|
|
|
|
Posted: Thu Oct 12, 2006 10:51 am
+ 'Fast, dina vingar är ju iofs äkta, och inte fake.' Tack Con-kun ~ Jag är en fredsmäklare, anställ mig? Missförstånd uträtt. Inte helt tråkigt i skolan ~ Gökboet på filmkunskapen. Bulle på bussen :3 - Har inte träffat Marcus på hela dagen. Det suuger.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 13, 2006 12:09 am
+ Drake som ringde igår. ;____; + Börjar sent.
- Utländsk kille som ringer och väcker mig, och även fast jag sagt att jag inte är den han söker så fortsätter han ringa. <__<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 13, 2006 10:49 am
- läskig bakdgrund på datan brevid - ont i föttöerna + pengaaaaaaar + dom fina lolitorna i modevisningen ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 13, 2006 1:49 pm
+ Mysmys + Pizza, film, vänner, och söt vovve + Attackerad av Tyson xd (Hunden)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 14, 2006 1:56 am
+ Är på uppcon nu! + Folk! (Wau <3) + Finns ju datorer här, så man inte får sjuk abstinens! + Ett par från min skola, läskigt coolt. + DANIEL DANIEL DANIEL PATRIK PATRIK PATRIK + Massa annat.
- 1½ kilometer till sovsalen my a**! biggrin - Långt kvar tills imorgon eftermiddag. *whine*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 14, 2006 8:00 am
+ Börjat gymma igen + Alex var här igår : )
- Träningsvärk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 14, 2006 8:14 am
- Filmkvällen (konventet) hos Ryu-san blit inte av. Inte nu, inte idag. + Då kan jag åka till filmkvällen hos Djävulen >,<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 14, 2006 9:06 am
+ Leka med Rhin och se en massa film. Lol, Yokai Daisenso med japan+annan asiat som snackade i kör genom hela skiten. Dubbning ftw. xDD Fick se keybladet innan Shin åkte, omg så vackert. O: <3 Ful musik.
- Fortfarande rätt sjuk. D: Foten är sepe. Allt folk är på UppCon. Jag är ensam hemma. ; 3; Spelkvällen blev inställd. Kommer antagligen spendera hela kvällen framför tvn. -.-;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 14, 2006 2:14 pm
+/- Uppcon, trevligt med uttröttande >_< Och var var alla? Massa folk jag inte träffade gonk Slösade runt 1300 på... Grejer xD
+ Tc! <3 Och de andra flickorna. Och Kalle. Spank them~ Två veckor kvar till DS.
- Jobba nästan 8 timmar imorgon, jag kommer vara trött sen ._.;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 14, 2006 4:12 pm
+ Emilia. <3 + Keh heh heh.
+/- Kallt.
- Vissa personer.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 15, 2006 7:21 am
+ Prata av sig lite + Project Runway + Egon vill iallafall vara med mig
- Vänner, vad är det? - Emo - Hatar att vara emo - Varför kan jag inte prata med folk om varför jag mår dåligt?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 15, 2006 1:08 pm
Helgens plus och minus : + Rastaman <33333 + Bli bjuden på middag >w< + Titta på film och mysa + Promenera massa + Musik + Familjen + Dricka öl med far och hans kompis, tillsammans med rasta <33 + Skola imorgon :'D
- Rastaman har åkt DDDDD: *gonkar massa* - Sovit jättedåligt .___. - Matteprov på tisdag och jag har inte pluggat nåt alls känns det som (och då har jag jobbat massor)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 15, 2006 1:14 pm
+ Uppcon :'D + Krim som bor på gårdn XD + Yuki och Egon =D + Typ alla på Uppcon O: +
- INGETTTTTTTTTT minus saker suckz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 15, 2006 1:30 pm
+ filmkväll hos Djävulen
- Jag glömde att ringa föräldrarna så de var sura :');; - Jag missade totalt tre bussar som alla gick med en timmes mellanrum rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 15, 2006 2:22 pm
+ tiny + msn
+/- project runway... varför måste det hålla på hela dagarna!? tror dom inte att man har andra saker för sig?? T___T och nu är det över...
- hinner inte med så mycket som jag vill - öhtjock - den här datasalen ger mig ******** AIDS all over... jävla datorer.... och jag vet inte ens varför, dom är ju nya och proffsiga och allting! - kinesiskahemsidan vill inte ge mig mitt svar....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|