|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 1:28 pm
Chibi Strawberry Petsy Whii whee *Springa och hämta honom* whee Smile and be happy. *Krama om honom* blaugh Jag tror inte du hade gillat honom ändå, han e 13 bara o_O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Usch! Jag vill inte sova på en häst! gonk (Visste att du skulle säga så xd ) Men det är en säng som heter häst bara :3 (Damn you mind readers <. <) Oeh. *hoppar på den*...R... awr... KUDDKRIG!!! *tar upp en kudde och slår ner massa hyllor*... var det där smart tror du? :S (Bwhaha) .. Nä :S *sätter kudden på ditt huvud och hoppar på sängen och låtsas att sova*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Färgat håret nu, fast det blev mest mörkgrått, hade för lite färg i. DX Ah well, får ta igen imorgon då. Då ska det bli SVART.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 1:29 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Usch! Jag vill inte sova på en häst! gonk (Visste att du skulle säga så xd ) Men det är en säng som heter häst bara :3 (Damn you mind readers <. <) Oeh. *hoppar på den*...R... awr... KUDDKRIG!!! *tar upp en kudde och slår ner massa hyllor*... var det där smart tror du? :S (Bwhaha) .. Nä :S *sätter kudden på ditt huvud och hoppar på sängen och låtsas att sova* .. *Skakar om sängan* Skoooola!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 1:30 pm
Sephyre Färgat håret nu, fast det blev mest mörkgrått, hade för lite färg i. DX Ah well, får ta igen imorgon då. Då ska det bli SVART. Svart hår e inte fint gonk Brunt ska de vara!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 1:31 pm
Sephyre Färgat håret nu, fast det blev mest mörkgrått, hade för lite färg i. DX Ah well, får ta igen imorgon då. Då ska det bli SVART. Haha, jag har svart naturligt hår. >:3 Så jag slipper färga.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 1:31 pm
Petsy *Krama om honom* blaugh Jag tror inte du hade gillat honom ändå, han e 13 bara o_O whee Nja, ärligt talat så bryr jag mig inte om åldrar. :\ *Gillar en annan 13 åring* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 1:32 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Usch! Jag vill inte sova på en häst! gonk (Visste att du skulle säga så xd ) Men det är en säng som heter häst bara :3 (Damn you mind readers <. <) Oeh. *hoppar på den*...R... awr... KUDDKRIG!!! *tar upp en kudde och slår ner massa hyllor*... var det där smart tror du? :S (Bwhaha) .. Nä :S *sätter kudden på ditt huvud och hoppar på sängen och låtsas att sova* .. *Skakar om sängan* Skoooola! AUGH! *Hoppar upp ur sängen och letar runt på golvet* Var är min skolpärm?! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 1:32 pm
Chibi Strawberry Petsy *Krama om honom* blaugh Jag tror inte du hade gillat honom ändå, han e 13 bara o_O whee Nja, ärligt talat så bryr jag mig inte om åldrar. :\ *Gillar en annan 13 åring* ninja Vem? surprised Teeeeell me!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 1:33 pm
Petsy Vem? surprised Teeeeell me! Psss.. Nej jag vågar inte säga nåt. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 1:34 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Usch! Jag vill inte sova på en häst! gonk (Visste att du skulle säga så xd ) Men det är en säng som heter häst bara :3 (Damn you mind readers <. <) Oeh. *hoppar på den*...R... awr... KUDDKRIG!!! *tar upp en kudde och slår ner massa hyllor*... var det där smart tror du? :S (Bwhaha) .. Nä :S *sätter kudden på ditt huvud och hoppar på sängen och låtsas att sova* .. *Skakar om sängan* Skoooola! AUGH! *Hoppar upp ur sängen och letar runt på golvet* Var är min skolpärm?! gonk Har du slarvat bort den nu igen! scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 1:34 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 1:35 pm
Chibi Strawberry Petsy Vem? surprised Teeeeell me! Psss.. Nej jag vågar inte säga nåt. xd Nu blev jag nyfiken juu xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 1:36 pm
*Avgudar mini angelic wings*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 1:36 pm
Petsy Har du slarvat bort den nu igen! scream Vääänta lite... <. < Det här är inte mitt rum! Det är ICA, och det är fortfarande tidigt! Grr... damn you...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|