|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 16, 2006 1:22 pm
Mikusagi NIGHTMARE!! 4laugh *kramar* *Cool pose* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 16, 2006 1:24 pm
aaaahhhh! det har regnat mycke idag... och igår... och i förrgår...
fan, typ hela veckan!" domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 16, 2006 1:28 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 16, 2006 1:32 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 16, 2006 1:33 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 16, 2006 1:33 pm
*kramar* 4laugh Min! domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 16, 2006 1:35 pm
Lätt. Ännu grymmare är att jag ritade fina ögon, och så ritade jag över dem med bandet xd Ett snyggt band... men det mesta är täckt (stavas hur?) av hår och så där... Jaa... men ändå. Liksom, inte slarva här. Barra slarva med hiraganan för mamma vill inte att jag skall sitta här hur länge som helst sweatdrop Det är inte mitt fel att alla andra tar datorn!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 16, 2006 1:37 pm
Mikusagi Lätt. Ännu grymmare är att jag ritade fina ögon, och så ritade jag över dem med bandet xd Ett snyggt band... men det mesta är täckt (stavas hur?) av hår och så där... Jaa... men ändå. Liksom, inte slarva här. Barra slarva med hiraganan för mamma vill inte att jag skall sitta här hur länge som helst sweatdrop Det är inte mitt fel att alla andra tar datorn! I see... ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 16, 2006 1:37 pm
Mikusagi *kramar* 4laugh Min! domokun heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 16, 2006 1:48 pm
Jag är kissnödig xd Hallå, Lingon, de där lösenorden jag skrev av, de går inte att skriva in. Orden finns liksom inte på listan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 16, 2006 1:51 pm
"Like fire, hellfire, this fire in my skin."
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 16, 2006 1:54 pm
Valgarv "Like fire, hellfire, this fire in my skin." Men blah, eld. Jag är trött på eldsaker, om det intet gäller typ Pokémon.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 16, 2006 1:55 pm
Mikusagi Jag är kissnödig xd Hallå, Lingon, de där lösenorden jag skrev av, de går inte att skriva in. Orden finns liksom inte på listan. Mäh!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 16, 2006 1:56 pm