|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 27, 2008 5:31 am
Vielä pari kuukautta, sitten Code Geass: Lelouch of the Rebellion R2.
Kidutan itseäni etukäteen trailereilla ja muulla krääsällä, huhhei. Puputyttö-Kallen yay.
Enpä ole koskaan odottanut minkään animen toista kautta, toivottavasti se myös on tämän alkuhypetykseni arvoinen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 04, 2008 4:53 am
maaa! nyt on koko Oofuri katsottu. tykkäsin tooosi paljon! hahmoihin ja heidän suhteisiinsa oli todella panostettu ja osa hahmoista oli ihan huippuja. Mihashi oli moe-poika (harvinaisuus) ja nauroin hänen ilmeilleen ja käyttäytymiselleen monissa jaksoissa. Tajima jäi mieleen energisenä ja reippaana (varsinkin kohtaus, missä hän riisui vaatteensa kannustaakseen peliä. OLI MUUTEN ANIMOITU HYVIN!). Abe oli taas hieman synkemmän oloinen, mutta piti Mihashista jatkuvasti huolta ja heidän välinen suhteensa oli välillä aika hellyyttävää seurattavaa. 4laugh myaaah! tätäkin animea toivon lisää. hahmot olivat niin ihania ja tunnelma muutenkin mukavan lämminhenkinen. vaikka pelit olivatkin pitkiä (toinen niistä kesti oli 10 jaksoa) niitä oli kiva seurata. pelin aikana tapahtui paljon sekä draamaa, että huumoria. tunnelma vaihteli koomisesta kiehtovaan. I WANT MORE! 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 07, 2008 1:39 pm
Claymore oli tosiaan hyvä~
Äskettäin tuli katsottua hassuttelu Doujin Works. 12 x 10 min. Hauska oli. biggrin
Nyt katselen Shion no Outa, Spice and Wolfia, Persona Trinity Soulia.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 11, 2008 11:20 am
Liftrasir Vielä pari kuukautta, sitten Code Geass: Lelouch of the Rebellion R2. Kidutan itseäni etukäteen trailereilla ja muulla krääsällä, huhhei. Puputyttö-Kallen yay. Enpä ole koskaan odottanut minkään animen toista kautta, toivottavasti se myös on tämän alkuhypetykseni arvoinen. Minulla sama juttu - en yleensä katso yhtään pitkiä animeita, mutta Code Geass jäi koukuttamaan niin paljon että nyt odotan sormet syyhyten R2sta. *__* Trailerit ja uusien hahmojen kuvat on käyty läpi lukemattomat kerrat ja fanficcejä tulee oikean materiaalin puuttumisen ansiosta luettua paljon. Voi Kallen raukkaa.. Aika hassuja nuo eri fansubbien erot, toisissa Karen [ärrä pitäisi japanilaisuudesta huolimatta olla vähän terävämpi] --> Kallen, Nanaly ---> Nanali, Nunnaly. Mutta kuka onkaan oikeassa? Ei tiedä, ei.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 16, 2008 9:57 am
wic nyt minä innostuin katsomaan erästä pelipoika-animea, Ookiku Furikabuttea. (olen katsonut jo 11 jaksoa.) tällä kertaa pelinä on baseball. en minä muuten olisi kiinnostunut urheiluanimesta, mutta kun päähenkilö, Mihashi on niin ihanan aito. hän on jo valmiiksi lyöty itkupilli, jonka itseluottamus on hakutiellä. Hän kuitenkin haluaa syöttäjäksi ja pääsee mukaan uuteen joukkueeseen. anime sisältää paljon yksityiskohtaista ja omaperäistä poikasöpöilyä. joka jakso on saanut nauramaan ja hihkumaan tähän asti. hahmot ovat niin kivoja, että heitä voisi vaikka halata. varmasti katson tämän sarjan loppuun! ^___^ wic maaa! nyt on koko Oofuri katsottu. tykkäsin tooosi paljon! hahmoihin ja heidän suhteisiinsa oli todella panostettu ja osa hahmoista oli ihan huippuja. Mihashi oli moe-poika (harvinaisuus) ja nauroin hänen ilmeilleen ja käyttäytymiselleen monissa jaksoissa. Tajima jäi mieleen energisenä ja reippaana (varsinkin kohtaus, missä hän riisui vaatteensa kannustaakseen peliä. OLI MUUTEN ANIMOITU HYVIN!). Abe oli taas hieman synkemmän oloinen, mutta piti Mihashista jatkuvasti huolta ja heidän välinen suhteensa oli välillä aika hellyyttävää seurattavaa. icon_4laugh.gif myaaah! tätäkin animea toivon lisää. hahmot olivat niin ihania ja tunnelma muutenkin mukavan lämminhenkinen. vaikka pelit olivatkin pitkiä (toinen niistä kesti oli 10 jaksoa) niitä oli kiva seurata. pelin aikana tapahtui paljon sekä draamaa, että huumoria. tunnelma vaihteli koomisesta kiehtovaan. I WANT MORE! icon_3nodding.gif Kyaaay, kiitos wic! Nuo kaksi postia saivat minut katsomaan ko. sarjaa ja nyt innostuin minäkin. Ahh, en ole nauttinut näin paljon animesta pitkään aikaan. Hahmot ovat todella loistavia! Sarjassa totta vie on jotain, joka saa todella koukkuun ja hihkumaan. THANK YOUU~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 17, 2008 12:20 pm
Aoi Yousei Kyaaay, kiitos wic! Nuo kaksi postia saivat minut katsomaan ko. sarjaa ja nyt innostuin minäkin. Ahh, en ole nauttinut näin paljon animesta pitkään aikaan. Hahmot ovat todella loistavia! Sarjassa totta vie on jotain, joka saa todella koukkuun ja hihkumaan. THANK YOUU~ olepa hyvä! Oofuri on tosiaan katsomisen arvoinen. mukavaa, että sinäkin innostuit siitä! 4laugh mutta mitäs minä olinkaan epähuomiossani kirjoittanut...pitää korjata! Tajima ei kannustanut peliä vaan riisuitui ottaakseen aurinkoa. (kaikki vaatteet meinasi ottaa pois julkisella paikalla. siinä vasta luonnonlapsi!) oli pakko aloittaa heti uusintakierros, kun sarjassa oli niin paljon kaikkea kivaa. sitten katsoin myös jakson 26, joka on pikkuinen sidestory Harunasta eikä oikeastaan kuulunut sarjaan. (siinä Mihashista ja kumppaneista ei näkynyt vilaustakaan ja se oli muutenkin aika outo.) tällä hetkellä en katso oikeen mitään. (paitsi jotain sarjoja toistamiseen.) olisikohan lisää sarjoja, jotka kertoisivat lämminhenkisesti poikien välisistä suhteista kuten Oofuri...? minulle voi suositella, jos sellaisia tulee mieleen. (poikasöpöily ja söpöt pikkupojat kelpaavat myös) nii nii nii... 3nodding ainiin katsonhan minä Air Masteria (silloin tällöin kun jaksan), mutta enpä suosittelisi sitä kellekkään. onhan siinä shoujo-aita ja shounen-aitakin, mutta ei aivan sillä tavalla esitettynä, että minä pitäisin siitä. Lucky Starinkin katsoin joskus puoliväliin asti, mutta sitten se vain jäi kun ei innostanut. (katsoin ainoastaan siksi, että Tsukasa oli söpö hahmo.) huumori ei jostain syystä naurattunut yhtään ja Haruhia tyrkytettiin liikaa. ihan kuin Azumanga Daiohista olisi lainattu vaikka mitä. voisikohan Black Heaven olla kokeilemisen arvoinen? erikoiset alkuvideot jotenkin aina iskevät. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 19, 2008 10:30 am
Hihi, odotin tuota Tajiman vaatteidenriisumisjuttua ja olihan se hyvä. Tosin ensin olin vähän hämmentynyt kun ei ollutkaan pelin elävöittämiseksi. Mutta ei se haitannut, ei. Tulipa nyt oltua sitten viikon oikein kunnon nolife, en tehnyt mitään muuta kuin katsoin Oofuria. X3 Minä pidin niin kovasti Mihashin ja Aben suhteesta [vaikka ei oikea ollutkaan] ja pelkästään se sai katsomaan pitkään. Baseball ei minua innosta, mutta tuollaisessa paketissa kyllä ehdottomasti. Ja kun hahmot oli tehty niin, että niitä oppi oitis rakastamaan, olivat pelitkin mielenkiintoisia. Anime on melkoisen hyvin tehty, jos se pystyy pysymään samassa paikassa lyhyen aikavälin sisällä ja silti olemaan kiinnostava eikä puuduttava - tähän Oofuri pystyi. Sinänsä hienoa, mutta olisikohan silti ollut parempi ilman tuota? Vaikka sitä jaksoikin hyvin katsoa, oli taka-alalla koko ajan ajatus 'katson vielä seuraavan, jos siinä saisi tämän päätökseen'. Mutta sitten kun ajattelen millainen siitä olisi tullut, jos koko turnausta olisi seurattu, minä en varmasti olisi katsonut loppuun.. Joten, kaipa näin oli paras. >.> Ja se bonusjakso oli kyllä vähän liiankin outo minun makuuni, kun on katsonut sarjan tikahdellen kahdelle keskeiselle henkilölle, ei ihan heti tee mieli katsoa jaksoa jostain toisesta, joka oli näille kahdelle ilkeä.
