Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 566 567 568 569 570 571 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Jul 28, 2011 9:41 am

Is Madelin McCann gevonden... of de zoveelste loze strohalm voor de ouders? Dat meisje is het vermiste kind niet. Na 4 jaar terugvinden in india? Hoe groot is die kans? En wat doet dat met het kind dan?

Wat doet het NU al met dat kind?!
PostPosted: Fri Jul 29, 2011 10:30 am

OMM: antwerpen was gister zo leuk heart

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat Jul 30, 2011 1:55 am

kittyocean
Is Madelin McCann gevonden... of de zoveelste loze strohalm voor de ouders? Dat meisje is het vermiste kind niet. Na 4 jaar terugvinden in india? Hoe groot is die kans? En wat doet dat met het kind dan?

Wat doet het NU al met dat kind?!

Ze was het niet.... wat een verrassing... ondertussen is dat kind getekend voor haar leven
PostPosted: Tue Aug 02, 2011 1:44 am

OMM: Nooit geweten dat een loopneus in combinatie met kriebelhoest ZO vervelend kan zijn.. met name 's nachts.. Neus zo vaak gesnuit, uiteindelijk tot beetje bloedens aan toe.

Yay, donderdag sollicitatie en die week erop weer eentje! En vandaag alle sollicitatieformulieren en info naar de politie mailen. Spannend.

The Forbidden Angel

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Aug 02, 2011 11:37 am

OMM: mijn hond. Maar goed, moge duidelijk zijn waarom.
PostPosted: Tue Aug 02, 2011 12:20 pm

Wadan? surprised

OMM: Over 13 uur vlieg ik naar Kopenhagen o_O.

Lucky Mysterious

2,650 Points
  • Hygienic 200
  • Signature Look 250

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Wed Aug 03, 2011 4:18 am

@lucky veel plezier wink

OMM zin in morgen voor een keer helemaal opdossen XD
PostPosted: Wed Aug 03, 2011 10:39 am

OMM: het weer past wel bij mijn gemoedstoestand maar toch... laat het regenen of laat het droog, maar niet dat akelige druilerige gedoe!

kittyocean
Captain

br3akape

Destructive Pawn

19,265 Points
  • Battle: Cleric 100
  • Jack-pot 100
  • Restorative Spirit 250
PostPosted: Wed Aug 03, 2011 10:51 am

OMM: the internet hier is vreselijk traag.... en waarom kan ik niet op mijn photobucket en mijn deviant art pagina komen?!? crying
PostPosted: Thu Aug 04, 2011 12:27 am

Vanmiddag sollicitatie!

The Forbidden Angel

br3akape

Destructive Pawn

19,265 Points
  • Jack-pot 100
  • Restorative Spirit 250
PostPosted: Thu Aug 04, 2011 11:28 am

OMM: 1 week voorbij... en ik ben NU AL zo zwart als een neger geworden.... en alweer een inzinking gehad vandaag door eenzaamheid...
PostPosted: Thu Aug 04, 2011 2:00 pm

@ breakape how come waarom ben je eenzaam?(als je t niet wil vertellen mag dat ook hoor)

OMM: ik ben eindelijk wat gekleurd echt na 1,5 week >.> maar goed iets is beter dan niets XD

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100

br3akape

Destructive Pawn

19,265 Points
  • Jack-pot 100
  • Restorative Spirit 250
PostPosted: Fri Aug 05, 2011 11:37 am

@loving: ik ben van nature niet zo goed in contact leggen met mensen, hoewel ik het wel graag zou willen... maar het is echt moeilijk voor mij om mensen te vinden met dezelfde intresses die echt in mijn buurt wonen... en de eenzaamheid nu is deels hierdoor veroorzaakt doordat ik hier op mijn vakantie adres geen mensen sowiso kan vinden die van mijn leeftijd zijn en niet van die cheso's zijn...... emo

OMM: ze kunnen zeggen wat ze willen maar ik GA een t-shirt kopen met een skelet/schedel erop evil
PostPosted: Fri Aug 05, 2011 1:05 pm

br3akape
@loving: ik ben van nature niet zo goed in contact leggen met mensen, hoewel ik het wel graag zou willen... maar het is echt moeilijk voor mij om mensen te vinden met dezelfde intresses die echt in mijn buurt wonen... en de eenzaamheid nu is deels hierdoor veroorzaakt doordat ik hier op mijn vakantie adres geen mensen sowiso kan vinden die van mijn leeftijd zijn en niet van die cheso's zijn...... emo

OMM: ze kunnen zeggen wat ze willen maar ik GA een t-shirt kopen met een skelet/schedel erop evil

ik ga op vakantie naar middle of nowhere waar de gemiddelde leeftijd 50 is, en de grootste evenementen de wekelijkse markt. Dus ik ben elke vakantie alleen XD En tja, men vind mij hier al een freak, dus in frankrijk vast ook wel, maar daar ben ik de taal niet eens machtig.

So, I know your pain *sighs* Volhouden!!

kittyocean
Captain

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Sat Aug 06, 2011 8:02 am

@ breakape ken t wel een beetje maar als ik echt alleen ben dan schakel ik mijn engels in en ga ik gewoon kletsen maar dat is gewoon ik, ik kan niet zo goed tegen stilte en moet soms gewoon praten al is het met handen en voeten. Maar ik wens je succes en ik hoop dat je alsnog een fijne vakantie heb wink

OMM: ik ga komkommers proberen op mijn verbrande huid het is nu 24 uurgeleden dat ik ben verbrand en nog is het gloeiend heet sweatdrop

EDIT: en nu loop ik met komkommerschijfjes op mijn shouder >.>
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 566 567 568 569 570 571 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games