|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 1:17 am
Silence_P Sioxen Silence_P Happ! Hur e de med dig då! O vad gör du uppe så här tidigt?? jo mig är det bra med och jag vaknade och när jag blir väckt eller vaknar så kan jag inte sommna omahaa! Jag tror jag aldrig vart vaken så här tidigt på hela Lovet! xp nehä^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 5:11 am
*krälar in* Jag överlevdee..JAG....överlevde första skoldaaaaaaan crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 5:12 am
FrodoLouLou *krälar in* Jag överlevdee..JAG....överlevde första skoldaaaaaaan crying *hjälper upp* Jag med.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 5:15 am
Blixtra FrodoLouLou *krälar in* Jag överlevdee..JAG....överlevde första skoldaaaaaaan crying *hjälper upp* Jag med.. sweatdrop det var så hemskt... En massa nya lärare eek crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 5:15 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 5:16 am
FrodoLouLou Blixtra FrodoLouLou *krälar in* Jag överlevdee..JAG....överlevde första skoldaaaaaaan crying *hjälper upp* Jag med.. sweatdrop det var så hemskt... En massa nya lärare eek crying :O Ingen ny för mig.. Har du börjat i ny skola eller? Men det är jobbigt iaf XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 5:19 am
*hoppar in och dör* Det är jag, Annie! gonk Nuförtiden har jag satt upp en regel för mig själv att inte be om gold, men nu är jag galen! Jag vill få en Angelic Scarf och har bara 7.8k kvar... hur lite gold som helst kan hjälpa! Jag är så desperat att jag har sålt nästan alla mina grejer på Wise Annie-accountet förutom en Noise Maka och de kläder jag har på min avatar (på Wise Annie-accountet) PLUS sålt en hel del andra grejer till affären! sweatdrop Jag förlorade nyss när en tjej sålde sin Angelic Scarf för 69k, för jag hade bara 65k för den (just nu ger jag Emo Bag + Zony Mp3 Player + Angelic Gloves + 27.2k för den)!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 5:20 am
Blixtra FrodoLouLou Blixtra FrodoLouLou *krälar in* Jag överlevdee..JAG....överlevde första skoldaaaaaaan crying *hjälper upp* Jag med.. sweatdrop det var så hemskt... En massa nya lärare eek crying :O Ingen ny för mig.. Har du börjat i ny skola eller? Men det är jobbigt iaf XD nä...men det var 3 nya lärare iaf O.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 5:20 am
FrodoLouLou Blixtra FrodoLouLou Blixtra FrodoLouLou *krälar in* Jag överlevdee..JAG....överlevde första skoldaaaaaaan crying *hjälper upp* Jag med.. sweatdrop det var så hemskt... En massa nya lärare eek crying :O Ingen ny för mig.. Har du börjat i ny skola eller? Men det är jobbigt iaf XD nä...men det var 3 nya lärare iaf O.o ' STACKARE!! sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 5:21 am
FrodoLouLou *krälar in* Jag överlevdee..JAG....överlevde första skoldaaaaaaan crying Min domedag kommer först imorgon... *längtar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 5:23 am
Blixtra FrodoLouLou Blixtra FrodoLouLou Blixtra FrodoLouLou *krälar in* Jag överlevdee..JAG....överlevde första skoldaaaaaaan crying *hjälper upp* Jag med.. sweatdrop det var så hemskt... En massa nya lärare eek crying :O Ingen ny för mig.. Har du börjat i ny skola eller? Men det är jobbigt iaf XD nä...men det var 3 nya lärare iaf O.o ' STACKARE!! sweatdrop hm...nja....jag får lida.. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 5:23 am
Nidder FrodoLouLou *krälar in* Jag överlevdee..JAG....överlevde första skoldaaaaaaan crying Min domedag kommer först imorgon... *längtar* Jag har haft för tråkigt på sommarlovet. Ärligt talat längtar jag tills skolan börjar. sweatdrop Min s.k. "domedag" är nästa måndag.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 5:27 am
FrodoLouLou hm...nja....jag får lida.. xp Hahah! ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 5:27 am
Midnight Yume Nidder FrodoLouLou *krälar in* Jag överlevdee..JAG....överlevde första skoldaaaaaaan crying Min domedag kommer först imorgon... *längtar* Jag har haft för tråkigt på sommarlovet. Ärligt talat längtar jag tills skolan börjar. sweatdrop Min s.k. "domedag" är nästa måndag. var glad så länge du har sommarlov...du kommer att få sitta vid bänken i nästan ett halvår >_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 5:28 am
Blixtra FrodoLouLou hm...nja....jag får lida.. xp Hahah! ;D blaugh man kan ju faktiskt ha lite kul när det kommer nya.... twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|