|
|
|
|
Posted: Sat Oct 21, 2006 4:49 pm
+jag är rosa i håret +Alex, Althéa och linn Ni är mina solstrålar<33 +shoklad!
-Sakna albin sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 21, 2006 5:26 pm
+ Hard gay hoooo heart + Paintball igår satan vad kul det var
- ont från paintball hehe - Är lite halv emo som vanligt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 22, 2006 3:56 am
+ Omagadd. Siri var hos mig igår kväll. Jättetrevligt, längesen. HOn stannade till typ 01.00 <3 Idag har jag gjort en massa god sushi, hoppas att den är god iaf. :3 Med NORIBLAD!! Snart ska jag träffa Marcus <3 BÄSTASTE! Jag är lite överdrivet glad, höhö xD
- Bajs på Mens.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 22, 2006 8:32 am
+ Pojkfriss snart. Baii baii feminininininininity? (lol) xP + Posey snart<3<3 *kärlek* - Jag måste fan lära mig spela bas o.O;;; xP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 22, 2006 9:32 am
- Jag tycker inte om dig, för du vill aldrig se på "gullig" Anime med mig. mad
+ Raydon, du är för gullig! ^__^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 22, 2006 10:02 am
+ feeling blue forever +god mat +The 69 eyes låt Betty Blue +Halvblodsprinsen + The Voilet eye
-regnigt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 22, 2006 10:44 am
+ Kört massa bil + Faktiskt pluggat lite + Carl hade inte åkt till Danmark än + Mat ;3
- Fryser - Fryser mer - Fryser som fan - My head hurts
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 22, 2006 11:19 am
*får äckliga bilder i huvudet* + luffa runt med Djävulen och lillasyster - Glömde min tidning, som jag aldrig hann läsa men släpade med mig en massa, på bussen D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 22, 2006 10:29 pm
Wuhuu + Sovmorgon till 8.45 whej. dock går jag typ till 16.45 suuger. Ska färga håret idag :3 Mysigt jacka.
+/- Shieeet, jag gick upp för tidigt. Kunde ha sovit mer ju.
- Det är pissigt mörkt ute. Typ kallt också. .___.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 23, 2006 12:22 am
+ jag lever idag, samma som igår + jag får träffa Micke när jag kommer hem + de e inte länge till lunch, kanske 1½ timme eller så
- katten är sjuk - vi vet inte va ha hänt henne! D-: - skoldagen e bara halv över å jag ha inte haft en klass idag så jag här sen 4 timmar lektioner efter lunch - de e host å blir allt kallare å mörkare (också som GreenEyed sa.)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 23, 2006 1:31 am
+ Cigaretter
- Skola - Tjejerna i klassen är inte här - Regn >.< - Typ allt D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 23, 2006 10:23 am
^Gandidarl, man ska inte röka! Man blir rynkig och får stroke ;D ;D
+/- Mens/mensvärk ((= slippa i sthlm, wooh!)) xP - Slut cigg >___<;;; Och no money D: The problem typ? ._o - Trött som en djävla gnu som blivit jagad av två albinoleoparder? + Snart loooov. Snart sthlmmmm~~ Gah!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 23, 2006 10:41 am
+ Klar med ToF-kursen. Skulle varit klart förra terminen, men wtf. :'3 Otroligt hyper dag med 'Absolute Dance Classics' som soundtrack. xD <33 Kissar massa ute och jag behöver inte gå till skolan om jag inte viiill~ *stannar inne i värmen och leker* Go shopping, from A to Z~!
+/- Kommer jobba versta självständigt hela veckan och har inte en aning om vad jag ska göra. xD;;; I = Screwed.
- Fothelvete. Vill ha någon att se på film med. Nu. D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 23, 2006 10:41 am
^ Man ska inte röka! Man blir rynkig och får stroke D: biggrin -.-
+ Jag har tid att göra saker eftersom ingen "hindrar" mig från att åka hem idag. - Jag gör inget XD;; - G på gruppinlämningsuppgiften
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 23, 2006 10:54 am
^ta knark istället det e faligare ^^;
+ kollat på massa bra film idag + Eternal sunshine of the spotless mind filmer blir inte bättre
+/- anti depprisiva gör så jag slipper känna något
- Har inte gjort nånting idag
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |