|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 1:01 pm
Chibi Strawberry Eyy. Tänk på the quote's längd. gonk
*Stirrar på Petsy's signatur* Det står Anna där. I know, don't tjat about it. <. < Jag tänkte på det precis efter jag tröck på "Submit". <. <
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 1:01 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 1:02 pm
Jetzudan Rebirth I know, don't tjat about it. <. < Jag tänkte på det precis efter jag tröck på "Submit". <. < Men jag kunde väl inte veta att du tänkte på det! sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 1:03 pm
Chibi Strawberry Eyy. Tänk på the quote's längd. gonk
*Stirrar på Petsy's signatur* Det står Anna där. Gör det? *Titta* Jo det gör det :/ Men jag tror inte det är dig bilden menar :O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 1:03 pm
Damn. <. <
Chibi Strawberry: Jo! Om jag vet, vet alla! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 1:04 pm
Jetzudan Rebirth Damn. <. <
Chibi Strawberry: Jo! Om jag vet, vet alla! gonk Varför ville du ha mjöl, föresten?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 1:04 pm
Petsy Gör det? *Titta* Jo det gör det :/ Men jag tror inte det är dig bilden menar :O Hoppas inte det för isåfall; VAD HAR JAG GJORT FÖR FEL NU DÅ?! gonk
xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 1:05 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Damn. <. <
Chibi Strawberry: Jo! Om jag vet, vet alla! gonk Varför ville du ha mjöl, föresten? Jag ville ligga på den. :S Mjöl är väl skönt?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 1:05 pm
Chibi Strawberry Petsy Gör det? *Titta* Jo det gör det :/ Men jag tror inte det är dig bilden menar :O Hoppas inte det för isåfall; VAD HAR JAG GJORT FÖR FEL NU DÅ?! gonk
xp Du har vart elak mot Yoh! crying xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 1:06 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Damn. <. <
Chibi Strawberry: Jo! Om jag vet, vet alla! gonk Varför ville du ha mjöl, föresten? Jag ville ligga på den. :S Mjöl är väl skönt? :S *Ger en mjölpåse*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 1:06 pm
Petsy Du har vart elak mot Yoh! crying xp Vem är Yoh? gonk Huvudkaraktären i Shaman King? Eller. <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 1:08 pm
Chibi Strawberry Petsy Du har vart elak mot Yoh! crying xp Vem är Yoh? gonk Huvudkaraktären i Shaman King? Eller. <.< Jaa gonk Dessutom tänker du gifta dig med honom! -__- xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 1:08 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Damn. <. <
Chibi Strawberry: Jo! Om jag vet, vet alla! gonk Varför ville du ha mjöl, föresten? Jag ville ligga på den. :S Mjöl är väl skönt? :S *Ger en mjölpåse* *petar på den* Näe, nu vill jag ha fjäder bädd istället. >:O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 1:09 pm
Petsy Jaa gonk Dessutom tänker du gifta dig med honom! -__- xp Tänker jag? Ahh. Jag är den där grymma tjejen. Ok. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 1:10 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Damn. <. <
Chibi Strawberry: Jo! Om jag vet, vet alla! gonk Varför ville du ha mjöl, föresten? Jag ville ligga på den. :S Mjöl är väl skönt? :S *Ger en mjölpåse* *petar på den* Näe, nu vill jag ha fjäder bädd istället. >:O *Hämtar en hästens* Den här får duga
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|