|
|
|
|
Posted: Wed Jul 20, 2011 10:05 am
(je had gelijk XD)
Mensen die gaan schelden tegen een stoplicht omdat hij niet snel genoeg op groen gaat....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 20, 2011 10:36 am
^hahaha en omg dat is echt erg dan denk je ook waar gaat dat heen maar goed ik vind het heel iri dat mensen je zo overrompelen like laat me met rust >.>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 21, 2011 9:15 am
verwerk je 30 klantvragen.... komen er 40 weer voor terug in de plaats.... #dweilenmetdekraanopen....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 22, 2011 5:48 am
mensen die niet weten wat ze willen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 22, 2011 7:46 am
Dat ik een bril nodig heb, wat me weer veel gaat kosten. Maar ook een brief heb gekregen van school dat ik moet betalen.
En dat ik geen leuke baan kan vinden.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 22, 2011 10:14 am
mensen die bij elke opdracht zuchten en steunen en schelden en zuchten en steunen en schelden en....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 22, 2011 12:54 pm
kittyocean mensen die bij elke opdracht zuchten en steunen en schelden en zuchten en steunen en schelden en.... Klinkt als mij. lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 23, 2011 2:04 am
dan denk ik dat het het beste is als wij niet samen een bedrijf beginnen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 23, 2011 6:23 am
Denk het ook. lol
Maar zo ben ik meestal op school. Zuchtend en steunend (evt scheldend) die opdrachten maken. lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 23, 2011 12:50 pm
dat mensen om niks gaan schelden (zoals dat er pinkassa's zijn) like waar maak je je druk over
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 24, 2011 2:02 am
loving~dolphins dat mensen om niks gaan schelden (zoals dat er pinkassa's zijn) like waar maak je je druk over Word. Maar ik erger me ook aan mensen die WETEN dat iets een pinkassa is en dan nog proberen met cash te betalen!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 24, 2011 4:25 am
kittyocean loving~dolphins dat mensen om niks gaan schelden (zoals dat er pinkassa's zijn) like waar maak je je druk over Word. Maar ik erger me ook aan mensen die WETEN dat iets een pinkassa is en dan nog proberen met cash te betalen!! Ow dat had ik gister ook stare like ik heb geen geld terug en mijn la kon ook niet open (normaal wel maar deze was stuk) like hrrrrr stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 25, 2011 4:32 am
loving~dolphins kittyocean loving~dolphins dat mensen om niks gaan schelden (zoals dat er pinkassa's zijn) like waar maak je je druk over Word. Maar ik erger me ook aan mensen die WETEN dat iets een pinkassa is en dan nog proberen met cash te betalen!! Ow dat had ik gister ook stare like ik heb geen geld terug en mijn la kon ook niet open (normaal wel maar deze was stuk) like hrrrrr stressed Jij vanuit kassamedewerker perspectief, ik vanuit klant XD En beiden vinden we dergelijke mensen gewoonweg DOM
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 29, 2011 2:47 am
Sanoma Media evil .
Ik was welgeteld twee dagen te laat met het opzeggen van m'n abonnement (ook omdat ik géén idee had voor wanneer dit moest, weet ik veel wat het laatste nummer binnen mijn betaalperiode is). Gevolg: ik zit nog een jaar vast aan een abonnement van 55 euro en ik ben de komende zes nummers niet eens inhet land gonk .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 29, 2011 10:14 am
^ dan ben ik piep op Abonementenland wegens het stopped van een magazine wat ik volg... voor de 2e keer! XD En Sanoma heeft dat ook al een keer gedaan.
Ik ben nu abonnementenloos.... *sighs*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|