|
|
|
|
Posted: Fri Oct 27, 2006 11:02 am
+Sjunga whee heart +Lov! Äntligen! +TQ ^^ +Roligt att skrämmas på stan. :'D +Slöjd +Bror är hemma o_o Lite kul faktiskt surprised Jag har saknat honom lite. >_<,
+/-Förberedelser inför Samhain whee Skoj skoj.. Hinner dock inte såga, mäta, skruva, slipa, måla och lacka klart mitt nya altare jag gör i slöjden. :/ Får bli klart till Yule istället. >.<,
-Dragoon kom inte idag. ._. Får inte träffa honom förrns på torsdag.. *depp* u_u -Istället för att räkna på matematiken så sitter jag och hittar på små sångtexter, som går ut på samma sak hela tiden. xp "Huvudvärk, oh, huvudvärk, Ah-ah. Du kommer när jag tänker" -Bäbishunden bet mig i armen så jag började blöda. o_O -Har inget vinglas, ingen skål och inga ljusbehållare i silver. D: Förlåt mig, Fader.. u__u -2h 40min håla idag. Blää~ D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 27, 2006 12:41 pm
+ vendredo = nur du lecionoj + eksameno + Pocky + Diablo kaj Amandino + nova televido + muziko
- Forgesis la kantlecionon hodiaŭ.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 28, 2006 4:53 am
+/- Out from this Hell hole into the next. See ya', don't wanna be ya'~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 28, 2006 4:03 pm
+ Leka, leka + Kingdom hearts 2 :3 + Katten värmer min säng + Rolig dag + Lov + Rosa iPod nano ftw + Filmer
- Trött - Min hals gör ont igen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 29, 2006 1:43 am
+ Puzzel! - Min dator är störd.
EDIT: + Puzzel, puzzel + Fått Singstar, betlade halva. ^^ Yayness
- Jag är sämst på att packa - Min dator är fortfarande störd! crying Ännu värre.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 29, 2006 5:51 am
+ Drake. <3 + Klad :'3 + Övernattning, underbart. + Lan om ca 3 timmar. ;D + Naf ~ + HEY HEY~! Gröna färger! xDDD <3 + Slippa en massa saker.
- Trött >< - Ont i munnen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 29, 2006 6:20 am
+YESSS!! äntligen fick jag en SASH!!! Välkomen till familjen!! heart +YEESS!! eeh ja jag har fått en sash, fått o fått, jag har köpt den...
-jag saknar min afk och omg älskar er 4ever!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 29, 2006 9:23 am
- Era obildade jävlar. Jag är inte jude..
+ Love you. <333 + Lov. + Framsteg i skolan. ^^ + MS, såklart. wink + Beck.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 29, 2006 9:32 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 29, 2006 7:58 pm
+ Fixat nytt fönster woot? + Burning Crusade closed BETA + Claire så rolig! + Sjunga med David XDDD + Sarah + mitt rum ser hyfsat städat ut
+/- kanske åker iväg nästa vecka ^^
- min dygnsrytm är %#¤&/! - var kallt att vara ute i flera timmar - mitt firefox 2.0 krånglade så jag kör 1.5 igen nu ._. - inte börjat med projekt och företagande saken som skulle va inne förra veckan <<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 30, 2006 1:22 am
+ Snart packat klart alla j*vla grejer!!! + Flyttar suuuuupersnart, om typ, två timmar? xD + Min avatar är lite söt tycker jag! 3nodding +++++ Gackt +++++ heart + Jag är emo-kid! *F^nijzz*
- Ingen kommenterar mig i konsthörnan nästan, makes me a little bit sad ya kno'!11one!1on!!!11 - Kommer ha såååå himla ont i ryggen ikväll.. - Saknar männsker! - Inget internet på typ en vecka, kul va? biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 30, 2006 6:05 am
+ Singing in the rain heart heart heart heart heart heart så bra :'D + Lina Lamonte ftw xDDDDD + Massor med fika ^-^ + Spelar FF9 igen x3 yeay efter typ..allt pluggande och wröh så har man iaf lite tid till att spela ^^ <3 Nawsie, Dagger är så söt i kort hår n_n + Att de använt den där låten från ff2 i nian..tror jag xD När man är i grottan a la ancient mullvadsfolk o_O; wiowh x3 tycka om
- TRÖTT och ont i huvudet..får sluta prata med en massa folk tills det blir lite..eh..tidigt T__t; - Wroar! Avundsjuka - Eh..tror inte att jag får några pengar <.<; go me D: - Lite problem med att rita upp min karaktär T__T men jag vet typ hur hon ska se ut på ett ungefär..:3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 30, 2006 7:39 am
+ OggdropXd + slappa + afrikansk folkmusik
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 30, 2006 7:47 am
+ Ska få tillbaka brosan DVD! Woot! ^^ + första dan på lovet cool + insåg precis att skolkortet funkar under lovet, yes! =D
+/- städade mitt rum =o ser läskigt ut >.> +/- Har huset för mig själv i en månad(om två veckor)!! Yay!.. eller... nästan iallafall..... ninja
- fick inte jobbet jag sökte crying - uttråkad! >.< - har spenderat 80% av alla mina penger på onödiga saker >.< - datorn startar om sig själv hela tiden
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 30, 2006 7:58 am
+ Drake <3 + Vaknade för en timma sen. :B + Anthon har nu sprungit iväg för att köpa hamburgare, yay mat! + LAN~!
- Lite ont i nacken, sov konstigt. >_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|