|
|
|
|
Posted: Sat Oct 07, 2006 1:56 pm
+ får antagligen träffa eri och gustav imorrn... <3 + faktiskt fick jag övat idag! duktig yo. + rosa. heart + alla snoriga, hostande, nysande barn mitt i ansiktet i en vecka, och ändå inte blivigt förkyld. ^__^ mah lucky week. + sy sy sy~!
- sluta regna någongång! jag vill ha vackert väder när jag har tébjudning med mina hästar. D; - min hals mår inte bra längre. >.< *gorma åt bacillerna*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 08, 2006 2:18 am
+ Leka med Sakana + Helt sepe helg + The producers skit bra musical + Laga mat är kul
- Jag är trasig
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 08, 2006 2:55 am
Necrofix + Leka med Sakana + Helt sepe helg + The producers skit bra musical + Laga mat är kul älska å va' sepe
+ Ovanstående + Hänt så mycket roligt att jag inte ens minns allt + Träffa gamla klasskompisar + Patrik... n___n + OMG DANIEL OMG DANIEL OMG DANIEL DET ÄR EXAKT EN VECKA TILLS JAG FÅR PUTTA OMKULL DIG + Silent Library på Uppcon, frivilliga någon? (PM:a)
- SÅ trött! Har ju ändå sovit massor också! Typ nästan enbart!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 08, 2006 9:27 am
+ ETT band till och typ..några knappar som ändå kan dras på sen och tröjan är klar x'D + Mamma syr fast banden för att mina fingrar är typ söndernålade >_<; Tack mami heart + Byxorna blir väl klara imorrn då :3 + Handskar och skor på tisdag <: + Mer pengar imorrn heart + Kalas igår!:3 + Pis dundergoda tårta
- Pi vägrar ge receptet till folk >: XD - Läkartid imorrn .__. NOOOEs - Stressig dag?XD perhaps :3 - ONT i händerna .__. - Vet inte ifall peruken kommer att hålla >-< - TRÖTT som fan
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 08, 2006 10:02 am
+ Massa skoj und mys i helgen. <3 Volcano High. :'D Shin ba' värsta bishie'ade ner sig hela helgen. xB
- Sjukdags. D: Kommer fan inte orka med imorrn. Massa som jag borde gjort blir inte gjort. Jak er lat jefel. Pallar fan aldrig utveckla någon ide längre. Teh sucks.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 08, 2006 11:54 am
Fre +/- Skolfoto. +/- Ngn enldade på skolan = brandlarm = mindre skola = inte hinna se långt på personkrets 3,1 = inget bra oO + Thom ^_^
Lör ++Thom ^_^ - Frida ledsen =/ +/- No sleep~
Sön - So I came home to feel ugly again. - Ensamhet.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 08, 2006 1:28 pm
- Nostalgi. - Jag är ingen hora och jag tar inte emot några pengar. Tack så mycket. - Deja vu. D;
+ Rayden. Du är så kramig. ^-^ + Fått väldigt snygga kläder från Turkiet. *pose:a* n___n;; + Spel~! + Ordjakten, xDDD jag och Robbie är bara för bra. wink + Vinna i Monopol för 27:de gången. Jag ska lätt till Vegas och slå sjuor. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 08, 2006 2:58 pm
+ Blommor, inte till mig, men ändå. + Kanske åker till farmor och farfar på torsdag eller fredag. Behöver komma bort i någon dag. (:
+/- Ingen läkare begick några misstag. Minus att det var typ.. knark..värktabletter och att han fick en av sin kompis(?). DU SKULLE HA STANNAT HEMMA SOM DIN MAMMA SA! ;___;
- Världens känns bara lite jobbig just nu. :'D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 08, 2006 3:09 pm
Chibi Strawberry + Blommor, inte till mig, men ändå. + Kanske åker till farmor och farfar på torsdag eller fredag. Behöver komma bort i någon dag. (: +/- Ingen läkare begick några misstag. Minus att det var typ.. knark..värktabletter och att han fick en av sin kompis(?). DU SKULLE HA STANNAT HEMMA SOM DIN MAMMA SA! ;___; - Världens känns bara lite jobbig just nu. :'D *krama* Jag önskar lite att jag var där... Men du känner ju knappt mig, så då tycker du nog jag bara är knäpp. >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 08, 2006 3:10 pm
Mivi Chibi Strawberry + Blommor, inte till mig, men ändå. + Kanske åker till farmor och farfar på torsdag eller fredag. Behöver komma bort i någon dag. (: +/- Ingen läkare begick några misstag. Minus att det var typ.. knark..värktabletter och att han fick en av sin kompis(?). DU SKULLE HA STANNAT HEMMA SOM DIN MAMMA SA! ;___; - Världens känns bara lite jobbig just nu. :'D *krama* Jag önskar lite att jag var där... Men du känner ju knappt mig, så då tycker du nog jag bara är knäpp. >.< Lite knäpp kanske. << Naah. Tack för omtanken. -kram tillbaka-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 08, 2006 3:34 pm
Chibi Strawberry Mivi Chibi Strawberry + Blommor, inte till mig, men ändå. + Kanske åker till farmor och farfar på torsdag eller fredag. Behöver komma bort i någon dag. (: +/- Ingen läkare begick några misstag. Minus att det var typ.. knark..värktabletter och att han fick en av sin kompis(?). DU SKULLE HA STANNAT HEMMA SOM DIN MAMMA SA! ;___; - Världens känns bara lite jobbig just nu. :'D *krama* Jag önskar lite att jag var där... Men du känner ju knappt mig, så då tycker du nog jag bara är knäpp. >.< Lite knäpp kanske. << Naah. Tack för omtanken. -kram tillbaka- Nu kommer jag aldrig mer gå ut bland folk... o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 08, 2006 11:44 pm
+ Jag kan bishie'a at command now :'3 + Nyklippt och nyfärgad igen x3;;;;; + Jag har insett att jag kan se jättegullig ut med rosa saker O_o;;; [napp und antenner med glittriga stjärnor] +Myspys med folk på LitoCon x3;;; +Shin har lyckats hålla sig borta från vissa saker O 3o; <3 -ger sig själv massa berröm- + Blir nog klar med das Keyblade tills imorgon [@ Sostrate] + Vet hur jag ska fixa Oskars Cosplay! x3
- Kommer bli en stressig vecka xD;;;;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 09, 2006 1:00 am
+ Drake ;__; heart + Sättet jag blev väckt på. > 3< + Spela RO. + Mest troligt lan på höstlovet hemma hos Anthon :D
- .. Trött. D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 09, 2006 5:54 am
+ my little pony matlåda + gjort lite mer... jag ska kämpa! jag ska komma ikapp! >.o
+/- stress. men det vore ok om jag ändå inte slarvade bort tid så mycket...
- öh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 09, 2006 8:41 am
+/- Vet inte riktigt hur jag ska göra. Hur hanterar man såna där saker? gonk
+ Kenji tog med sig Calpis till mig från Japan! Typ omfgwtfbbq <3
- Halvsjuk. Yey.. Eller inte >_> Fast bara lite feber.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|