|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 11, 2007 3:09 am
Nu weet ik wat ik mis! Is de battlezxone opgehefen? surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 11, 2007 3:40 am
•♥• Ik had er twaalf ninja
het was de projectzone toch? whee maar er gebeurde toch niks. •♥•pink love
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 11, 2007 8:40 am
Welkom bij de Guild Anne XD Voor mijn boek, graag een serieuze mening; de synopsis in zowel ENG ald NL: Quote: On the planet Seken people have one certainty: no matter how long you live, you won't die of old age. For Matsuru, a young man, life was nothing more than getting up, working on the fields and getting back to bed. But when Matsuru finds a mysterious girl who cannot speak or even think, he realises that his normal life is gone forever. After all, on this medieval planet there exists one more rule: Magic attracts Magic… and it turns out that this strange girl has more magic than anyone has ever seen! Quote: Op de planeet Seken weten de mensen één ding zeker: hoe lang je ook zult leven, je zal nooit van ouderdom sterven. Voor Matsuru, een jongeman, het leven is niet meer dan opstaan, op de velden werken en weer naar bed gaan. Maar wanneer Matsuru een mysterieus meisje vindt die niet kan praten of zelfs denken, realiseert hij zich maar al te goed dat zijn oude leven voorgoed voorbij is. Op Seken heerst er namelijk nog één regel: Magie trekt Magie aan… en het blijkt dat dit vreemde meisje meer magie heeft dan iemand ooit heeft gezien!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 11, 2007 10:01 am
Gaaf =o Als ik dat op de achterkant van een boek had gelezen, had ik hem gekocht denk ik. xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 11, 2007 10:54 am
Nou, dat komt dan dus achterop de mijne te staan XD De about me: Quote: I was born on the 21st of March in 1983 and graduated as a elementary school teacher. I’ve been drawing and writing most of my life, but I see my 16th year of life as my starting point. Ever since then I’ve tried to improve myself on both grounds, dreaming more and more of my own book. Now I can finally share the world I know for years with my friends all over the world. en Quote: Ik ben geboren op 21 maart 1983 en ben afgestudeerd als basisschoolonderwijzer. Ik teken en schrijf al het grootste deel van mijn leven, maar zie mijn 16e levensjaar als het beginpunt. Sindsdien ben ik bezig om me op beide gronden te ontwikkelen, steeds meer en meer dromend van mijn eigen boek. Nu kan ik de wereld waar ik al jaren van droom delen met mijn vrienden over de hele wereld.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 11, 2007 11:15 am
Andere verplichte stuk: Quote: Kim has been born on the 21st of March 1983 and graduated as an elementary school teacher. She has been drawing and writing most of her life, but sees her 16th year as her starting point. Ever since she has tried to improve herself on both grounds, dreaming more and more of her own book. Now she can finally share the world she knows for years with her friends all over the world. Quote: Kim is op 21 maart 1983 geboren en afgestudeerd als basisschoolonderwijzeres. Ze tekent al het grootste gedeelte van haar leven, maar ziet haar 16e levensjaar als het beginpunt. Sindsdien is ze bezig om zich op beide gronden te ontwikkelen, steeds meer en meer dromend van haar eigen boek. Nu kan ze de wereld waar ze al jaren van droomt eindelijk delen met haar vrienden over de wereld.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 11, 2007 12:15 pm
•♥• Moet het nou vanuit de eerste of de derde persoon? •♥•pink love
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 11, 2007 12:16 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 12, 2007 1:28 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 12, 2007 3:53 am
