|
|
|
|
Posted: Fri Feb 09, 2007 3:06 pm
Darlaa •♥• Happy Gaiaversary! ^_^
oh en die edits zijn echt goed!! 3nodding •♥•pink love Dank je eeen dankje. 4laugh Omg. Ik voel me oud! *drama* Over 15 dagen is mijn echte verjaardag en ben ik 14. x_x
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 09, 2007 3:15 pm
Ik heb mijn eerste Gaiaversy cadeau: Ik bewoog mijn arm verkeerd en toen hoorde je KRAK en nu doet ie pijn! Begint al lekker.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 09, 2007 3:16 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 09, 2007 3:17 pm
<_>
Ik verveel me. Zal ik gaan slapen of een film kijken?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 09, 2007 3:20 pm
•♥• legt er aan of je moe bent whee anders val je toch maar in slaap tijdens de film.
Over twee weken wordt ik alweer twee. •♥•pink love
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 09, 2007 3:25 pm
Darlaa •♥• legt er aan of je moe bent whee anders val je toch maar in slaap tijdens de film.
Over twee weken wordt ik alweer twee. •♥•pink love I used to be love struck; now I'm just ******** up.Mwa. Beetje moe. Niet heel erg.
Gefeli alvast whee
Hoe zorg ik er voor dat mijn tekst automatisch hier in het midden terecht komt? Ik moet het zelf doen o.o Pull up my sleeves and see the pattern of my cuts
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 09, 2007 3:37 pm
•♥• Het doet het nu toch? •♥•pink love
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 10, 2007 1:52 am
Darlaa •♥• Het doet het nu toch? •♥•pink love Omdat ik hem zelf in het midden plaatste.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 10, 2007 2:26 am
•♥• Heb je Firefox? •♥•pink love
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 10, 2007 5:48 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 10, 2007 5:52 am
Darlaa •♥• Heb je Firefox? •♥•pink love Yep.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 10, 2007 7:36 am
x.Deathrose Darlaa •♥• Heb je Firefox? •♥•pink love Yep. •♥• dan kun je de gaiabar installeren (of die ene van tektek maar ik vind deze beter) http://www.halfabyte.com/gaiabar/ daar kun je het inzetten •♥•pink love
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 10, 2007 10:40 am
Darlaa x.Deathrose Darlaa •♥• Heb je Firefox? •♥•pink love Yep. •♥• dan kun je de gaiabar installeren (of die ene van tektek maar ik vind deze beter) http://www.halfabyte.com/gaiabar/ daar kun je het inzetten •♥•pink love Die heb ik. Maar ik heb ineens mijn domme fout ontdekt. xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 10, 2007 12:29 pm
*doet laatste loodjes van haar boek, en rond het morgen af. Moet dan nog wachten op mail van de uitgeverij*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|