|
|
|
|
Posted: Thu Jul 07, 2011 9:46 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 07, 2011 11:15 pm
Oef, eindelijk een vrije dag!! En dan ben je om 8u al wakker.. Me lichaam is een beetje op, gisteren 9,5u gewerkt en toen direct 2u intensief sporten zonder avondeten. mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 11, 2011 4:00 am
3 dagen afwezig en... zo weinig in te halen? Had wel wat meer verwacht XD hoefde bijna niet te commenten op DA art (70 messages), maar 10 mail waarvan 4 nieuwsbrief.... mmm, ik ben dus toch niet zo popi ^_^'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 12, 2011 3:42 am
zondag was echt vet gezellig miss dat er nog een vervolg komt (lekker geheimzinnig XD) maar goed dat is toch wel OMM XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 12, 2011 10:07 am
vanavond ga ik een heel saai en voorspelbaar maar ook erg herkenbaar stripje maken XD
mmm, ik kan eigenlijk alle strips die ik voor mijn werk heb gemaakt (6 stuks) opnieuw maken voor mijn webstrip XD heb ik 6 stock comics XD *laaaazy*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 12, 2011 3:13 pm
OMM: wijs je iemand af omdat die gene te oud is en ver van je afwoont en omdat ik niks voor hem voel en dat dat echt een issue voor je is, men dat is echt niet leuk gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 13, 2011 10:22 am
waarom ben ik 's avonds minder moe dan overdag XD?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 14, 2011 2:17 pm
@OMM: enn toen was ik alweer terug van vakantie surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 14, 2011 2:44 pm
:O nu al ik moet nog weg en dan heb ik nog niet eens alle cijfers terug van school o.0
OMM: ik moet nog zo veel doen en zo weinig tijd crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 15, 2011 4:23 am
OMM: Ik wil rechercheur worden bij de Politie. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 15, 2011 9:54 am
^ je moet er sterk voor in je schoenen staan, maar ik weet zeker dat het je lukt!!
OMM: so much to dooooo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 17, 2011 11:01 am
OMM: Dat van zondag heeft toch zijn gevolg ik hoop zo dat het op wat leuks uitloopt nu nog maar wat afspreken denk XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 18, 2011 4:30 am
net een stukje Monster High gezien... weer dezelfde stemmen, en eigenlijk best slechte animatie... hoe kan dat zo populair zijn?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 18, 2011 9:03 am
OMM; wat kan mijn vader koppig zijn hij heeft een spierziekte en loopt moeilijk en kan niet zelf bij zijn auto komen en nu zouden ik en een vriendin met zijn auto naar polen gaan maar dat mag niet van hem of hij wilde mee maar ik ga hem echt niet dragen hij is de laatste paar jaar zo veel aangekomen dat hij zo zwaar is geworden. en nu ga ik niet naar polen en blijf in nederland ergens. maar nu wil mijn vader in zijn eentje naar polen gaan o.0 like doe normaal je kan al amper lopen en nu wil je in je eentje lopen k heb het hem dat ook gezegd maar hij luisterd niet dus ik laat hem maar het is nu zijn keuze ik kan hem niet tegen houden zonder dat hij boos op me word. (btw mijn opa woont in polen daarom wil hij erheen en het is de vader van mijn moeder en mijn ouders zijn gescheiden snap je het nog?)( ik ben btw ook blij dat ik bij geen van bijde ouders woon dat zou ik niet overleven)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|