|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 17, 2005 6:21 am
on my mind: WeekEnd! Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! En nog maar 2.5 week schooooool ><
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 17, 2005 7:27 am
kiek on my mind: WeekEnd! Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! En nog maar 2.5 week schooooool >< Lekker he? Hetzelfde voor mij!! On my mind: Waar is iedereen? eek Iedereen die ik vandaag belde (met uitzondering van 1) was weg!! sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 17, 2005 7:45 am
Hilde kiek on my mind: WeekEnd! Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! En nog maar 2.5 week schooooool >< Lekker he? Hetzelfde voor mij!! On my mind: Waar is iedereen? eek Iedereen die ik vandaag belde (met uitzondering van 1) was weg!! sweatdrop En toetsweek is over!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 17, 2005 10:04 am
Ik ben happy biggrin Om veel redenen heart Gewoon. Blij. biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 17, 2005 10:05 am
Uumie-chan Ik ben happy biggrin Om veel redenen heart Gewoon. Blij. biggrin daar ben ik blij om ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 17, 2005 10:07 am
number_17 Uumie-chan Ik ben happy biggrin Om veel redenen heart Gewoon. Blij. biggrin daar ben ik blij om ^_^ Laten we samen blij zijn 3nodding Nog bedankt dat je naar me geluisterd had toen het zo klote ging hier thuis, het heeft echt geholpen!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 17, 2005 10:10 am
Uumie-chan number_17 Uumie-chan Ik ben happy biggrin Om veel redenen heart Gewoon. Blij. biggrin daar ben ik blij om ^_^ Laten we samen blij zijn 3nodding Nog bedankt dat je naar me geluisterd had toen het zo klote ging hier thuis, het heeft echt geholpen! het was niks ^^ als er nog eens iets is dan pm maar ok ^_^ alleen zie je nu volgens mij niet dat je pm's krijgt..((bekijk je inbox maar whee )) maar is goed ik ben ook blij biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 17, 2005 10:12 am
number_17 Uumie-chan number_17 Uumie-chan Ik ben happy biggrin Om veel redenen heart Gewoon. Blij. biggrin daar ben ik blij om ^_^ Laten we samen blij zijn 3nodding Nog bedankt dat je naar me geluisterd had toen het zo klote ging hier thuis, het heeft echt geholpen! het was niks ^^ als er nog eens iets is dan pm maar ok ^_^ alleen zie je nu volgens mij niet dat je pm's krijgt..((bekijk je inbox maar whee )) maar is goed ik ben ook blij biggrin Ja, inderdaad, wat onhandig zeg! HOERA voor blijheid!!! 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 17, 2005 10:15 am
Uumie-chan number_17 Uumie-chan number_17 Uumie-chan Ik ben happy biggrin Om veel redenen heart Gewoon. Blij. biggrin daar ben ik blij om ^_^ Laten we samen blij zijn 3nodding Nog bedankt dat je naar me geluisterd had toen het zo klote ging hier thuis, het heeft echt geholpen! het was niks ^^ als er nog eens iets is dan pm maar ok ^_^ alleen zie je nu volgens mij niet dat je pm's krijgt..((bekijk je inbox maar whee )) maar is goed ik ben ook blij biggrin Ja, inderdaad, wat onhandig zeg! HOERA voor blijheid!!! 4laugh yaaaaay biggrin *doet dansje* blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 17, 2005 10:27 am
Alleen maandag toetsweek en dan efteleing en dan vrij dan herkansingsdag en dan VAKANTIE!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 17, 2005 10:28 am
Elfinzu Alleen maandag toetsweek en dan efteleing en dan vrij dan herkansingsdag en dan VAKANTIE! Klinkt goed!! Succes met je toets, veel plezier in de efteling, veel succes als je herkansingen gaat doen en een hartstikke fijne vakantie! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 17, 2005 10:28 am
Elfinzu Alleen maandag toetsweek en dan efteleing en dan vrij dan herkansingsdag en dan VAKANTIE! bij mij hetzelfde alleen dan zonder de efteling en herkansingsdag xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 17, 2005 10:29 am
on my mind: niks. het is al de hele dag een leeg gat. misschien omdat hij het uit heeft gemaakt na 6 en een halve maand stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 17, 2005 10:32 am
Zakou Nenharma on my mind: niks. het is al de hele dag een leeg gat. misschien omdat hij het uit heeft gemaakt na 6 en een halve maand stressed ocharme *knuf* waarom dat nou weer? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 17, 2005 10:33 am
number_17 Zakou Nenharma on my mind: niks. het is al de hele dag een leeg gat. misschien omdat hij het uit heeft gemaakt na 6 en een halve maand stressed ocharme *knuf* waarom dat nou weer? sweatdrop DAT wil ook wel eens weten
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |