|
|
|
|
Posted: Wed Nov 01, 2006 3:16 pm
Petsy Hopey och Asura, era icke-diskreta elaka kommentarer mot varandra är bara jobbiga och jag tror inte att någon här vill ta del av det. Varför inte ta det genom Msn istället? neutral ***** plx. Vad som folk skriver om angår bara personerna inblandade och resten borde, om jag inte har helt fel, skita i vad det handlar om och lägga sig i, även fast det bara är jobbigt. Svenska Gillet får inte nog med drama, så varför ens försöka ändra på det? ^^ + Hemma, at last. [EDIT efter att sett vad sin björn har skrivit på sidan innan.] + TORBJÖRN!^______________^ heart - #E&%¤/#%/%¤(¤%/%¤(¤&%U#¤&"¤ JAGSVÄRJAGDÖDARMÄNSKLIGHETEN. (En mer detaljerad updatering om dom senaste dagarna kommer från min sida imorgon.)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 01, 2006 3:38 pm
Pfff, som om du inte klagat på folk innan ;P
+ :'D BORAT + PAPPILIOOOWWTT heart heart heart heart heart heart heart + Kung Pow :'D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 02, 2006 10:01 am
+ Alen. + OMG HENTAIMANNEN! I LOVE YOU! Helt SJUKT vad vi behöver varandra. Nästa helg kommer vara övertrevlig. + Poff ringde och var helt glad! Jättetrevligt var det. + Poff köper hårfärg åt mig, så slipper jag åka utomhus och dö av köld! + David € the citizens gör fantastisk musik. Deras texter har helt ärligt talat fått mig att gråta flera gånger. + Gifflar och Subwaymacka <3 + Michael! Rawr! Onii-chan?! biggrin + Danni och Ralph, haha. "mentally challanged" samtidigt! + 1,5l vodka Graur! + Min vovve är SÖTAST. + Massa plus!
- Konstig dröm, läskigt! - Lol, slösade 600 spänn på grejer jag inte ens minns vad de är. biggrin - Långt kvar tills nästa helg! :<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 02, 2006 10:14 am
+ Köpt ett rosa DS 8D;;; + OMG Hammer bros som snackar 1337 :'DDD
- ingen aning om vad jag ska göra i helgen = 3=;;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 02, 2006 10:23 am
+ Det känns bättre att försöka hjälpa andra med deras problem än att ta tag i sina egna. Vänner, vänner ni vet hur jag känner. TITTA DET RIMMAR! Snö, första härliga snön. Jätteskönt med vinter.
+/- Jag äter inte ordentligt. >>
- Allmänt jobbigt bara. Öl. Det smakar skit, fast i brist på annat så dög det väl. Glägg, grina.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 02, 2006 12:09 pm
- Jag vet inte vad jag ska ta mig till - Är en usel kompis - Sitter och undrar varför jag blivit blockad, usch jag måste verkligen gjort nått hemskt - Vill gråta men kan inte lägre - Sjuk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 02, 2006 1:33 pm
+ Haha, måte ha mössa på mig för att dölja de från min moder >.> mrgreen + Mmmm... Bravo är gott ^^ + Haha! det blev typ fel men det skiter jag i! ångrar inte att jag gjorde de! xd
+/- jag har 300 spänn i handen O.o ... de kommer nog ta slut imorgon >.< +/- Ska kolla på bio med trvligt folk imorgon!.. bara en viss person inte märker de <.<; +/- .... måste köpa mer Bravo ninja
- Tycker synd om Necrofix =( *klappar huvud* hoppas du mår bättre snart - Cp msn håller på att jävlas med mig -.-' - det blev inte lime grönt, men det blev coolt ändå x3 - Sviiiiin KAAAAAALLLLLLTTTTT! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 02, 2006 1:41 pm
- Men fan vad jag failar då. :D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 02, 2006 3:02 pm
+ Dansat tre timmar i sträck! biggrin + Sara... <3 + Gå på stan med Ida! biggrin + Och Emme. razz + MAX. + Helt överglad, slå mig någon... smile
- Aningen kallt, men ja... Det får jag leva med.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 02, 2006 3:04 pm
Mivi + Helt överglad, slå mig någon... smile *ger en jättekram* >w< HAHA! *"skadeglädje"*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 02, 2006 10:04 pm
+ omfg spelat wow i 24h i sträck nu hos en kompis + ska nog spela några timmar till
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 03, 2006 1:34 am
Zero-Egon + omfg spelat wow i 24h i sträck nu hos en kompis Min bror försökte göra detsamma mellan i förrgår och igår. Han orkade bara typ 16 timmar XD Den klenisen~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 03, 2006 7:31 am
Niddler Zero-Egon + omfg spelat wow i 24h i sträck nu hos en kompis Min bror försökte göra detsamma mellan i förrgår och igår. Han orkade bara typ 16 timmar XD Den klenisen~ Det e fan ghey
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 03, 2006 8:22 am
Zero-Egon + omfg spelat wow i 24h i sträck nu hos en kompis + ska nog spela några timmar till du e fan tuff om du gör det surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 03, 2006 9:27 am
+ Daredevil OSTn <3!! + gå på Sandvikens halloween event emd prrrrrrnil och Grim :3 + Domokon som kommer snart biggrin
+/- Svängande känslor razz
- OMFG är det inge mer Green och Marcus T_____T NOEE!! *kramar* - Vakenproblem biggrin - skumma och läskiga fangrrls .___.
HÄLSA ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|