|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 01, 2011 2:20 pm
OMM: waarom moet mijn moeder over een klein dingetje doorgaan heg een half uur met haar aan de tel gehangen en wel 20 keer het zelfde gezegt maar ze wilde het niet horen terwijl het de antwoord op haar vraag was, ik ben zo blij dat ik daar niet meer woon sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 02, 2011 2:32 am
Mmm, ik heb een idee voor 2 nieuwe characters, maar ik moet oppassen dat ze niet te veel op andermans characters lijken XD
Ander probleem is dat deze characters eigenlijk niet eens online mogen komen XD Omdat hun ouders 1 van de big secrets of Forever Young zijn XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 02, 2011 1:25 pm
OMM: mijn moeder weet van geen ophouden ze heeft nu een mail gestuurd met dat ik niet naar polen mag en daar betrekt ze God ook bij dat vind ik heel smerig van haar en onacceptabel ik ga er niet op reageren en ik ben van plan haar ff niet te spreken and ik ben bang dat ik haar aanvlieg en dan heb ik nog meer gezeur en zal haar man mij wss aangeven bij de politie ofzo ik haat het crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 03, 2011 8:39 am
Mmm, God erbij halen vind ik wel heeeel erg overdreven. Misschien is stilte wel even het beste. Sterkte, Loving.
OMM: Pie Hard is wel een aardige goldsink. Crisis, dit evenement heeft me 3x (25x500) gekost!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 03, 2011 1:07 pm
thanks kitty t is gewoon iri want ze luisteren niet en wat ze wel horen verdraaien ze zo om dat ik er slechter uit kom om om iets gedaan te krijgen op deze manier ga ik op vragen alleen maar ja en nee antwoorden.
OMM: morgen toets geen zin.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 03, 2011 3:54 pm
@OMM: Goh wat is mn "I've got..." bubbeltje toch weer vol confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 04, 2011 5:42 am
^ wat vaker online komen helpt wink
OMM: wow, ik heb gisteren zoveel gedaan, dat ik vandaag bijna niets te doen heb XD Thuis alleen nog maar e-mail controleren. Oh ja, en Neopets. Maar de rest is allemaal al gedaan en zelfs nog meer XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 04, 2011 12:59 pm
OMM: heb mijn kamer voor een paar dagen alleen biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 05, 2011 1:23 am
OMM: straks naar de film... transformers: dark of the moon.... kan niet wachten tot ik weer linkin park kan horen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 05, 2011 8:40 am
br3akape OMM: straks naar de film... transformers: dark of the moon.... kan niet wachten tot ik weer linkin park kan horen Deden die de soundtrack dan? Ik begon te knikkebollen toen ze begonnen met vechten... sweatdrop verder hele vette film!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 05, 2011 10:00 am
Piet Plutonium br3akape OMM: straks naar de film... transformers: dark of the moon.... kan niet wachten tot ik weer linkin park kan horen Deden die de soundtrack dan? Ik begon te knikkebollen toen ze begonnen met vechten... sweatdrop verder hele vette film! ja ze hebben de soundtrack weer gedaan... ben net terug... film was echt vet
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|