|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 07, 2011 2:23 am
OMM: ik ben benieuwd hoe dik de komkommerplakjes van Loving zijn XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 07, 2011 3:14 am
@ kitty die waren best dik en erg warm toen ze van mijn shouders afkwamen dus het helpt echt wel XD
OMM: heb zin in kroatie XD en ik zit nog in bergen op zoom
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 07, 2011 10:43 am
OMM: (zingt) nog 4 dagen van niks doen te gaan, nog 4 dagen van niks. het bijna nacht dan haal ik er een af. nog maar 3 dagen van niets doen te gaan. 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 08, 2011 6:41 am
OMM: hoe houdt mijn zus het dagelijks vol met die kleine - boodschappen doen en die kleine bezig houden en opletten en bwaaah!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 09, 2011 12:55 am
Omg aangenomen voor een 0 uren contract bij het Leger des Heils! Wat een dillema, ik had dit echt niet verwacht! Donderdag heb ik namelijk nog een sollicitatie.. maar dat is bij cordaan, een mbo functie. Slechtere functie en een voor mij minder interessante doelgroep.. maar, wel een 32uren contract dus wel zekerheid op werk! Als ik bij Cordaan ga werken heb ik die uren, maar dus een baan onder mijn opleidingsniveau. Als ik bij het leger ga werken heb ik de onzekerheden van een 0 uren contract, maar wel een betere baan en dan houd ik de Hema ernaast. Binnen het Leger zou ik dan wel verder kunnen solliciteren zodat ik voorrang krijg als interne sollicitant.
What to do o.o. Ok eerst het gesprek van donderdag afwachten. Worst case scenario; overal aangenomen worden o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 09, 2011 9:50 am
oh, luxeprobleem!! Ik denk dat alleen jij de uiteindelijke keuze kan maken. Kun je je rekeningen betalen als je bij LdH gaat? En haal je voldoening uit de andere?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 09, 2011 1:53 pm
OMM: en toen had ik een gezellig gesprek met de moeder van een vriendin en de zus van de moeder XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 10, 2011 10:46 am
oooh, moet nog douchen. Niet vergeten!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 11, 2011 7:17 am
OMM: its good to be home.... eindelijk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 11, 2011 11:13 am
W000t! Database software!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 11, 2011 12:42 pm
Weer lekker in mijn eigen bedje slapen biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 12, 2011 2:58 am
ohhhhh. drangon nest zit in open beta..... ben benieuwd.... ik go zo voor een cleric caracter
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 12, 2011 9:25 am
douchen eten of film kijken welke volgorde nou??!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|