Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 565 566 567 568 569 570 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Feb 12, 2007 8:21 am

*twijfelt heel erg* ik hou het nog even in gedachten want ik twijfel heel erg welke van de 2 ik zelf het beste vind
PostPosted: Mon Feb 12, 2007 8:42 am

kittyocean
*twijfelt heel erg* ik hou het nog even in gedachten want ik twijfel heel erg welke van de 2 ik zelf het beste vind

Let er natuurlijk wel op dat je zelf niet objectief bent he? ;3

Oranjekorfbalpizza!

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Feb 12, 2007 10:28 am

Waarom denk je dat ik het op de Guild zet XD

Korte mededeling! Omdat ik wil proberen mijn boek deze week 100% af te hebben, is het vast wel begrijpelijk dat ik wat minder online ben!!

Zij die daar geen begrip voor hebben krijgen de piep, want het gaat hier om mijn droom XD
PostPosted: Tue Feb 13, 2007 7:04 am

*danst door de chatterbox*

x.Deathrose

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Tue Feb 13, 2007 9:13 am

User Image*danst mee*

pink love
PostPosted: Tue Feb 13, 2007 9:32 am

» Het is opeens druk in de guild eek . Zijn er hier trouwens mensen wie ik een friend request mag sturen, mijn friendslist wordt een beetje erg klein sweatdrop .

Illyriae

2,500 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Explorer 0
  • Beta Treasure Hunter 0

QYDrop

PostPosted: Tue Feb 13, 2007 9:34 am

* begint te freestylen * rofl
PostPosted: Tue Feb 13, 2007 10:31 am

ll Eurynome ll
    » Het is opeens druk in de guild eek . Zijn er hier trouwens mensen wie ik een friend request mag sturen, mijn friendslist wordt een beetje erg klein sweatdrop .

Maakt dat uit dan? : 3 Als je gewoon mensen friendrequests gaat sturen zijn het alsnog geen echte vrienden.. Less is More!

Oranjekorfbalpizza!

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Feb 13, 2007 12:41 pm

Ik sta al op je lijst, toch XD? Ik heb er liever niet zoveel XD 95% van de tijd praat ik niet eens met ze XD
PostPosted: Tue Feb 13, 2007 12:57 pm

» Het is eigenlijk moeilijk uit te leggen, maar slechts een paar mensen op je list (ook al praat je haast nooit met ze) voelt prettiger dan dat je naar je profile kijkt met met alleen newsletter mules of je eigen mules.

Sorry kitty je staat nog niet op mijn lijst. (ik durf nooit zomaar requests te sturen sweatdrop )

Illyriae

2,500 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Explorer 0
  • Beta Treasure Hunter 0

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Tue Feb 13, 2007 1:37 pm

User ImageTis simple, ^_^ als iemand je vriend is zet jem op je vriendslist.

pink love
PostPosted: Tue Feb 13, 2007 2:17 pm

Darlaa
User ImageTis simple, ^_^ als iemand je vriend is zet jem op je vriendslist.

pink love

» Maar wanneer is iemand je vriend, wanneer kom je tot de conclusie dat je vrienden bent. Straks denk je vriendschap hebben gesloten met iemand, terwijl de persoon in kwestie daar heel anders over denkt. (sorry ik denk weer teveel na over vragen waar niemand een vast antwoord op kan geven sweatdrop , ik kan maar beter gaan slapen voordat ik vragen ga stellen zoals: wat is ons doel hier op aarde, hoe is de aarde ontstaan, is er buitenaards leven xp )

Illyriae

2,500 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Explorer 0
  • Beta Treasure Hunter 0

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Feb 13, 2007 10:44 pm

ll Eurynome ll
    » Het is eigenlijk moeilijk uit te leggen, maar slechts een paar mensen op je list (ook al praat je haast nooit met ze) voelt prettiger dan dat je naar je profile kijkt met met alleen newsletter mules of je eigen mules.

Sorry kitty je staat nog niet op mijn lijst. (ik durf nooit zomaar requests te sturen sweatdrop )

Wie heb ik dan laatst toegevoegd XD?
PostPosted: Wed Feb 14, 2007 12:23 am

kittyocean
ll Eurynome ll

Wie heb ik dan laatst toegevoegd XD?

» It wasn't me xd .

Illyriae

2,500 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Explorer 0
  • Beta Treasure Hunter 0

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Wed Feb 14, 2007 1:42 pm

User ImageDutch topic!!

]http://www.gaiaonline.com/forum/viewtopic.php?t=23286011&page=1

pink love
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 565 566 567 568 569 570 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games