Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 560 561 562 563 564 565 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Maartjebubbel

PostPosted: Mon Feb 05, 2007 11:40 pm

goedenmorgen!!
PostPosted: Tue Feb 06, 2007 12:49 am

Darlaa
User ImageWat ben je nu aan het doen eigenlijk? aan het nakijken?

pink love

Ik wilde zeggen dat je een geweldige avatar edit weer hebt gemaakt! Zo knap; hoe doe je dat toch?

En ja, ik ben weer aan het nakijken XD Heb immers een deadline XD

kittyocean
Captain

LeannaAnne
Vice Captain

PostPosted: Tue Feb 06, 2007 6:12 am

*plakt foto van haar neus op*

zo goed kitty? blaugh
PostPosted: Tue Feb 06, 2007 6:14 am

kittyocean
Darlaa

pink love

Ik wilde zeggen dat je een geweldige avatar edit weer hebt gemaakt! Zo knap; hoe doe je dat toch?

heb jij die ggemaakt? dies zoooooo mooi

LeannaAnne
Vice Captain

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Feb 06, 2007 6:18 am

.~Horsie~Anne~.
kittyocean
Darlaa

pink love

Mag ik trouwens nog 1 puntje van kritiek geven? De lijntjes van het lichaam zijn geweldig prachtig zacht, maar die van het hoofd zijn nog wat overheersend donker. Ik zou de meest donkere kleuren lichter maken, zodat het lijkt alsof het er niet is opgeplakt. Heb je trouwens dat staartje zelf gemaakt, of de Whip Hairstyle gebruikt?

Saaaaa, die voetjes, die kleren...... eek
PostPosted: Tue Feb 06, 2007 6:21 am

kittyocean
.~Horsie~Anne~.
kittyocean
Darlaa

pink love

Mag ik trouwens nog 1 puntje van kritiek geven? De lijntjes van het lichaam zijn geweldig prachtig zacht, maar die van het hoofd zijn nog wat overheersend donker. Ik zou de meest donkere kleuren lichter maken, zodat het lijkt alsof het er niet is opgeplakt. Heb je trouwens dat staartje zelf gemaakt, of de Whip Hairstyle gebruikt?

ja kitty heeft gelijk, je moet het hoofd zoals het lichaam maken. en knap dat jij eigen poses kan maken O_O

LeannaAnne
Vice Captain

LeannaAnne
Vice Captain

PostPosted: Tue Feb 06, 2007 6:29 am

Hoe gaat het trouwens met jou je boek en uitgeverij kitty? blaugh
PostPosted: Tue Feb 06, 2007 7:05 am

Ik heb tot 45 zelf nagekeken en ben op dit moment bezig met de images over te zetten. Vanavond, na mijn werk, wil ik 46-50 nakijken en dan ga ik mijn best doen om ALLES voor het einde van de week af te hebben. AF AF that is

kittyocean
Captain

LeannaAnne
Vice Captain

PostPosted: Tue Feb 06, 2007 7:09 am

kittyocean
Ik heb tot 45 zelf nagekeken en ben op dit moment bezig met de images over te zetten. Vanavond, na mijn werk, wil ik 46-50 nakijken en dan ga ik mijn best doen om ALLES voor het einde van de week af te hebben. AF AF that is

*pakt pompoms erbij*
GO KITTY GO KITTY xd
PostPosted: Tue Feb 06, 2007 7:10 am

Ik zal mijn best doen, maar dan moet je me niet zo afleiden XD

kittyocean
Captain

Illyriae

2,500 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Explorer 0
  • Beta Treasure Hunter 0
PostPosted: Tue Feb 06, 2007 7:35 am

*Houd een grote zak snoep voor de neus van kitty* Laat je door mij maar niet afleiden hoor. twisted blaugh

PostPosted: Tue Feb 06, 2007 8:31 am

.~Horsie~Anne~.
kittyocean
.~Horsie~Anne~.
kittyocean
Darlaa

pink love

ja kitty heeft gelijk, je moet het hoofd zoals het lichaam maken. en knap dat jij eigen poses kan maken O_O

Thank you, thank you ^_^

jah het lichaam is idd wat te zacht. maar ik vind het te zonde om mijn editjes te pixelleren, normaal valt het niet zo op vanwege de kleding. maar het was wat beter geworden door de shading wat harder te maken. eigenlijk zijn de lijntjes van de benen de zelfde kleur als het hooft maar omdat het overloopt lijkt het lichter. het haar is de whip style inderdaad.
User Image
het ziet er iets beter uit met wat onnatuurijkere kleuren. hmm ik denk dat ik voor mijn klantjes de lijntjes rond de kin wat zachter maak. dit koppetje heb ik wat aangepast dacht ik.

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

x.Deathrose

PostPosted: Tue Feb 06, 2007 9:02 am

Ik kom er misschien onwijs laat mee. Maarreh. Boeiend. ^^ De frontpage ziet er cool uit! o.o Ik moest heel erg lachen om Gaya enzo. xd
PostPosted: Tue Feb 06, 2007 1:05 pm

Je hebt gelijk darlaa, het ziet er beter uit met achtere kleuren; misschien is je eerste edit qua kleuren en shading 'te hard'? Hoewel ik je eerste edit een leukere haarstijl vind hebben XD

Eurynome........... *steelt zak en gaat verder editen*

Deathrose.......... We zijn nog lang niet klaar met de Guild Home; ik ben nog steeds op zoek naar oplossingen om de Guild Home minder teksterig te maken

kittyocean
Captain

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Tue Feb 06, 2007 2:13 pm

Weet je hoe het er goed uit ziet? als je het met een hanekam doet omdat de shading dan terugkomt in het hoofd. xD maar ik denk niet dat iemand dat wil.
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 560 561 562 563 564 565 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games