|
|
|
|
Posted: Tue Oct 24, 2006 10:20 pm
- Jag tänker på saker jag inte borde tänka på Jag plågar mig själv till viss del genom att läsa saker jag inte vill veta Vädret matchar mitt sinnelag.
+ Emil (du betyder bara mer och mer) Patrik (du gör mig glad, fast det vet du inte)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 24, 2006 10:27 pm
+ Keke, Lugn dag i skolan idag för sista provet i Företagsekonomi is teh done och vi hinner inte göra så mycket mer i Digital produktion :3 heart SÅ Vad vi ska göra i FE och DP är: + Spela det där företagsgrejset man hade i högstadiet*asg*xD OCH: + Visa spel som folk tycker om XD Nasi ska visa: + WE heart KATAMARI ^_______^IIHIHIHI XD det kommer nog äga mer än en halvtimma WoW som alla i klassen redan vet om och har spelat och som läraren faktiskt dissar totalt xD Höhö, Viktor ska få vara med i 2-player mode när det ska visas...ska bli intressant för människan har inte riktigt spelat det än x'D + WOOT mina tabletter funkar mot mensvärken. Omg jag kunde fan gå till skolan igår..OCH idag! O_o
- Hej avundsjuka ~_~ - HEJ ILLAMÅENDE - NP imorrn då..waah D: XD - NEJ MEN OJ är det v.43 REDAN?XD v.43=börja med projektarbete(helvete då>_>) tur att jag börjar ganska smått då O: - MEN OLOLOL Sony suger bajs...Hej då Lik-sang!-____- (är det bara jag eller har sony börjat gå neråt/bli mer dissat?XD)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 25, 2006 6:59 am
- Aw, jag som är så glad! Jag har fått en allvarlig allergisk reaktion, så nu är båda ögonen infekterade och svullna! :<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 25, 2006 7:03 am
Sakana-sama - Aw, jag som är så glad! Jag har fått en allvarlig allergisk reaktion, så nu är båda ögonen infekterade och svullna! :< eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 25, 2006 7:11 am
Jalkazar Sakana-sama - Aw, jag som är så glad! Jag har fått en allvarlig allergisk reaktion, så nu är båda ögonen infekterade och svullna! :< eek Det suger! Kan ju bara öppna dem 5mm.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 25, 2006 7:35 am
Sakana-sama Jalkazar Sakana-sama - Aw, jag som är så glad! Jag har fått en allvarlig allergisk reaktion, så nu är båda ögonen infekterade och svullna! :< eek Det suger! Kan ju bara öppna dem 5mm.Och du är glad då? För att?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 25, 2006 7:40 am
+ Skrattade mig genom två timmars matte imorse. Niklas the lärarkandidat är för söt ;D <3 + Fick gå hem tidigare (två istället för fyra) Yay~ <.< + Teckenspråksteater @ Gävle Teater ikväll. Gratis. <3 + Bra betyg i Psykologi ftw + Bulle :3 + Sång/Talpedagog på Retoriken. Roligt, Roligt whee + Massa plus~ + The Jonbenét - Behold, The White Whore
- Vädret - Huvudvärk - Plugg
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 25, 2006 11:00 am
Gårdagens + + Silent Hill filmen så jävla bra film är värkligen nöjd hur dom baserade den på spelen Pyramidhead var med 3nodding smile , skyltsdocks sjukpersonals mostren och många fler från spelen och väldigt mycket av musiken från spelet var med yeeey.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 25, 2006 11:18 am
+ människorna i min omgivning
- Provtiden var för kort på samhällskunskapsprovet. - Jag tar inte ansvar för mina jobb >.<;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 25, 2006 12:40 pm
+ Drake. <3 + Folk i klassen, awweh. + Känner mig uppskattad, i klassen, för första gången på flera år. + Saker fungerar rätt bra, för en gångs skull. + Valkyrie RO <3 + Pepp på lovet, massa saker att göra. + LAN HOS ANTHON PÅ LOVET, WOHO~! <3
+/- Mår mycket bättre tack vare att jag slipper dig, mina minnen av den tiden suger. talk2hand
- Trött~ - Noes~! DD:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 25, 2006 4:52 pm
+ kanske får ett jobb under vinter lovet =3 + är inte trött alls... hmm.. kan ju plugga nu.. eller? + Bantit = bra musik x3
+/- stolt över mig själv utan nån anledning O.o' +/- ljuger mer än vanligt ^^;; ninja
- Inget regn crying - ett till prov imorron..... i dag >.> och har glömt och pluggat ( jag sak få VG damn it or I'll get mad! >.<)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 25, 2006 10:47 pm
+Kakor? woo? +mamma och pappa har typ varsin fungerande mobil nu så det ska fan gå att få tag på dem nu
- Fail fail fail..och att direktflyg ska kosta cp..och att det inte ens är direktflyg. - 2-3 timmars sömn..ja hur blir det nu med nationella idag?-_-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 26, 2006 2:35 am
+ CS : )
- Körtelfeber (sp?) 41 grader - Ska på bröllop på lördag, chansen att jag blir frisk tills dess är.. ? - jag vill få tillbaka rösten och hörseln neutral och lusten att äta.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 26, 2006 5:12 am
+hmm febern har börjat att gå ner e nu BARA 42 muhaha twisted +får stanna hemma en vecka till twisted ska bara säga till mamma: "*hostar* så kallt det är, ooh mitt huvud!! jag ser gud!!" wahhaha!! fast jag tror inte att hon kommer att gå på det sweatdrop +tittar på tv, DOWN WITH HOMEWORK!! heart domokun heart
-min katt gjorde en stor tolle på min fina-nytvättade-mjuka-säng!! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 26, 2006 7:37 am
Jalkazar Sakana-sama Jalkazar Sakana-sama - Aw, jag som är så glad! Jag har fått en allvarlig allergisk reaktion, så nu är båda ögonen infekterade och svullna! :< eek Det suger! Kan ju bara öppna dem 5mm.Och du är glad då? För att? Nämen jag är glad över andra grejer i mitt liv, därför är det synd att allting förstörs pga att jag är sjuk..
- Kan ju inte åka och dricka sake förrän nästa vecka!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|