|
|
|
|
Posted: Thu Oct 05, 2006 3:57 pm
+/- FAN TA VINCENT FÖR HAN FICK MIG ATT FLYGA UPP UR SÄNGEN OCH LETA I ÖVER EN HALVTIMMA EFTER HONOM, SEN GÅ UT FÖR ATT JAG TROTT HAN RAMLAT FRÅN BALKONGEN FÖR BALKONGDÖRREN STOD ÖPPEN FÖR FÖRSTA GÅNGEN SEN HAN FLYTTADE IN OCH JAG BLEV JÄTTERÄDD. ;____; *Hittade honom i mammas sovrum*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 05, 2006 4:39 pm
Lol åt Val ^_^
+ Det kändes som om jag faktiskt lärde mig stuff på Religionen. + vara hemma hos Trekanten + Djävulen... Du är alltid ett plus! + kul dramauppgift + MVG på engelskaprovet ju!
- vänta bamsemycket efter skolan... typ för lite outcome för att det skulle vara värt det - jobbig dramauppgift - missade buss på vägen hem - >1h försovning imorse
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 06, 2006 12:19 am
+ Kort dag i skolan, as always + Helg + Lov snart
- Vill veta när jag ska opereras nu <.< - Trött - Alla vännerna bara: Poff Gone - Träningsvärk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 06, 2006 3:32 am
+Kort skol dag :] +Ska till ikea idag och köpa tyg biggrin +Fick värsta kramen av Albin idag biggrin biggrin biggrin biggrin D +Fin på benen idag X3 +choklad!
-Inte ens skrivit halva av min läxa som ska vara innlämnad på måndag och jag är upptagen hela helgen? XD Hur ska nu det gå?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 06, 2006 6:47 am
+ Yay ~ Vara hos Marcus ett tag <33 Förlåvad :3 Mackor fick mig på bra humör igen, JA jag är ett svullo biggrin Håhjaja, leka men Natta och Line ikväll. ^____^
+/- Sur och grining.. Men det gick ju över o:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 06, 2006 6:58 am
+ Åhåhå lugna lektionen x'D Göran stack efter 10 minuter..O_o + Klar med projektplanmojset :3 + ^__^; Hade som tur var inte för mycket fel så jag skulle behöva styrka o.O; + SKOLKORTET X'D alla R teh hawt<3 Mamma: "EN tjej i HELA klassen!?!?!?!?" + Kalas imorrn! och kanske Hello Saferide :3
- Regnet förstörde mina skor x'D ööwhwh - -__- Motivationsnivån ligger på NOOOOLLL - Nästan pank o: eller..jah..x'D har mer pengar i kontot men..o.OJA - Trööött och typ...allmänt seg -.- Vitaminerna kostar alldeles för mycket för mig också >: - Förvirring!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 06, 2006 7:32 am
+ WoW + 60 dagars nyköpt Gametime + Det gick bra på teatern och på Textkommunikations provet + Flickan på Roslagsbanan + Springa runt i skolan med två toffsar i håret och vara allmänt ful och glad
+/- Jag är blyg sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 06, 2006 7:34 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 06, 2006 7:42 am
+ Veckan är slut + Fan va snygg jag är <--- Ego!
+/- Kanske ska bowla, kan inte bestämma mig. rolleyes
- Ont som fan i ryggen - Kommer ha en jävlig träningsverk imon
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 06, 2006 10:16 am
- äckel engelskalärare stirrar på mina boobies~~. liksom s**t gå å ha din 40-årskris nån annan stans DDD: - jävla finne mitt på näsan. ba tack nu ser min näsa mycket mindre ut i jämförelse me dej D:! - jag var hos doktorn och tydligen är jag 165cm lång. WTFF. ;______; - jag kommer inte kunna ha lolita i japan för jag kommer se ut som huuuge gaijin lolita hulk. ): + fick massa godis på skolan av nån i receptionen =D + jag är aslång så jag kan bli modell i nått kort land som typ japan om jag opererar hela mitt ansikte typ. + bullar yey :3 *bli fet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 06, 2006 10:41 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 06, 2006 10:50 am
+ Har fått en ny (emo) kompis i skolan, i min nya skola XD
+ Garva typ hela lunchrasten idag i skolan
+ Gick as bra på biologii provet kändes det som @_@
+ Högsta betyg i kemi läxan :'D
+ 1000 :- denna månaden :'3
- Sa aldrig hej till Arla, när jag cykla förbi i torsdags eller nåt D:
- ett sår på tummen >w<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 06, 2006 2:12 pm
+ Emiliaaa~! <3 *Kramarimassor* + Magnus, tack för allt stöd. Du är verkligen en unik och underbar vän. n_n + Keh... godis. ninja + Hade bara en lektion, a-hahah! + Småsaker som tillsammans lyckas hålla mitt humör uppe. + Har pengar, heheh... ;3 + Speciella låtar... + Full fart mot helgen~!
+/- ... stare Din idé lät inte så dålig, Magnus.
- Trött, mrääuhr!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 06, 2006 2:42 pm
+ umgås med mina färgklickar till vänner + Tomten <3 Trekanten ^___^ Gulliga människor! + soft med blott en lektion idag
- försov mig förbi Datorkunskapen - alla MSN-kontakter försvann från min lista och nu är hela mitt MSN-konto ******** up, känns det som :s
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 07, 2006 1:08 am
+ Sushi igår <3 Köpa lite anime idag Emiru <3
- Var är min dator? Vad har inLife gjort med den?! TT_____TT Var har min kreativitet försvunnit? /: Sabbat vänskapen med min bästa vän, fan mig. ._. ******** love.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|