|
|
|
|
Posted: Thu Feb 15, 2007 8:38 am
Darlaa, wat moest ik zonder jou =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 15, 2007 11:04 am
Darlaa •♥• Dutch topic!!
]http://www.gaiaonline.com/forum/viewtopic.php?t=23286011&page=1 •♥•pink love Och, ik ben geweldig... wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 15, 2007 11:08 am
capsones of reactie op kitty? xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 15, 2007 11:12 am
AAAAAAH
Eerste die in de ADPE topic post is een DN Angel fan met Within Temptation music op profile oO!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 15, 2007 11:38 am
•♥• Reactie op kitty xD
oh post ook effe, kan ik je zoenen rofl •♥•pink love
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 15, 2007 2:06 pm
yippppiiej ben eindelijk Goddess 4laugh heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 16, 2007 7:11 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 16, 2007 8:11 am
Heeft iemand een lijst met de items van valentijn? Of zijn het er maar twee?
Plus meldinkje: De RPG gaat dood sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 16, 2007 8:19 am
•♥• eigenlijk is het er maar een •♥•pink love
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 16, 2007 8:45 am
[Sky-Angel] Heeft iemand een lijst met de items van valentijn? Of zijn het er maar twee?
Plus meldinkje: De RPG gaat dood sad Klopt, alleen jij, maykje en ik zijn nog actief, terwijl we de anderen echt nodig hebben... suggesties?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 16, 2007 8:54 am
kittyocean [Sky-Angel] Heeft iemand een lijst met de items van valentijn? Of zijn het er maar twee?
Plus meldinkje: De RPG gaat dood sad Klopt, alleen jij, maykje en ik zijn nog actief, terwijl we de anderen echt nodig hebben... suggesties? » Mischien kun je deze mensen PMen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 16, 2007 11:11 am
ll Eurynome ll kittyocean [Sky-Angel] Heeft iemand een lijst met de items van valentijn? Of zijn het er maar twee?
Plus meldinkje: De RPG gaat dood sad Klopt, alleen jij, maykje en ik zijn nog actief, terwijl we de anderen echt nodig hebben... suggesties? » Mischien kun je deze mensen PMen.
gezien de situatie in de suggesties lijk ik niet daar de juiste persoon voor....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 16, 2007 1:56 pm
Ga er dit weekend even goed overnadenken wink Het zou wel leuk zijn als het weer in leven komt! xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 17, 2007 12:04 am
Event is net afgelopen, ik heb 4 items binnen gehaalt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 17, 2007 2:43 am
 » Ik heb 16 van die dingen, dat kwam ten eerste omdat ik graag die meter vol wilde hebben en toen die vol was kwam ik nog allemaal mensen tegen die ik wilde kussen, maar wat ik met al die kettingen ga doen weet ik nog niet.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|