|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 1:11 pm
Chibi Strawberry Petsy Jaa gonk Dessutom tänker du gifta dig med honom! -__- xp Tänker jag? Ahh. Jag är den där grymma tjejen. Ok. xp Din skurk, Yoh är min! Bara min! domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 1:12 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 1:12 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 1:13 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Damn. <. <
Chibi Strawberry: Jo! Om jag vet, vet alla! gonk Varför ville du ha mjöl, föresten? Jag ville ligga på den. :S Mjöl är väl skönt? :S *Ger en mjölpåse* *petar på den* Näe, nu vill jag ha fjäder bädd istället. >:O *Hämtar en hästens* Den här får duga Usch! Jag vill inte sova på en häst! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 1:14 pm
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Usch! Jag vill inte sova på en häst! gonk (Visste att du skulle säga så xd ) Men det är en säng som heter häst bara :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Din skurk, Yoh är min! Bara min! domokun Nja, ok. Jag kan väl låta dig ta honom då. <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 1:15 pm
Chibi Strawberry Petsy Din skurk, Yoh är min! Bara min! domokun Nja, ok. Jag kan väl låta dig ta honom då. <.< Whii whee *Springa och hämta honom*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 1:16 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Usch! Jag vill inte sova på en häst! gonk (Visste att du skulle säga så xd ) Men det är en säng som heter häst bara :3 (Damn you mind readers <. <) Oeh. *hoppar på den*...R... awr... KUDDKRIG!!! *tar upp en kudde och slår ner massa hyllor*... var det där smart tror du? :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 1:17 pm
Petsy Whii whee *Springa och hämta honom* whee Smile and be happy.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 1:17 pm
blaugh blaugh blaugh blaugh blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 1:18 pm
Blixtra blaugh blaugh blaugh blaugh blaugh eek eek eek eek eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 1:23 pm
Och nu så har sommaren slutat för Aki och Sachi är här! ;D
*Letar efter Sachi*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 1:24 pm
Nidder Blixtra blaugh blaugh blaugh blaugh blaugh eek eek eek eek eek hahaha!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 1:25 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Usch! Jag vill inte sova på en häst! gonk (Visste att du skulle säga så xd ) Men det är en säng som heter häst bara :3 (Damn you mind readers <. <) Oeh. *hoppar på den*...R... awr... KUDDKRIG!!! *tar upp en kudde och slår ner massa hyllor*... var det där smart tror du? :S (Bwhaha) .. Nä :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|