|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 03, 2006 2:31 pm
Blev du överaskad? X'3 ... Du har ett snällt ansikte. ^w^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 03, 2006 2:33 pm
Petsy Asu, eftersom jag kommer va borta så behöver du inte göra frukosten som du aldrig gör åt mig ändå. :3 Tänker inte göra frukost åt dig! >__< I see, well, enjoy~! Ha så trevligt~! ^__~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 03, 2006 2:36 pm
Pff, you suck. talk2hand
Anyway, see ya~!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 03, 2006 2:45 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 03, 2006 2:51 pm
HA HA HA~! :D Naosuke Jag ska fixa en karaoke text till mitt skratt~ |D :D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 03, 2006 2:56 pm
Nightmare Asura Blev du överaskad? X'3 ... Du har ett snällt ansikte. ^w^ Nej inte så värst :3 ... :'D Kel sha chal'tii.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 03, 2006 3:00 pm
Jag har faktiskt också kramat Rastaman!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 03, 2006 3:00 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 03, 2006 3:06 pm
Niddler Jag stampade aldrig när vi bråkade om trappsteg. Jag stampade senare. Omedvetet sweatdrop Jo, det gjorde du visst, och just därför började jag babbla om grodor.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 03, 2006 3:07 pm
Aww, stackars Ryu! *kramar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 03, 2006 3:24 pm
Haha, laxar med händerna! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 03, 2006 5:00 pm
Orka vissa personer som bara spammar i två trådar hela tiden. :B *OJVADJAGINTENÄMNERNÅGRANAMN* :'D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 03, 2006 5:12 pm
AdramalechFTW Orka vissa personer som bara spammar i två trådar hela tiden. :B *OJVADJAGINTENÄMNERNÅGRANAMN* :'D WOW DET KAN FAKTISKT INTE VARA JAG! *är i typ alla trådar fast jag inte får vara där*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 03, 2006 5:29 pm
Folk vill sno min Lingon ._. *emo*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 03, 2006 5:31 pm
varför har Mikusagi petat på mig!? För att jag hade tråkigt. vi är eniga om att kupo ska flytta upp till övik * DeadMan_Inc har kladdkaka Nej, det är vi inte. * Mikusagi har ett kök med en ugn. Han bodde ju nyss där. Stockholms tur nu! kupo tillhör aldrig stockholm eftersom han är född i övik, stockholm får låna honom på förbestämd tid Han kommer ju tillbaka typ.. jätteofta! vi har också enats om att ifall Miku drygar sig om saken så ska hon flytta upp också så att Miku inte behöver ha ett distansförhållande >.< det är bara att lyda Det finns ingen Mälaren i Ö-vik, eller tunnelbana, eller SF-bokhandel, eller pocky... Jag slår vad om att det inte finns pocky! Vilka är vi? Jag bestämmer över mig och Lingon, för jag är prins. vi= rosafluff varav du inte har någon talan i vem behöver tunnelbana när man kan gå? men det är ju typ bara jag som bor i stan och det är så mycket billigare att bo här kupo betalar 3800:- för en 29 m² eller något sådant jag betalar lika mycket för en 44 m² Lingon har haft otur och hamnat i fula händer som vet att studenter är helt desperata. men i stockholm så blir man ju utnyttjad av alla Jag skickar J-cult på er om ni snor min Lingon! mad Ja, men mest av mig. det är inte VI som stjäl kupo, det är DU som har stulit honom Han gick hit självmanat. kommunen kräver att kupo ska praktisera för att få socialbidrag, fan här behäver jag bara vara inskriven hos AF och ha en kopia av min handlingsplan från AF samt en kopia av mitt hyreskontrakt Ni klarar er utan honom, han är inte r mamma. och du håller kvar honom LÄTT JAG GÖR! och övik leder i antal personer som får socialbidrag i länet, men vi ska minsann inte stanna där. vi nöjer oss inte förns vi är nummer 1 i hela sverige så kom upp hit och hjälp oss i vårt quest för storhet Men orka. Stockholm ligger i två landskap. PWNED! ingen bryr sig om landskap längre det är län som gäller Jo, jag bryr mig om landskap. men du räknas inte Ehh, jo. 1. Jag är prins. 2. Kupo bryr sig om allt jag bryr mig om.
Dumma folk!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|