|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 1:48 pm
Det var ju tur det iaf. whee Vissa måste ju berätta allt. :\ Konstigt nog.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 1:49 pm
Jetzudan Rebirth Oeh... det låter vettigt.... INTE! Påstår du att jag ljuger?! gonk crying *Gråter hysteriskt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 1:50 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Oeh... det låter vettigt.... INTE! Påstår du att jag ljuger?! gonk crying *Gråter hysteriskt* Ja. <. <
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 1:52 pm
Chibi Strawberry Det var ju tur det iaf. whee Vissa måste ju berätta allt. :\ Konstigt nog. Måste dom? O_< Why? *Titta i din affär* Plushie's! 4laugh Sööta!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 1:54 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Oeh... det låter vettigt.... INTE! Påstår du att jag ljuger?! gonk crying *Gråter hysteriskt* Ja. <. < cry Wäääh!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Måste dom? O_< Why? *Titta i din affär* Plushie's! 4laugh Sööta! Svårt att hålla sina egna hemligheter antar jag. :\ Konstigt. Nyahh. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Oeh... det låter vettigt.... INTE! Påstår du att jag ljuger?! gonk crying *Gråter hysteriskt* Ja. <. < cry Wäääh! Gråt på du.
Äsch, nu komemr morsan och tvingar bort mig från datorn också... hajdå då. :0
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 1:56 pm
Chibi Strawberry Petsy Måste dom? O_< Why? *Titta i din affär* Plushie's! 4laugh Sööta! Svårt att hålla sina egna hemligheter antar jag. :\ Konstigt. Nyahh. whee :S Jaha. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 1:58 pm
*sitter och trallar i citronlådan*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 1:58 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Oeh... det låter vettigt.... INTE! Påstår du att jag ljuger?! gonk crying *Gråter hysteriskt* Ja. <. < cry Wäääh! Gråt på du.
Äsch, nu komemr morsan och tvingar bort mig från datorn också... hajdå då. :0 Onding! crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|