Op de planeet Seken weten de mensen één ding zeker: hoe lang je ook zult leven, je zal nooit van ouderdom sterven. Voor Matsuru, een jongeman, is het leven is niet meer dan opstaan, op de velden werken en weer naar bed gaan. Maar wanneer Matsuru een mysterieus meisje vindt die [Dat?] niet kan praten of zelfs denken, realiseert hij zich maar al te goed dat zijn oude leven voorgoed voorbij is. Op Seken heerst er namelijk nog één regel: Magie trekt Magie aan… en het blijkt dat dit vreemde meisje meer magie [Als je Magie met een hoofdletter schrijft moet dat toch terug blijven terugkeren?] heeft dan iemand ooit heeft gezien! [Gezien vind ik hier niet zo mooi klinken.. ik zou zelf eerder meegemaakt oid hebben gebruikt, Maargoed, dat is dan weer smaak. xD]
Maar voor de rest goed, klinkt als een aantrekkelijke samenvatting. : 3
[Owh, en er klopt vast niets van mijn verbeteringen. Ik ben de slechste in Nedelands van mijn hele klas. xD Zo zielig ik ben. O: ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 12, 2007 5:53 am
Mijn guild is dood aan het gaaan! gonk Iemand een idee om hem weer actief te krijgen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 12, 2007 6:04 am
x.Deathrose Mijn guild is dood aan het gaaan! gonk Iemand een idee om hem weer actief te krijgen? Organiseer een feestje, of prijsvraag, en probeer leden terug te krijgen naar je guild. Probeer je guild meer inhoud te geven, andere topic's. En dan maar hopen dat ze blijven of regelmatig terug komen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 12, 2007 6:26 am
[Norwood] x.Deathrose Mijn guild is dood aan het gaaan! gonk Iemand een idee om hem weer actief te krijgen? Organiseer een feestje, of prijsvraag, en probeer leden terug te krijgen naar je guild. Probeer je guild meer inhoud te geven, andere topic's. En dan maar hopen dat ze blijven of regelmatig terug komen. Hmmm.. Prijsvraag.. Die's opzicht niet zo slecht. :3 *onthoud*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 12, 2007 8:16 am
Oranjekorfbalpizza! Op de planeet Seken weten de mensen één ding zeker: hoe lang je ook zult leven, je zal nooit van ouderdom sterven. Voor Matsuru, een jongeman, is het leven is niet meer dan opstaan, op de velden werken en weer naar bed gaan. Maar wanneer Matsuru een mysterieus meisje vindt die [Dat?] niet kan praten of zelfs denken, realiseert hij zich maar al te goed dat zijn oude leven voorgoed voorbij is. Op Seken heerst er namelijk nog één regel: Magie trekt Magie aan… en het blijkt dat dit vreemde meisje meer magie [Als je Magie met een hoofdletter schrijft moet dat toch terug blijven terugkeren?] heeft dan iemand ooit heeft gezien! [Gezien vind ik hier niet zo mooi klinken.. ik zou zelf eerder meegemaakt oid hebben gebruikt, Maargoed, dat is dan weer smaak. xD]
[Owh, en er klopt vast niets van mijn verbeteringen. Ik ben de slechste in Nedelands van mijn hele klas. xD Zo zielig ik ben. O: ] Toch bedankt =D Want alle beetjes helpen!! *gaat kijken wat ze kan overnemen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 12, 2007 8:20 am
Oranjekorfbalpizza! Op de planeet Seken weten de mensen één ding zeker: hoe lang je ook zult leven, je zal nooit van ouderdom sterven. Voor Matsuru, een jongeman, is het leven is niet meer dan opstaan, op de velden werken en weer naar bed gaan. Maar wanneer Matsuru een mysterieus meisje vindt die [Dat?] niet kan praten of zelfs denken, realiseert hij zich maar al te goed dat zijn oude leven voorgoed voorbij is. Op Seken heerst er namelijk nog één regel: Magie trekt Magie aan… en het blijkt dat dit vreemde meisje meer magie [Als je Magie met een hoofdletter schrijft moet dat toch terug blijven terugkeren?] heeft dan iemand ooit heeft gezien! [Gezien vind ik hier niet zo mooi klinken.. ik zou zelf eerder meegemaakt oid hebben gebruikt, Maargoed, dat is dan weer smaak. xD]
[Owh, en er klopt vast niets van mijn verbeteringen. Ik ben de slechste in Nedelands van mijn hele klas. xD Zo zielig ik ben. O: ] •♥• of "gezien heeft" in plaats van heeft gezien, klinkt ook wat mooier. whee •♥•pink love
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|