|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 13, 2011 12:54 pm
OMM: Noem je een vrouw die zich heeft omgebouwd tot man een hij of een zij wanneer je ze aanduid met iets in de verleden tijd?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 14, 2011 10:28 am
xz791 OMM: Noem je een vrouw die zich heeft omgebouwd tot man een hij of een zij wanneer je ze aanduid met iets in de verleden tijd? Ken een gezin waarvan de man zich liet ombouwen. "Ehm... moeten we je nu pa of ma noemen?" OMM: sommige mensen zijn echt IDIOTEN met een bord voor hun kop van hier tot de achterhoek. Ze hebben totaal niet door wat ik bedoel ("you could be held responsible for flaming and thus get banned") en dan reageren ze met "you misunderstood my message" Ja, want mijn engels is ZO SLECHT dat ik jouw bagger engels niet begrijp! Edit: oké, dus mijn hint is wel doorgekomen XD De Journal That Caused All is gedeleted XD Your welcome for saving your a** XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 15, 2011 9:00 am
OMM: vandaag een belangrijke toets ik hoop zo dat ik hem heb gehaald
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 16, 2011 1:45 am
Kan er iemand met mijn katten komen spelen? Kleine druktemakers..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 16, 2011 10:18 am
Of ik een Guild Announcement wilde gebruiken om iedereen van de Guild te vragen of zij willen stemmen op een totale vreemde.... ehm, nee? Snap je dan niet dat dat valsspelen is?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 17, 2011 6:10 am
OMM; Heel veel een greep eruit, Werken
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 18, 2011 4:05 am
Waardoor kennen er steeds minder mensen drink liedjes voor tijdens het drinken van de alcohol in vergelijking met vroeger? De liedjes ervan die ik had gevonden zijn nog best wel leuk namelijk.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 19, 2011 1:27 am
^ men kletst liever...
OMM: Efteling is leuk XP Ik kan daar best een week vullen XD Ik kan ook uren naar het liedje van de Vliegende Hollander luisteren XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 19, 2011 1:48 am
^ Dat ook waarschijnlijk ja.
OMM: Blijf het vreemd vinden dat ik 1 van de weinige ben van de leerlingen die nog wel graag leest, en dan ook nog eens in het engels. De meeste leerlingen zouden volgens de leraren namelijk alleen lezen wanneer het moet om de opdrachten te kunnen doen en voor de rest de voorkeur geven aan filmpjes... Can't say i like being the exception in there.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 20, 2011 4:17 am
Oooh, food! Food is nice =D *heeft nog niet echt gegeten*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 20, 2011 10:46 pm
OMM: vandaag organische chemie toets... leerkracht was echt een noob, maar wel chil.... hoop dat het niet al te onduidelijk is.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 21, 2011 12:31 am
OMM: Donderdag diploma uitreiking =D En er lopen momenteel 3 sollicitaties.. eentje die ik heel graag wil, en de anderen zijn tweede keus..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 21, 2011 7:19 am
OMM: Al dat gezeik om een dooie. mad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 21, 2011 9:45 am
Echt hoor, hoe moeilijk is het nou om gewoon te zwijgen over een bepaald onderwerp. Dat meneer per se een relatie aan moest gaan, oké, blijkbaar gaf ie dus niet zoveel om m'n ma, als het zó makkelijk is, maar om dan ook nog zo ongeveer bij iedere kans die die krijgt over z'n nieuwe vriendin te beginnen.. echt... zo moeilijk is het toch niet om te begrijpen dat ik dat helemaal niet wil horen. 'Oh, en ze borduurt en maakt 3d-kaarten en ze puzzelt ook. En toen we afscheid namen gaf ze me een dikke knuffel.' Leuk voor je, maar laat mij in 's hemelsnaam erbuiten scream Zo leuk is het niet om er keihard mee geconfronteerd te worden dat je moeder blijkbaar wel heel gemakkelijk te vervangen is voor je pa. Terwijl ik d'r nog keihard mis iedere dag.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 21, 2011 10:25 am
^ tja, dat is altijd moeilijk, zowel bij scheiden als bij overlijden. Maar goed, ik begrijp dat je vader er wat meer begrip voor mag tonen... Blijkbaar wil hij graag dat jij haar ook goedkeurt; hij hecht veel waarde aan jouw mening. Hij wil graag dat jij ook gelukkig wordt, anders zou hij je niets vertellen. Maar goed, het verwerken van een dergelijk verlies doet ieder op zijn eigen manier en eigen tempo en de ander moet gewoon zijn of haar best doen daar mee rekening te houden!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |