|
|
|
|
Posted: Sun Feb 18, 2007 10:44 pm
 Haar door Darlaa gemaakt XD Dat ben ik vergeten te vermelden XD Maar de rest heb ik gemaakt XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 18, 2007 10:45 pm
XDmaster4 kittyocean ll Eurynome ll » Hij had iets gepost en later had hij die weer verwijderd, dus goed nieuws: jullie zijn niet gek geworden. xd
Zal hem dan toch wel wat dwarszitten =S hem leest mee hoorp xp maar ik heb het verwijdert omdat het een beetje niet echt met de regels van de guild meeging Ja, maar op het moment zelf kon ik dat niet weten XP Bedankt dat je de regels in acht houd, maar als er iets is kun je dat gerust zeggen hoor!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 19, 2007 8:47 am
kittyocean  Haar door Darlaa gemaakt XD Dat ben ik vergeten te vermelden XD Maar de rest heb ik gemaakt XD •♥• Eigenlijk heb ik dat gekocht hoor, xD maar angezien het een mix is van twee gaia wigs, (silk/pom) •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 19, 2007 9:16 am
Kan Darlaa nog op 4 maart? O :
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 19, 2007 11:30 am
Darlaa kittyocean  Haar door Darlaa gemaakt XD Dat ben ik vergeten te vermelden XD Maar de rest heb ik gemaakt XD •♥• Eigenlijk heb ik dat gekocht hoor, xD maar angezien het een mix is van twee gaia wigs, (silk/pom) •♥•Ja, kan Darlaa op 4 maart? En hallo, hoe moet ik zo credit geven XD?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 19, 2007 11:42 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 19, 2007 2:29 pm
•♥• In principe wel. maar zou zelf eeen week later willen, dan heb ik ergens een snipperdag zitten.. maar die kan ik ook verzetten.. tis een beetje kortdag, maar ga miss wel mee ^_^
credit hoeft niet echt, anders had hij zelf zijn signature er wel opgezet. maar dat doe ik alleen omdat het niet zijn eigen pixels zijn, anders gebruik ik nooit wigs van editors bij andere editors, behalve die van mij zelf natuurlijk. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 20, 2007 1:14 am
Week later zou de 11e zijn; zou ik ook wel kunnen smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 20, 2007 9:36 am
HEt is zo vervelend tis saai
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 20, 2007 12:50 pm
dartymoon HEt is zo vervelend tis saai Nu niet meer want jij hebt gepost! Weeeee!! rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 20, 2007 1:08 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 20, 2007 1:11 pm
*heeft niet veel zinvols te melden* behalve dat mijn afdelindsleidster me heeft gevraagd om op de regionale televisie te komen en te praten over eenzaamheid bij leerlingen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 20, 2007 1:36 pm
•♥• Cool! ^_^ ga je het doen? •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 20, 2007 1:43 pm
» Ik weet het nog niet, ik ben nou niet bepaald een type dat graag in het openbaar spreekt, komt nog bij dat mijn familie niet eens beseft hoe eenzaam ik ben (zal dus wel een shock zijn) en ik ben trouwens ook niet moeders mooiste (ik wil mezelf nog niet eens in een spiegel of foto aankijken, laat staan op televisie). Maar daarentegen is het natuurlijk wel iets wat je niet iedere dag meemaakt en misschien kan het ook tot goeie dingen leiden voor andere mensen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|