|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 1:37 pm
Petsy Nu blev jag nyfiken juu xp Hohoh. xp Ibland är det bra att inte få veta något.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 1:37 pm
Chibi Strawberry *Avgudar mini angelic wings* *Host*Dom är mina också*Host*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 1:38 pm
Petsy *Host*Dom är mina också*Host* Nuhu. surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 1:38 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Har du slarvat bort den nu igen! scream Vääänta lite... <. < Det här är inte mitt rum! Det är ICA, och det är fortfarande tidigt! Grr... damn you... Det är visst ditt rum gonk Varför skulle det annars va en säng här?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 1:40 pm
Vad läskigt det är att se saker man själv har gjort i andras signaturer. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Har du slarvat bort den nu igen! scream Vääänta lite... <. < Det här är inte mitt rum! Det är ICA, och det är fortfarande tidigt! Grr... damn you... Det är visst ditt rum gonk Varför skulle det annars va en säng här? För att jag frågade efter en fjäderbädd och du hämtade en säng?! scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Petsy Nu blev jag nyfiken juu xp Hohoh. xp Ibland är det bra att inte få veta något. Jo men.. Ändå gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 1:42 pm
whee Vilken nyfiken krabat du verkar vara då.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 1:42 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Har du slarvat bort den nu igen! scream Vääänta lite... <. < Det här är inte mitt rum! Det är ICA, och det är fortfarande tidigt! Grr... damn you... Det är visst ditt rum gonk Varför skulle det annars va en säng här? För att jag frågade efter en fjäderbädd och du hämtade en säng?! scream O_o ... Det var en dröm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 1:43 pm
Chibi Strawberry whee Vilken nyfiken krabat du verkar vara då. Det är jag, Jag tål inte när folk har hemligheter! >_< Blir galen då
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 1:44 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Har du slarvat bort den nu igen! scream Vääänta lite... <. < Det här är inte mitt rum! Det är ICA, och det är fortfarande tidigt! Grr... damn you... Det är visst ditt rum gonk Varför skulle det annars va en säng här? För att jag frågade efter en fjäderbädd och du hämtade en säng?! scream O_o ... Det var en dröm *springer in i en vägg* Aj... @. @;;... Det är ju ingen dröm! scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 1:45 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Har du slarvat bort den nu igen! scream Vääänta lite... <. < Det här är inte mitt rum! Det är ICA, och det är fortfarande tidigt! Grr... damn you... Det är visst ditt rum gonk Varför skulle det annars va en säng här? För att jag frågade efter en fjäderbädd och du hämtade en säng?! scream O_o ... Det var en dröm *springer in i en vägg* Aj... @. @;;... Det är ju ingen dröm! scream Nej men det om sängen var en dröm whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 1:45 pm
Petsy Det är jag, Jag tål inte när folk har hemligheter! >_< Blir galen då Har du några egna hemligheter?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 1:47 pm
Chibi Strawberry Petsy Det är jag, Jag tål inte när folk har hemligheter! >_< Blir galen då Har du några egna hemligheter? Klart jag har
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 1:47 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Har du slarvat bort den nu igen! scream Vääänta lite... <. < Det här är inte mitt rum! Det är ICA, och det är fortfarande tidigt! Grr... damn you... Det är visst ditt rum gonk Varför skulle det annars va en säng här? För att jag frågade efter en fjäderbädd och du hämtade en säng?! scream O_o ... Det var en dröm *springer in i en vägg* Aj... @. @;;... Det är ju ingen dröm! scream Nej men det om sängen var en dröm whee Oeh... det låter vettigt.... INTE!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|