|
|
|
|
Posted: Mon Oct 23, 2006 11:40 am
^ Knark? Farligt? Det tror jag då :rakt: inte på! Pfft. Trams..~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 23, 2006 12:30 pm
Det där påminner mig om en gigantisk diskussion om knark och rökning o__O;
+ Wosh teh pills are working..kind of + Nasi kan en del om FE nu :3 + Roawr, Nasi planerar kommande cosplay n_n
+/- Springa runt med cosplay på halloween?XDDDDDD
- trött och seg som fan? - Det gjorde ont inatt ;_; jävla mensvärk - FÖRVIRRING!! ;__; DUMMAGÖRAN
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 23, 2006 12:44 pm
+/'s Mitt ps2 kan spela USA spel!! :'D Tales of legendia <3 (snart kommer) Tales of the abyss 0____0;;
-/'s 2 av mina 3 spel jag beställde funkade inte -___-U Dåligt på både SO och Biologi proven T__T
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 23, 2006 2:22 pm
- Riv inte sönder tidningen jag vill läsa nästa gång tack. stare - VG på min svenska uppsats, upprörande!
+ En japans utseende och en brittisk mans uppförande, jackpot! heart + Boulevard of Broken Dreams. Jag älskar helt enkelt den låten, mycket. razz + Jag tror jag börjar förstå kemin, lite.. ^^ lite.. + Regn~ heart
-/+ Fått nick som President eller Queen, vafan? Vad är det med er? xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 23, 2006 2:33 pm
+ Emilia, tänka på dig gör mig glad. <3 + Snö, massor av snö. + Mina konstnärs-skills.
-/+ Saknar vissa personer, så mycket...
- Bleuhwr.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 24, 2006 3:01 am
Sostrate Det där påminner mig om en gigantisk diskussion om knark och rökning o__O; Snarare en liiten diskussion om knark och rökning? ;D ;D Sostrate +/- Springa runt med cosplay på halloween?XDDDDDD Omg jaaa! Cute<3 Och Petsy: VG är asbra oO;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 24, 2006 3:38 am
Åh s**t vilka fantastiska människor jag känner! Eloge till er, men jag skriver det i dagens ros och tistel! + Markus: "Kom till skolan, alla saknar dig!" (Även om det är typ max 10 pers blir jag glad iallafall!) + Pengar snart + Dricka saké och se på RahXephon hos Kristoffer, Marcus är med! + Muffinsbak klockan två på natten. + Uppcon, just det. smile + Hälsa på fyra killar i nian med ett band, jag anar att bandet typ splittar om en eller två månader. "DU ÄR MEST FJORTIS!" "NEJ DU ÄR JU DET, BAH LYSSNAR PÅ EMO" "VADÅ EMO! EMO ÄR INTE FJORTIS, DU ÄR FJORTIS" "NEJ JAG ÄR INTE FJORTIS" + Hihi, ta en grön! <3 n___n + Åka till Nykvarn helt random på en söndag när man inte sovit något, baka kakor, se på lite Super Mario Långben och sedan åka hem! + Sova + 4chan måste vara en av de bästa sakerna som hänt mig! + Fan vad sämst när mina två vänner Tim och Daniel bråkar med varandra om helt oväsentliga grejer! + Mat! + Blommor!
- Måste sova ikapp! - Råkade däcka/svimma/somna på badrumsgolvet i sex timmar idag. Nu när jag tänkte gå till skolan så missar jag det pga klantighet. - Tappat rösten också, och min näsa är typ en snorglaciär med en näsa runt. - Saknar folk i skolan! T_____T
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 24, 2006 4:51 am
+ Första inlägget i den här tråden, yay me. xd + Valgarv, min stöttepelare var dag. Jävlar vad mumifierad jag hade blivit under skoldagen om inte han hade slagit till mig då och då. + Strapping Young Lad ftw.
- Skolarbete. Yay. - Jag tror jag har skadat armen, eller så är gitarren trasig. Det går inte så bra av någon anledning. mad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 24, 2006 7:01 am
^Okay det e roligare iaf
- Im a pillpopper - hur blev det såhär illa - varför kan jag inte prata om nått annat än min depprition lol folk måste verkligen tro jag e en person som sitter hemma och tycker synd om mig hela tiden och vill få folk att tycka synd om mig (men det vill jag inte)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 24, 2006 11:41 am
+ Fyller år snart whee + Lov snart :3 + Ledig på torsdag heart domokun + Rolig dag i skolan idag :3 + Rolig dag i skolan imorgon :3 + Bra humör idag + Mensvärk is no more + Nytt bredband 3nodding WROOOOM~
- Jävla regn. scream - Vill ha snö. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 24, 2006 12:42 pm
- Huvudvärk och mens, yay.
Ruska : När man är ute efter MVG så är VG inte alls bra.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 24, 2006 2:08 pm
Petsy Ruska : När man är ute efter MVG så är VG inte alls bra. Om man är ute efter MVG och får G är det inte alls bra. Om man är ute efter MVG och får VG är det bra. Inte jättebra kanske? Men fortfarande bra. >_>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 24, 2006 2:33 pm
Ruska Petsy Ruska : När man är ute efter MVG så är VG inte alls bra. Om man är ute efter MVG och får G är det inte alls bra. Om man är ute efter MVG och får VG är det bra. Inte jättebra kanske? Men fortfarande bra. >_> håller helt me dig 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 24, 2006 3:15 pm
När det VG:et inte vill bli ett MVG även fast jag försökt i flera år, är det fortfarande bra då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 24, 2006 4:20 pm
+ Kort skoldag + Människor i en klass på skolan som spelar Stepmania. Valgarv känner doften av en utmaning. ninja + Vincent er soet. + Mamma köpte O'boy.
- Skewla - Orka storebror - Orka saker - Stolthet inom vissa saker.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|