Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
5 Kirjainta: A-N-I-M-E Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 54 55 56 57 58 59 60 61 62 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

=^_^=
  Häh?
View Results

Zeggo

PostPosted: Sun Nov 18, 2007 7:42 am

Okw
Onks ketään kattonu pitkään aikaan narutoa question neutral

Seuraan Shippuudenia animena, uusin jakso vielä kahtomatta. Ihan mielenkiinnolla odotan juonen kehittymistä, kun olen spoilautunut melko paljon netistä. En kuitenkaan kaikkea... Kunhan olisivat mielenkiintoisia ja hyvin piirrettyjä jaksoja.
Itse Naruton jätin fillereiden kesken...
Bleachiäkin seuraan, se on ihan jännää. Se vihreätukkainen pikkutyttö uusissa jaksoissa vei sydämeni heart Ääninäyttelijä rääkyi niin hyvin.

Mutta houkuttelee suunnattomasti kahtoa pian Tengen Toppa Gurren-Lagann loppuun, niin ihana anime heart Enää muutamia jaksoja jäljellä.

Haruhia olen saanut katsottua toisenkin jakson... Princess Tutukin odottaa jatkamistaan.
PostPosted: Sun Nov 25, 2007 8:33 am

Inuyasha, Kamikaze Kaitou Jeanne ja Fushigi Yuugi on tosi hyviä! xp

Natsu-Kaze

Zeggo

PostPosted: Mon Nov 26, 2007 7:52 am

Katoin pari päivää sitten viimeiset TTGL:n jaksot...
Oikein hieno ja kiva lopetus, silti jotkin ihan hahmojen omat ratkaisut harmittivat D:
Hieno sarja, katsokaa katsokaa katsokaa

...ellei jollain ole jotain vastaansanottavaa? Poikkikseni ei ole vieläkään vaivautunut katsomaan tunnaria enempää, laiska.
PostPosted: Mon Nov 26, 2007 9:45 am

Anime, anime, anime... yksi maailman koukuttavimmista asioista... kun annat animelle pikkusormen, se vie koko käden *sob*

Higurashi no Naku Koro ni on oikein söpö sarja kauhusta pitäville ^.^
Toinen tuotantokausi Kai on itselläni nyt menossa...

Kukaan katsonut Azumanga Daiohia? Awwels.. se oli niitä ensimmäisiä sarjoja mitä seurasin joskus... 4 vuotta sitten? Mahtava sarja kyllä, oot ufo jos et repeä sille kertaakaan... Suosittelen lämmöllä :3

Henuchan

wic

Brutal Witch

PostPosted: Wed Nov 28, 2007 12:17 am

Zeggo
Se vihreätukkainen pikkutyttö uusissa jaksoissa vei sydämeni heart Ääninäyttelijä rääkyi niin hyvin.

hehehehhahahah! et varmaan ikinä arvaa, miten asiaan kuulumaton juttu tuosta tuli mieleen...tietysti meidän dubbaama Uimakoulu, jossa Sami-kana rääkyy vihreätukkaisen Amuron roolin ihan loistavasti. jepajee...
Sain katsottua Nodame Cantabilen loppuun. Sitä sarjaa oli todella miellyttävä katsoa. Ehdottomasti paras shoujo-sarja, minkä olen pitkään aikaan nähnyt. Musiikki-genre oli sinänsä mielenkiintoinen, ettei se ollut vain sivuosassa vaan sarja painottui nimenomaan siihen. Vaikka en musiikkia itse harrastakaan, tätä oli mielenkiintoista katsoa. Sitten hahmot olivat myös aivan ihania. Vaikka yleensä inhoan shoujo-sarjojen naishahmoja ylikaiken, Nodameen ei voinut kuin ihastua. Jospa hän sitten oli niin poikkeuksellinen. Se miten sarja loppui tuntui parhaalta mahdolliselta lopulta. Se vain oli niin oikein. Maah! Nyt tämä on sitten loppu. Hahmoja jää ikävä.
Seuraavaksi pitäisi katsoa Saiyuki Gunlock nyt kun Reload on jo katsottu. Oikein kivat hahmot ja Urasait (noin puolenminuutin sketsit) jaksojen lopussa olivat ihan huippuja. Niille oikeasti nauroin. 3nodding
Katsoin taas Boku no Picon ja Pico to Chicon....enkä tiedä miksi...hämmentävät joka kerralla, eikä tiedä mitä noista pitäisi ajatella. Naurattaa ja suututtaa yhtaikaa niin kamalia ne ovat... (Vaikka shootasta ja pikkupojista pidänkin, minusta nämä ovat ihan kamalaa katsottavaa ja silti pitää katsoa..outoa.)
PostPosted: Fri Dec 07, 2007 10:21 am

wic luonnehtii Nodame Cantabilea kyllä hyvin.

Itseäni kiinnostaa miten tarina tuosta jatkuu, joten manga on haussa, sitä on pidemmälle.

Tylsän vähän oikeasti hyviä sarjoja tällä hetkellä... Shion no Ou pitää edelleen kärkeä.

Eathlinn
Crew

thoughtless`

PostPosted: Wed Jan 02, 2008 5:26 am

Tengen Toppa Gurren Lagann!
En kyllä ymmärrä miksi en ole aikaisemmin jo katsonut, aivan mahtava mecha sarja! <3 Vasta toinen mechani jonka olen kokonaan jaksanut katsoa. Hahmosuunnittelu ja toteutus ovat erinomaiset, Simon ja Kamina jää muistiin varmaan pitkäksikin aikaa.
PostPosted: Wed Jan 02, 2008 10:51 am

thoughtless`
Tengen Toppa Gurren Lagann!
En kyllä ymmärrä miksi en ole aikaisemmin jo katsonut, aivan mahtava mecha sarja! <3 Vasta toinen mechani jonka olen kokonaan jaksanut katsoa. Hahmosuunnittelu ja toteutus ovat erinomaiset, Simon ja Kamina jää muistiin varmaan pitkäksikin aikaa.

Mechoillahan ei väliä (ainakaan minulle) ole sarjasta tykkäämiseksi, mutta jeps. Toisille jää poraparivaljakko mieleen, toisille muut hahmot kuten Viral ja Attenborough, vaikka itsekin kuulun päähenkilöfanittajiin.
Jatkan siis sarjan kehumista, yayj o/

Zeggo

wic

Brutal Witch

PostPosted: Thu Jan 03, 2008 5:49 am

taas on sellainen tilanne että on ihan hirveästi sarjoja jota haluaisin nähdä, mutta tietokoneaikaa vähän. xp aloin katsomaan Exel Sagaa ja nyt on katsottu kuusi jaksoa. ihan hauska sinänsä. se tuntui sarjalta, joka vain pitää nähdä. Sitten aloitin katsomaan Paradise Kissiä. jo alkuvideosta tuli selväksi että pitäisin tästä sarjasta ja loppu videosta viimeistään (ihan mahtava). se ei ole liian pitkäkään ja olen katsonut nyt neljä jaksoa. sitten vieläkin on kaipuuta Yu Yu Hakusho sarjaa kohtaan. valitettavasti alkuperäisellä dubilla sitä on vaikeampi löytää ja enkkudubbi on ihan hirveä. Tengen Toppakin näyttää kivalta ja Eureka Seveninkin voisi katsoa loppuun. Claymoren alkuvideokin oli muistaakseni niin törkeän hieno, että sarja jossain määrin kiinnostaa...
PostPosted: Sat Jan 12, 2008 1:53 pm

Ja taas alkoi uusi vuosi ja uusi kausi... joitakin lupaavia sarjoja on jo löytynyt.

Persona etenkin vaikutti kiinnostavalta.

Ja juuri päättynyt Myself;yourself yllätti parilla kiintoisalla käänteellä viimeisissä jaksoissa, jätti hyvän fiiliksen.

Eathlinn
Crew

wic

Brutal Witch

PostPosted: Sun Jan 20, 2008 3:33 am

Aloitin katsomaan Claymorea. (kohta on kaikki jaksot katsottu.) Miksi ihmeessä en tätäkään älynnyt katsoa aiemmin? Ihana sarja! Tämä on sellainen taistelu-sarja, että melkein joka jaksossa tapellaan ja tapetaan. Todella silmiin pistävää oli kuitenkin raakuus ja armottomuus. Ja ennen kun olen nähnyt naisten taistelevan animessa lähinnä taikatyttö-tyyliin (huiskitaan jotain keijupölyjä ja valosäteitä) tämä oli aivan muuta. Aseena on suuret miekat, ruumiin jäseniä katkotaan ja verta roiskuu. Sitten tässä oli mukana vielä ripaus shoujo-aita. Vieläpä varsin laadukkaasti toteutetu. Tekisi mieli tutustua mangaankin...
PostPosted: Thu Feb 14, 2008 4:11 am

