|
|
|
|
Posted: Tue Aug 01, 2006 5:40 am
Likun JAg säger bara 3 ord, WTF .__. Inte meningen att ni skulle förstå heller. xD
Fast det är jag som är Kazu-kun. :'D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 01, 2006 5:42 am
prrnill Här var vi ju snälla, ja. rolleyes stare *sitter på golvet och stirrar surt på en annons för diskmaskiner*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 01, 2006 6:07 am
Likun Hej Pv.. eller va det va nu dem kallade dig XD De kallar mig det mesta, faktiskt. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 01, 2006 6:14 am
Mikusagi stare *sitter på golvet och stirrar surt på en annons för diskmaskiner* o.O; Oookej..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 01, 2006 6:29 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 01, 2006 6:31 am
VI, vi startar inga krig men det gör ni! Ni sliter och står i när jag fri att jag är göra vad jag vill och om jag inte vill låter jag bli!
Vi, vi startar inga krig men det gör ni! Ni sliter för att bli som jag är fri att göra vad jag vill och om jag inte vill låter jag bli!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 01, 2006 6:34 am
You want apologies, Girl, you might hold your breath, Until your breathing stops forever, forever. The only thing you'll get, Is this curse on your lips: I hope they taste of me forever.
scream heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 01, 2006 6:38 am
Niddler VI, vi startar inga krig men det gör ni! Ni sliter och står i när jag fri att jag är göra vad jag vill och om jag inte vill låter jag bli!
Vi, vi startar inga krig men det gör ni! Ni sliter för att bli som jag är fri att göra vad jag vill och om jag inte vill låter jag bli! Jag älskar den låten! heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 01, 2006 6:42 am
prrnill Niddler VI, vi startar inga krig men det gör ni! Ni sliter och står i när jag fri att jag är göra vad jag vill och om jag inte vill låter jag bli!
Vi, vi startar inga krig men det gör ni! Ni sliter för att bli som jag är fri att göra vad jag vill och om jag inte vill låter jag bli! Jag älskar den låten! heart Jag med whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 01, 2006 6:42 am
!!! *slänger mig över och pussar massa på* heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 01, 2006 6:47 am
Det finns gåtor vi aldrig kan lösa och saker vi inte förstår Det finns människor som ej kan förstå varför jag stannade hemma igår I deras värld finns en orsak till allt och jag stannade hemma för att det var kallt Men jag vet att den orsaken inte är nog så nästa gång säger jag nog att jag dog whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 01, 2006 6:54 am
prrnill Det finns gåtor vi aldrig kan lösa och saker vi inte förstår Det finns människor som ej kan förstå varför jag stannade hemma igår I deras värld finns en orsak till allt och jag stannade hemma för att det var kallt Men jag vet att den orsaken inte är nog så nästa gång säger jag nog att jag dog whee Vila för er är en bonus som ni når efter släp och slit. Ni jäktar och far för att få den, men jag, jag har redan hittat dit! I eran värld är belöningen den, att efter jobbet får ni komma hem Väl över middagen muttrar ni så över er granne, hur han håller på!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 01, 2006 6:58 am
Mikusagi !!! *slänger mig över och pussar massa på* heart blaugh heart *pussar tillbaka på*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 01, 2006 6:59 am
Fast min favoritdel är den med gräsklipparen. :3
Måste få leva mitt liv som jag vill För när du klipper gräset på tomten intill Ska jag säga att jag har en egen savann Och i gräsklippartävlingen var det du som vann
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 01, 2006 6:59 am
prrnill Niddler VI, vi startar inga krig men det gör ni! Ni sliter och står i när jag fri att jag är göra vad jag vill och om jag inte vill låter jag bli!
Vi, vi startar inga krig men det gör ni! Ni sliter för att bli som jag är fri att göra vad jag vill och om jag inte vill låter jag bli! Jag älskar den låten! heart Jag har aldrig hört den låten! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|