|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 13, 2011 12:47 pm
OMM: ik zie mijn opa weer, die was op zendingsreis was geweest in afrika biggrin
en ik heb kinderdienst in mijn eentje nu komt het er op aan ik hoop dat het goed gaat whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 14, 2011 1:36 am
gisteren was leuk gisteren was leuk gisteren was leuk gisteren was leuk gisteren was leuk gisteren was leuk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 14, 2011 8:01 am
OMM: zo bij mijn opa en oma eten biggrin Kinderdienst ging geweldig zelfs t verhaal vertellen terwijl ik daar niet zo een kei in ben dat ging ook gewoon goed *is een beetje in haar nopjes*
EN MORGEN VAKANTIEEEEE sorry kitty *hugs*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 15, 2011 3:57 am
Vroeger haatte ik dat nummer van Marco Borsato en Lange Frans, maar vind hem nu geweldig XD Maar ik zal het nooit zeggen! Ik ontken het voor immer en altijd!!
Pfff, ik vergeef je alleen maar als je hoi op de Abunai zegt, Loving
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 15, 2011 10:15 am
Pff, nog echt geen idee wat ik precies wil met m'n dwergenleger, wat betreft het schilderwerk. Ik zat te denken aan roze baarden, maar ik begin nu steeds meer te twijfelen of dat wel echt zo leuk/melig zou zijn als ik me voorstel :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 16, 2011 4:09 am
Bah hele week niet ingeroosterd.. 'verplicht vrij', hele week in me eentje thuis zitten terwijl ik geld moet verdienen voor me vaste lasten.
23 juni inval contract tekenen =D Dan ga ik werken met probleem jongeren van 15 tot 25.. pubers, help!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 16, 2011 5:28 am
OMM: Quote: To be or not to be that is the question: Wether 'tis nobler in the minde to suffer the slings and arrowes of outrageous fortune, or to take armes against the sea of troubles, and by opposing end them: to die, to sleepe. No more: and by a sleepe, to say we and the heartache, and the thousand naturall shockes that flesh is heir to? To sleepe, perchance to dreame: ay, there's the rub. Hamlet act.3 - W. Shakespeare Ben in Engeland naar de Globe Theater geweest en heb een mok aangeschaft met deze tekst. We zijn daar naar "As You Like It" geweest. Comedy. Was erg leuk. Goede acteurs.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 16, 2011 6:56 am
Ik voel me echt zo lullig! Een goede vriendin van me houdt een verjaardagsfeestje, en ze heeft al een keer moeten verzetten omdat er bijna niemand kon en nu moet ik dus alweer voor sowieso een van de twee dagen afzeggen omdat ik dan een halfjaar met m'n vriend heb en al wat gepland heb staan :/ En ik weet ook niet eens zeker of ik dan eventueel de andere dag even zou kunnen langskomen, zodat ik ook haar cadeautje kan geven enzo gonk Arg.. ik voel me echt een beroerde vriendin nu gewoon crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 16, 2011 12:03 pm
Als ik zo lang moet wachten tot Pen-i weer online komt, doe ik het wel zelf XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 16, 2011 5:42 pm
Waarom de rassen van weleer zoals de engelen, demonen, vampieren, weerwolfen, necromancers en meer in die richting steeds meer weg lopen van wat ze nou zulke mooie, machtige en gevreesde rassen vormde door de jeugd van tegenwoordig. Meyer had de vampier al veranderd in een glitterfee en de weerwolf in een simpele vormveranderaar, woongenoten denken bij een necromancer aan iemand die bliksem en dergelijke afschiet en ik heb zelfs al gehad dat er 2 meiden direct aan legolas dachten bij het woord elf...
Wat is er in vredesnaam nou zo erg aan dat soort rassen waardoor ze compleet veranderd horen te worden begin ik me zelfs af te vragen daardoor.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 17, 2011 3:44 am
Bah, geen van mn vrienden doet aan Monster Galaxy en ik heb evolutie-drankjes nodig... Iemand interesse? O, en ik heb een hekel aan Twilight. That's on my mind. O, en in de geest van Shakespeare:
If we shadows have offended Think but this, and all is mended: That you have but slumbered here While these visions did appear In this weak and idle theme No more yielding but a dream
So gentles, doe nog reprehend, If you're pardon, we will mend And, as I am an honoust Puck, If we have unearned luck Now to escape the serpent's tongue We will make amends ere long
Else than Puck the liar call, So goodnight, onto you all Give me your hands, if we be friends And Robin shall restore amends.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 17, 2011 11:49 am
xz791 Waarom de rassen van weleer zoals de engelen, demonen, vampieren, weerwolfen, necromancers en meer in die richting steeds meer weg lopen van wat ze nou zulke mooie, machtige en gevreesde rassen vormde door de jeugd van tegenwoordig. Meyer had de vampier al veranderd in een glitterfee en de weerwolf in een simpele vormveranderaar, woongenoten denken bij een necromancer aan iemand die bliksem en dergelijke afschiet en ik heb zelfs al gehad dat er 2 meiden direct aan legolas dachten bij het woord elf... Wat is er in vredesnaam nou zo erg aan dat soort rassen waardoor ze compleet veranderd horen te worden begin ik me zelfs af te vragen daardoor. Ze moeten met hun tijd meegaan, anders zijn ze niet meer interessant en verkoopt het niet meer. OMM: oh wow, kan op 2 accounts tegelijk als ik er 1 via IE doe en de andere via FF XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 17, 2011 1:41 pm
kittyocean xz791 Waarom de rassen van weleer zoals de engelen, demonen, vampieren, weerwolfen, necromancers en meer in die richting steeds meer weg lopen van wat ze nou zulke mooie, machtige en gevreesde rassen vormde door de jeugd van tegenwoordig. Meyer had de vampier al veranderd in een glitterfee en de weerwolf in een simpele vormveranderaar, woongenoten denken bij een necromancer aan iemand die bliksem en dergelijke afschiet en ik heb zelfs al gehad dat er 2 meiden direct aan legolas dachten bij het woord elf... Wat is er in vredesnaam nou zo erg aan dat soort rassen waardoor ze compleet veranderd horen te worden begin ik me zelfs af te vragen daardoor. Ze moeten met hun tijd meegaan, anders zijn ze niet meer interessant en verkoopt het niet meer. OMM: oh wow, kan op 2 accounts tegelijk als ik er 1 via IE doe en de andere via FF XD Waarom betekend met hun tijd mee gaan, dat ze juist weggaan bij hetgeen wat ze juist zo goed liet verkopen? De necromancer bijvoorbeeld, is op zich al een aardig zeldzaam iets sinds het gewoon lastig is om zoiets goed te kunnen doen zonder ze te machtig te maken. En toch zijn er schrijvers die verdraaid goed series kunnen verkopen zonder weg te gaan bij wat de necromancers zo mooi maakte. Zelfde geld voor de engelen, demonen, weerwolven en zelfs vampiers.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 18, 2011 10:29 am
Mijn moeder kon vandaag de hond ophalen. Ik weet niet wat me meer verdriet doet. Het feit dat mijn hond er niet meer is, of het feit dat ze nu een potje met as is... Dat is mijn hond niet....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 18, 2011 12:05 pm
OMM: speelt Eden eternal.... omg eindelijk heb ik een trophy gewonnen... en nog een best handige ook...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|