|
|
|
|
Posted: Mon Oct 09, 2006 10:41 am
+ Dagen började rätt bra + Fick ganska bra på svenskauppsatsen
- Tyskan var långtråkig - scream scream scream !
- Är nu på riktigt dåligt humör.
EDIT:
+ Ashlii! heart
Skåne är gult!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 09, 2006 12:23 pm
+ skoldagen flöt på riktigt brao + jag är glao xD + blev uppringd av Anna <3
- engelskläraren jobbar fortfarande -__- - prov imorgon - döö D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 09, 2006 12:44 pm
chibi_chan + Dagen började rätt bra + Fick ganska bra på svenskauppsatsen - Tyskan var långtråkig - scream scream scream ! - Är nu på riktigt dåligt humör. EDIT: + Ashlii! heart Skåne är gult! gult gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 09, 2006 1:11 pm
+ Sötnötter som kommenterade min bild smile + Lägga sig tidigt?
+/- upptäckt att jag är beroende av msn, LUNAR, och helgon. jag menar.. lol, lunar? confused
- Stress - Långt kvar till lov
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 09, 2006 3:26 pm
+ Ragga upp irländare, keke. + MapleStory & Negima = Underhållande kväll. 3nodding + OmgKimduärsåjävladumiblandmendetgöringetförviärbästakompisarändå. biggrin + I love you. <333 *clingu* + Fan vad smart jag är. *Berömma sig själv* + Håltimmar ftw. + Soeta drömmar. + Jag är glad! biggrin + Bullshit.
- Pengar. - Jag är inte ful OCH dum. mad Bara ful, faktiskt. :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 10, 2006 2:26 am
+ Sooova. + Lucky jamade i mitt face när jag skulle upp. x3 + Känner mig lite lättad på nåt sätt. .__.
- Begravning imorgon.. - Creepy.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 10, 2006 7:58 am
+ provet gick riktigt brao <333 + choklad!! <333 + jag har tid att rita idaoo <333 + bra musik på radion xDD + är glaoo <33
- nån sa att jag skulle dö om en vecka :/ - skolan luktade lök - prov imorgon -__-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 10, 2006 8:49 am
+ Vår förpackning blir faktiskt som den ska. O: Får testa hur det blir när vi fyller den nästa gång. :3 Degig dag. Jak hawr gewdis. <3 Hade inte ont i huvudet när jag vaknade idag. :3 Haha, fått en i klassen att skaffa DS. xD Lol, lätt vi kommer tokimportera nu. 8D Börjar bli kallt ute. Vilket innebär att det snart är snö OCH att jag kan använda min rock utan att svettas massa. Owo;;
+/- Fick fan 2/26 poäng på matteprovet. Trodde inte jag skulle få ett enda. xDDDD;;; Jag får blåmärken värsta lätt. Knäna + hals is teh misshandlade. xD Nåja, då vet man iaf var man har ont. :B
- Matteläraren som suger apa. D: Äckelpäckelsjuka som hoppat på mig. T 3T Var femte sekund hörs från Grim's rum: *nys, krasch från knä-mot-bord* Aj, HELVE- *cough-choke-die* X_x;; Omprov på måndag. D: Så segt att behöva plugga massor~ Får jag inte G så hoppar jag fan av kursen. > 3>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 10, 2006 11:39 am
+ Anna, spank på dig. Great att du hjälper : ) + Jag är nästan duktig. + Jag ser grymt skabbig ut atm, but oh yes, I like it.
- Fortfarande långt kvar till lovet = ) - Skulle behöva prata med Jonte, men han jobbar.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 10, 2006 11:42 am
+ Nästan klar med engelskauppsattsen. + Fyller snart år + Lov om tre veckor
+/- Bråkade med Carl, vi redde ut det, men det känns fortfarande skumt.
- Orkade inte gå ut och gå idag. Dåligt. - Fryser - Börjar bli sjuk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 10, 2006 11:50 am
+ Äta på resturang, gott gott. + Jennifer är gulligull domokun + Jag har gjort fint i huset + Bra på matteprovet
- Jag har städat i ca två timmar. xp
Edit: + Ashlaii~ sötsak. Hon ska bli en snögubbe. Citronsorbet. *sjunger högt* "Fråsty da Snöwman~" + Alex, det var länge sedan. surprised ^^ + Pjäj höll med mig, Skåne är gult.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 10, 2006 12:40 pm
Positiva faktorer + Lingon var här + Fick låna boken "Från kön till genus" av Olof + Hittat religionsboken + Ida kom till skolan + Läste lite i Huckleberry Finn + Har inte ätit godis (en mumsmums till kaffet räknas inte) + Lingonkram
+/- Saknar Rosso Olof var tvungen att ställa in vårat möte Åt pizza till middag
Negativa faktorer - Har mycket kvar att läsa i Huckleberry Finn - Projektarbetet går segt även fast jag håller på hela tiden >_< - Skollunchen: Tjocka korvar och kokt potatis.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 10, 2006 11:46 pm
+ Blir nog klar 100% med das keyblade idag o: + Snart uppcon O 3o;;; + Sluta tidigt idag för att åka och äta middag O wo;;;
- Folk sover! Jävla sömntuta xD -skaka på Sos så hon ska vakna-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 11, 2006 4:52 pm
Förlåååt ;__; Jag försov mig och en massa sånt där, Shin..så var jag en massa onödig och stal din tid för en liten grej X_x SORRY ;_;
+Ueh..Fixat de jävla banden så byxorna är i princip klara, ska bara sy fast fickorna n___n + Le tröja is teh done + Handskar i princip klara unt same with le halsband + Ena skon är fan snart klar x'D jag är sämst.. andra ska vara klar imorrn <':
- Onödig skoldag...det fanns noll att göra >_< var klar med uppgifterna...*suck* - Jackan..D: den stal min tid...och den fanns inte i min storlek längre ;__; - Stressad...som fan!O_O *förbereder sig själv på att få igång sin jobbigt positiva energi* - Har har I R teh skolker todaiii(imorrn?XD)*kikar på klockan* - Maaassa småsaker som egentligen är lätta att fixa, men som jag är sämst på och jah..det tar mer tid för mig än vad jag väntat mig -.-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 11, 2006 9:06 pm
- Fksing spray! Fsking keyblade! EMO!!1! - Måste färga om handtaget och sedan lacka den, litar inte på att färgen ska hålla D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|