|
|
|
|
Posted: Tue Jun 28, 2011 12:50 am
OMM: reggen donder regen hagel? ik wil weten wat er komt en ik moet nog leuk in de middag naar Amsterdam crying ik wil wel veilig naar huis
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 28, 2011 12:58 am
Pff nog steeds warm.. ben wel goed bruin geworden gisteren op het strand cool I want moooreee!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 28, 2011 3:18 am
OMM: als ik hier klaar ben op school.. naar zuidplein en nieuwe cd van simple plan halen blaugh ... en mischien als ze het hebben ook de laatste cd van story of the year!! 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 28, 2011 8:31 am
OMM: Arg.. hitte gonk En bah, morgen diplomauitreikingen en ik heb er geen zin in. Durf te wedden dat het op mijn school ook stervensheet is en waarschijnlijk ook enorm benauwd, dus dat gaat nog leuk worden. Hopelijk ga ik niet knock-out.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 28, 2011 12:18 pm
OMM: donderdag een begrafenis. Ben benieuwd of ik er na nog naar mijn werk kan (emotioneel gezien)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 29, 2011 7:19 am
@ kitty awwww good luck *hugs*
OMM: eindelijk koelte heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 29, 2011 11:12 am
Mijn teamleader vindt het raar dat ik na de dienst nog wel komen. Tja, mijn zus denkt hetzelfde als ik: we hebben nu al zoveel diensten achter de rug, wij weten wel ongeveer hoe wij zijn, gelange hoe dicht we staan bij die persoon. Wij kenden haar niet goed, maar onze neef, de achterblijver, wel.
OMM: het mag nog wel kouder hoor!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 29, 2011 2:44 pm
@ kitty het mag idd kouder
OMM: eindelijk die cd gekregen die ik nog zou krijgen voor mijn verjaardag XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 29, 2011 9:54 pm
OMM:nieuwe cd van simple plan is AWESOME blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 30, 2011 4:07 am
OMM: Nu lekker die nieuwe CD van Hillsong luisteren (aftermath)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 30, 2011 7:38 am
kittyocean Mijn teamleader vindt het raar dat ik na de dienst nog wel komen. Tja, mijn zus denkt hetzelfde als ik: we hebben nu al zoveel diensten achter de rug, wij weten wel ongeveer hoe wij zijn, gelange hoe dicht we staan bij die persoon. Wij kenden haar niet goed, maar onze neef, de achterblijver, wel. OMM: het mag nog wel kouder hoor!! Ik had wel kunnen komen (emotioneel gezien), maar zou zo laat op mijn werk aankomen dat het zinloos was. Mijn teamleaders hadden ook gezegd dat het niet hoefde... maar voelt toch een beetje als spijbelen bij mij XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 30, 2011 9:14 am
@ kitty kan jij ook al niet zo goed lessen skippen XD
OMM: hongeeeeer ik wil fooooood
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 30, 2011 11:13 am
Waarom zijn dingen die eigenlijk heel simpel horen te zijn soms zó ongelofelijk moeilijk.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 01, 2011 7:13 am
OMM: lyrics van de nummers van de nieuwe cd van simple plan
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 01, 2011 2:14 pm
ik heb vreselijk zin om liedjes te schrijven...
en ik moet toegeven, de Gaia Online Comics zijn good storytelling! Ik kan zelfs niet meer wachten op de volgende update XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|