Uwaa, en voi muuta kuin sanoa saman kuin wic - tälläisiä sarjoja haluaisin kyllä katsoa lisää, sanokaa ihmeessä jos tiedätte jotain. Perus shounen-ai-sarjat kun on kolunnut läpi ja katsoo tälläisen, on vaikeaa löytää mitään.. D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 19, 2008 3:43 pm
Kattooko kukaan Ergo Proxya? Miun nykyinen lempparisarja. <3
Ihanan filosofinen, ja silti toimintaa ja pikkuisen sekoiluakin on. ^^ Ja päähenkilöt on niiiin suloisia että <3333
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 20, 2008 5:42 am
Luna Lavinia Kattooko kukaan Ergo Proxya? Miun nykyinen lempparisarja. <3
Ihanan filosofinen, ja silti toimintaa ja pikkuisen sekoiluakin on. ^^ Ja päähenkilöt on niiiin suloisia että <3333 minä katson sitä mukaa, mitä dvdeitä ilmestyy. (toinen tulee kohta postissa.) razz ihan mielenkiintoiselta vaikutti ekan kiekon perusteella. tykkäsin kovin siitä miljööstä ja odottelen innolla, mihin suuntaa tarina lähtee kulkemaan. alkutunnarikin on miellyttävä. järkytyin positiivisesti kun kuulin, että Junjo Romanticasta tehdään anime-sarja. eek siis ihan kokonainen sarja oikeasta YAOI-mangasta, joka on vieläpä hyvä (olen lukemassa sitä). sen pitäisi alkaa ensikuussa. nyt todella toivon, että laatu ei olisi samaa luokkaa, mitä muutamassa viimeaikoina ilmestyneessä yaoi ovassa (elikkä surkeaa). heh. taas on jotain mitä odottaa. 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 24, 2008 6:22 am
Ergo Proxy on hyvä. heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 26, 2008 7:21 am
Viime aikoina on tullut katsottua taas Death Notea, kun Egmontin tuleva suomijulkaisu muutti ostosuunnitelmiani. En taidakaan ostaa sarjaa mangahyllyyni, enkuksi ainakaan. Saa nähdä mitä teen sitten kesällä. Mutta nyt siis katson animen loppuun, se on sen verran samanlainen kuin manga ettei minua haittaa, vaikka yleensä kyllä olen orjallisesti originaaliteosten seuraaja. >.>
Ja Oofuria on tullut katsottua uudestaan ja uudestaan.. Meni kyllä suosikkilistallani ehdottomaksi ykköseksi. <3 Jakso 18 on suosikkini.. Pidän muutenkin enemmän loppupään jaksoista. Ja hahmoista parhain on tietysti Mihashi. X3 Aben huolehtiminen hänestä on niin söpöä..! Awwws. Mihashin ajatusten seuraaminen on muuten tuonut jotain vihiä erään luokkalaiseni pojan ajatusmaailmaan.. Ärsyynnys muuttui myötätunnoksi ja haluksi auttaa. Mutta ei samoissa vaatteissa [liian pienet verkkarit ja Lordi-paita, yhhh] AINA kulkevaa, haisevaa ja kummallisesti mutisevaa sekä ihmisiä pelkäävää henkilöä ihan noin vaan auteta. Dx
Suunnitelmissa olisi katsoa GetBackersiä [vaikka jaksomäärä onkin luotaantyöntävä], X tv loppuun, Tokyo Babylon OVA ja vielä jotain muutakin,
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 26, 2008 2:21 pm
Getbackers heart
Näin runsassanaisesti. biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 04, 2008 2:30 am
Mä en ole pitkänä aikaan katsonu kunnolla mitään Animea. Ainoat elämykseni anime maailmassa on jotain 1-20 jaksoa. :'< Tällä hetkellä yritän katsoa Tokyo Majin Gakuen Kenpuchou nimistä sarjaa, muttei siitäkään oikeen tuu mitään... Onko muuten kukaan teitstä nähny kyseistä sarjaa? :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 16, 2008 6:51 am
Code Geass R2, hyvin lähtee heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 22, 2008 12:25 am
nyt on Ergo Proxyn toinenkin dvd katsottu (eli jaksot 5- cool . Se oli aika hämmentävä, kun siinäkuoli niin paljon hahmoja. juttu muuttui muutenkin omituisemmaksi (ja Re-l oli hauskan näköinen ilman meikkiä). en osaa edes aavistella, mitä tulee jatkossa... surprised Sitten olen katsonut jo pari jaksoa Junjo Romanticaa. Se on muuten hyvin mangan mukainen, mutta seksikohtauksista on tehty paljon siveellisempiä. mitään ei oikeastaan näytetä (ei tietenkään koska se on tv-animea). en tiedä onko se sitten hyvä vai huono juttu. odotin sitä vähän räväkämmäksi, kun kyseessä on kuitenkin Junjo Romantica. onneksi huumori on kuitenkin kohdallaan. nauroin "fuafua-omeletille" oikeasti." 3nodding Yritän taas katsoa Elfen Liediä (puoliksi väkisin). viimeksi katsominen jäi kesken, kun minusta se hahmosuunnittelu oli niin hirveä. nyt yritän olla piittaamatta siitä, mutta Lucy käy hermoille. se ei osaa ainakaan alussa sanoa muuta kuin "nyuu" ja kusee eka jaksossa lattialle (ällöttävä tyyppi). ekojen jaksojen perusteella en voisi mitenkään sanoa Elfen Liediä kauniiksi animeksi.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|