Yhyy, en ole päässyt katsomaan animea pitkään aikaan.. Viimeksi katson Death Notea, mutta lopetin parin jakson jälkeen. Periaatteenani on tutustua originaaliversioon aina kun voin ja koska Death Note on sellainen sarja, jonka haluan hyllyyni, luen ensin mangana. :3 Claymore vaikuttaa kyllä kiinnostava, ja tuo wicin kirjoitus vielä lisäsi kiinnostustani sarjaan. O,o Taidan alkaa katsoa piakkoin. Sitten haluaisin katsoa Innocent Venusta, kun siinä on niin ihana OP [Yousei Teikokun Noble Roar] ja vaikuttaa jopa hieman synkältä. <3

Aoi Yousei

Liffy Glitter

PostPosted: Wed Feb 20, 2008 12:20 pm

Lucky Star valvotti koko yön.

Nyt en tiedä oliko se hyvä vai huono, kun olin niin väsynyt koko ajan, joten se on katsottava uudestaan.

No, selvisipä ainakin mistä se demoninen sinipää oli tullut kun sitä tuntui näkyvän ympäri nettiä...

User Image
PostPosted: Sun Feb 24, 2008 5:59 am

Nonniin, nyt on katsottu kaksi jaksoa Claymorea, yksi Tengen Toppa Gurren Lagannia, 4 jaksoa X tv:tä ja yksi jaksoa FMAta. :3 Kaksi ekaa netissä, viimeinen tv:stä ja toiseksi viimeiset DVD:ltä. Kyllä, Amazonilta tilaamamme DVDt saapuivat. Eivät tosin ongelmitta, kun isona pakettina jäivät kiinni tulliin ja tuli sitten mukavasti ALVia kaikista DVD:istä. -___-'' Ensi kerralla pitää tilata vähemmän.. No, sainpahan nähdä Kamuin taas! Ja kaikki! Ahh, olen niin kaivannut X:ää. Kun ei löydy enää ladattavaksikaan, ladattuani koko sarjan sain ilokseni huomata ettei siinä ollut tekstityksiä ollenkaan. Dx Eikä elokuvaakaan löydy kuin enkuksi dubattuna, yök. Jo ihkaensimmäinen repliikki Kamuin suusta kuulosti hirveältä. *shiver* Hrrr. MUTTA NYT ON DVD:llä, YEAH~

Aoi Yousei

wic

Brutal Witch

PostPosted: Wed Feb 27, 2008 3:44 am

Maaa! Claymoressa parasta oli keskikohta. Alussa sarja tuntui liian ennalta arvattavalta ja jo nähdyltä, mutta Teresasta kertovat jaksot olivat kuitenkin todella hyviä. Sen jälkeen ehdin tykästyä Claren, Mirian, Helenin ja Ceneven muodostamaan pikku joukkoon ja claymorien välisiin taisteluihin. Loppupuolella aloin pitää Jeanesta ja sitten viimeisessä jaksossa harmitti kamalasti, kun hänelle kävi niinkuin kävi... Claren viimeisen taistelun olisi pitänyt olla paljon näyttävämpi. Siitä puuttui kokonaan se tunnelma, joka teki sarjan muista taisteluista niin hienoa katseltavaa. Silti ihana sarja. Tätä on pakko tulla lisää! domokun

nyt minä innostuin katsomaan erästä pelipoika-animea, Ookiku Furikabuttea. (olen katsonut jo 11 jaksoa.) tällä kertaa pelinä on baseball. en minä muuten olisi kiinnostunut urheiluanimesta, mutta kun päähenkilö, Mihashi on niin ihanan aito. hän on jo valmiiksi lyöty itkupilli, jonka itseluottamus on hakutiellä. Hän kuitenkin haluaa syöttäjäksi ja pääsee mukaan uuteen joukkueeseen. anime sisältää paljon yksityiskohtaista ja omaperäistä poikasöpöilyä. joka jakso on saanut nauramaan ja hihkumaan tähän asti. hahmot ovat niin kivoja, että heitä voisi vaikka halata. varmasti katson tämän sarjan loppuun! ^___^
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 54 55 56 57 58 59 60 61 62 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces