|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 12:47 pm
Chibi Strawberry Filthy och Blixtra, minska er quote tack.
xd Dom är inte så stora ju! Undrar hur många gånger om dagen du behöver säga till folk då.. o.Ô;; xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 12:48 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth *går in och letar mjölpåsar* Var finns mjölpåsar? gonk *Hälla mjöl på* domokun Näe! gonk Det var ju inte det jag ville ha dom till! Öh.. Nähä.. Men nu har du blivit ett fint spöke iaf! :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 12:49 pm
Blixtra Filthy Blixtra *sätter klorna i benen på honom* blaugh ARGH! *springa runt med katten i ena benet* Uh oh, kom på en sak. Inga husdjur i affären. *Gömma katten under jackan* ninja xp *klöser på magen* Argh!! *Springer runt som ett tok*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 12:50 pm
Filthy Dom är inte så stora ju! Undrar hur många gånger om dagen du behöver säga till folk då.. o.Ô;; xp Inte så stora? >O< Überstora jue.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 12:50 pm
Filthy Blixtra Filthy Blixtra *sätter klorna i benen på honom* blaugh ARGH! *springa runt med katten i ena benet* Uh oh, kom på en sak. Inga husdjur i affären. *Gömma katten under jackan* ninja xp *klöser på magen* Argh!! *Springer runt som ett tok* *håller fast sig i din tröja*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 12:51 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth *går in och letar mjölpåsar* Var finns mjölpåsar? gonk *Hälla mjöl på* domokun Näe! gonk Det var ju inte det jag ville ha dom till! Öh.. Nähä.. Men nu har du blivit ett fint spöke iaf! :3 Nooo! *lägger sig sakta ner och rullar sakta omkring*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 12:52 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth *går in och letar mjölpåsar* Var finns mjölpåsar? gonk *Hälla mjöl på* domokun Näe! gonk Det var ju inte det jag ville ha dom till! Öh.. Nähä.. Men nu har du blivit ett fint spöke iaf! :3 Nooo! *lägger sig sakta ner och rullar sakta omkring* *Ser hur mjölet åker av* ... *Hämtar vatten, häller det över Jetzudan, och häller sen ännu mer mjöl över honom, så det fastnar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 12:53 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth *går in och letar mjölpåsar* Var finns mjölpåsar? gonk *Hälla mjöl på* domokun Näe! gonk Det var ju inte det jag ville ha dom till! Öh.. Nähä.. Men nu har du blivit ett fint spöke iaf! :3 Nooo! *lägger sig sakta ner och rullar sakta omkring* *Ser hur mjölet åker av* ... *Hämtar vatten, häller det över Jetzudan, och häller sen ännu mer mjöl över honom, så det fastnar**skrattar hysteriskt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 12:53 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth *går in och letar mjölpåsar* Var finns mjölpåsar? gonk *Hälla mjöl på* domokun Näe! gonk Det var ju inte det jag ville ha dom till! Öh.. Nähä.. Men nu har du blivit ett fint spöke iaf! :3 Nooo! *lägger sig sakta ner och rullar sakta omkring* *Ser hur mjölet åker av* ... *Hämtar vatten, häller det över Jetzudan, och häller sen ännu mer mjöl över honom, så det fastnar* Jag har blivit mjölmannen. :0
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 12:54 pm
Mjöl. gonk
Säkert på att det inte är knarket då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 12:55 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth *går in och letar mjölpåsar* Var finns mjölpåsar? gonk *Hälla mjöl på* domokun Näe! gonk Det var ju inte det jag ville ha dom till! Öh.. Nähä.. Men nu har du blivit ett fint spöke iaf! :3 Nooo! *lägger sig sakta ner och rullar sakta omkring* *Ser hur mjölet åker av* ... *Hämtar vatten, häller det över Jetzudan, och häller sen ännu mer mjöl över honom, så det fastnar* Jag har blivit mjölmannen. :0 Spökmannen är de väl gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 12:56 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth *går in och letar mjölpåsar* Var finns mjölpåsar? gonk *Hälla mjöl på* domokun Näe! gonk Det var ju inte det jag ville ha dom till! Öh.. Nähä.. Men nu har du blivit ett fint spöke iaf! :3 Nooo! *lägger sig sakta ner och rullar sakta omkring* *Ser hur mjölet åker av* ... *Hämtar vatten, häller det över Jetzudan, och häller sen ännu mer mjöl över honom, så det fastnar* Jag har blivit mjölmannen. :0 Spökmannen är de väl gonk Då har man väl lakan. <. <
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 12:58 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth *går in och letar mjölpåsar* Var finns mjölpåsar? gonk *Hälla mjöl på* domokun Näe! gonk Det var ju inte det jag ville ha dom till! Öh.. Nähä.. Men nu har du blivit ett fint spöke iaf! :3 Nooo! *lägger sig sakta ner och rullar sakta omkring* *Ser hur mjölet åker av* ... *Hämtar vatten, häller det över Jetzudan, och häller sen ännu mer mjöl över honom, så det fastnar* Jag har blivit mjölmannen. :0 Spökmannen är de väl gonk Då har man väl lakan. <. < *Lägger ett lakan över* Aha :O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 12:59 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth *går in och letar mjölpåsar* Var finns mjölpåsar? gonk *Hälla mjöl på* domokun Näe! gonk Det var ju inte det jag ville ha dom till! Öh.. Nähä.. Men nu har du blivit ett fint spöke iaf! :3 Nooo! *lägger sig sakta ner och rullar sakta omkring* *Ser hur mjölet åker av* ... *Hämtar vatten, häller det över Jetzudan, och häller sen ännu mer mjöl över honom, så det fastnar* Jag har blivit mjölmannen. :0 Spökmannen är de väl gonk Då har man väl lakan. <. < *Lägger ett lakan över* Aha :O Nyoooooow!! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 12:59 pm
Eyy. Tänk på the quote's längd. gonk
*Stirrar på Petsy's signatur* Det står Anna där.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|