|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 17, 2005 10:36 am
Beterschap ik weet hoe het voelt crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 17, 2005 10:38 am
Zakou Nenharma number_17 Zakou Nenharma on my mind: niks. het is al de hele dag een leeg gat. misschien omdat hij het uit heeft gemaakt na 6 en een halve maand stressed ocharme *knuf* waarom dat nou weer? sweatdrop DAT wil ook wel eens weten gaf hij je geen reden surprised das gemeen sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 17, 2005 10:44 am
number_17 Zakou Nenharma number_17 Zakou Nenharma on my mind: niks. het is al de hele dag een leeg gat. misschien omdat hij het uit heeft gemaakt na 6 en een halve maand stressed ocharme *knuf* waarom dat nou weer? sweatdrop DAT wil ook wel eens weten gaf hij je geen reden surprised das gemeen sad hij zei dat ik het wel zou weten. gelukkig heb ik geweldige vrienden. ik heb vandaag mijn echte vrienden ontmoet ^.^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 17, 2005 10:45 am
Bij mij vindt ik me goede vrienden in droefige situaties net als jou!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 17, 2005 10:48 am
Zakou Nenharma number_17 Zakou Nenharma number_17 Zakou Nenharma on my mind: niks. het is al de hele dag een leeg gat. misschien omdat hij het uit heeft gemaakt na 6 en een halve maand stressed ocharme *knuf* waarom dat nou weer? sweatdrop DAT wil ook wel eens weten gaf hij je geen reden surprised das gemeen sad hij zei dat ik het wel zou weten. gelukkig heb ik geweldige vrienden. ik heb vandaag mijn echte vrienden ontmoet ^.^ ja das ook belangrijk 3nodding het blijft alleen een zwak argument sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 17, 2005 10:50 am
Elfinzu Bij mij vindt ik me goede vrienden in droefige situaties net als jou! echte vrienden steunen je in goede en slechte tijden ^.^ dus dat is denk ik wel bij iedereen en als het niet zo is dan zijn dat geen echte vrienden!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 17, 2005 10:52 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 17, 2005 10:56 am
number_17 Zakou Nenharma number_17 Zakou Nenharma number_17 Zakou Nenharma on my mind: niks. het is al de hele dag een leeg gat. misschien omdat hij het uit heeft gemaakt na 6 en een halve maand stressed ocharme *knuf* waarom dat nou weer? sweatdrop DAT wil ook wel eens weten gaf hij je geen reden surprised das gemeen sad hij zei dat ik het wel zou weten. gelukkig heb ik geweldige vrienden. ik heb vandaag mijn echte vrienden ontmoet ^.^ ja das ook belangrijk 3nodding het blijft alleen een zwak argument sweatdrop ik denk maar zo: een jongen die zo denkt hoef ik niet eens meer, maar ik mis hem zo crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 17, 2005 10:58 am
ja dat is het moeilijkste tijdens het uitbreken van een relatie!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 17, 2005 10:58 am
Zakou Nenharma on my mind: niks. het is al de hele dag een leeg gat. misschien omdat hij het uit heeft gemaakt na 6 en een halve maand stressed Och sad Wat stom! *hug* Ik ben niet zo goed in troosten sad *hug again*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 17, 2005 11:02 am
Uumie-chan Zakou Nenharma on my mind: niks. het is al de hele dag een leeg gat. misschien omdat hij het uit heeft gemaakt na 6 en een halve maand stressed Och sad Wat stom! *hug* Ik ben niet zo goed in troosten sad *hug again* ik vind het al heel super dat iedereen zo meeleeft dankjewel
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 17, 2005 11:31 am
Zakou Nenharma Uumie-chan Zakou Nenharma on my mind: niks. het is al de hele dag een leeg gat. misschien omdat hij het uit heeft gemaakt na 6 en een halve maand stressed Och sad Wat stom! *hug* Ik ben niet zo goed in troosten sad *hug again* ik vind het al heel super dat iedereen zo meeleeft dankjewel Geen enkel probleem, daar zijn we voor smile Enne, je hebt het wel nodig op het moment denk ik. heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 17, 2005 11:36 am
Uumie-chan Zakou Nenharma Uumie-chan Zakou Nenharma on my mind: niks. het is al de hele dag een leeg gat. misschien omdat hij het uit heeft gemaakt na 6 en een halve maand stressed Och sad Wat stom! *hug* Ik ben niet zo goed in troosten sad *hug again* ik vind het al heel super dat iedereen zo meeleeft dankjewel Geen enkel probleem, daar zijn we voor smile Enne, je hebt het wel nodig op het moment denk ik. heart *geeft iedereen hier een knuf* maar ik ga ff eten ik rammel ((goed teken he?))
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 17, 2005 11:53 am
Zakou Nenharma Uumie-chan Zakou Nenharma Uumie-chan Zakou Nenharma on my mind: niks. het is al de hele dag een leeg gat. misschien omdat hij het uit heeft gemaakt na 6 en een halve maand stressed Och sad Wat stom! *hug* Ik ben niet zo goed in troosten sad *hug again* ik vind het al heel super dat iedereen zo meeleeft dankjewel Geen enkel probleem, daar zijn we voor smile Enne, je hebt het wel nodig op het moment denk ik. heart *geeft iedereen hier een knuf* maar ik ga ff eten ik rammel ((goed teken he?)) Zeer goed teken!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 17, 2005 12:11 pm
Zakou Nenharma Uumie-chan Zakou Nenharma Uumie-chan Zakou Nenharma on my mind: niks. het is al de hele dag een leeg gat. misschien omdat hij het uit heeft gemaakt na 6 en een halve maand stressed Och sad Wat stom! *hug* Ik ben niet zo goed in troosten sad *hug again* ik vind het al heel super dat iedereen zo meeleeft dankjewel Geen enkel probleem, daar zijn we voor smile Enne, je hebt het wel nodig op het moment denk ik. heart *geeft iedereen hier een knuf* maar ik ga ff eten ik rammel ((goed teken he?)) zeker goed..beter als dat je niks eet biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |