|
|
|
|
Posted: Mon Jun 06, 2011 3:38 am
xz791 OMM: Dat mensen je vreemd aan kijken wanneer je antwoord dat je ze geen bestandje k**t sturen omdat het boek van papier zou zijn in plaats van digitaal. Ik kan het nog begrijpen dat een e-reader makkelijker en al is, maar om echte boeken van papier en al dan maar als ouderwets en al te zien... ... oi. ik heb er geen woorden voor. Dat is net zoiets als de mensen die een LP kopen en zeggen dat het niet in de CD speler past... of de mensen die vragen wat een LP is en waar je de koptelefoon moet inpluggen.. of de mensen die zeggen dat ze niets op hun mobieltje horen, terwijl de radio toch echt op de stand 'phono' staat.... OMM: oh ja, moet morgen een stripje maken... maar waarover?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 06, 2011 6:02 am
@ kitty: miss over die EHEC bacterie? of teddyberen XD
OMM: ik denk maar dat ik die stripjes van kitty ga volgen ze zijn leuk whee En ik ben morgen jarig whee
btw ik heb ze net allemaal gelezen sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 06, 2011 9:15 am
^ Alvast gefeliciteerd dan :3
Hmm.. zal ik Star Wars gaan kijken, of toch nog eerst gaan gamen.. moeilijk moeilijk moeilijk x'D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 07, 2011 2:44 am
^thanks
OMM: dan ben je jarig en kom je beneden krijg je eerst naar je hoofd geslingerd ja je heb de halve dag in je bed gelegen stressed echt niet!!!! zucht maar goed mijn oma is ook jarig vandaag...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 07, 2011 10:49 am
loving~dolphins ^thanks OMM: dan ben je jarig en kom je beneden krijg je eerst naar je hoofd geslingerd ja je heb de halve dag in je bed gelegen stressed echt niet!!!! zucht maar goed mijn oma is ook jarig vandaag... Congratz again!! *tackleglomp* En dank je dat je mijn stripjes leuk vindt XD Heeft even geduurd voordat ik zelf ook wat tevreden was... vanavond ga ik er weer eentje live tekenen via mijn livestream (www.livestream.com/kittyocean) en die komt pas online als de nieuwe site van Pen online is, dus... als je mijn livestream volgt, zie je hem als eerste XD (maar je kan ook de opnamen bekijken wanneer het jou uitkomt XP)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 07, 2011 2:24 pm
OMM: Body combat was weer heerlijk, heb er zelfs nog een leuk lied aan overgehouden ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 07, 2011 2:26 pm
kittyocean Congratz again!! *tackleglomp* En dank je dat je mijn stripjes leuk vindt XD Heeft even geduurd voordat ik zelf ook wat tevreden was... vanavond ga ik er weer eentje live tekenen via mijn livestream (www.livestream.com/kittyocean) en die komt pas online als de nieuwe site van Pen online is, dus... als je mijn livestream volgt, zie je hem als eerste XD (maar je kan ook de opnamen bekijken wanneer het jou uitkomt XP) *fals over* thanks heart Ik ga ze nu kijken ben benieuwd ja ik was naar mijn oma dus was laat terug maar ik heb je nog ff gezien wink OMM: let it rain....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 08, 2011 9:14 am
OMM: Brand in oud zwembad in de beemster en het is te zien vanuit mijn huis na ja de rook dan o.0
Edit: t lijkt over te zijn....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 08, 2011 1:37 pm
ik kan natuurlijk een lamp aandoen....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 08, 2011 2:06 pm
OMM: en toen kwam het op t nieuws
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2011 1:58 am
Woohoo in september met de auto op vakantie naar Kroatie <3 Avontuur, we vetrekken zonder van te voren ook maar iets te boeken. Is iemand wel eens in Kroatie geweest?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2011 2:21 am
Lol ik ga deze vakantie ook naar Kroatie t is voor mij ook de eerste keer maar ik ga met een christelijke reisorgannisatie en zit in een apartement bij zee. maar ik hoor dat de plivice erg mooi is wink
OMM: hoe ga ik nou dat nieuwe nummer instuderen met die riedeltjes ertussen crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2011 4:53 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2011 11:15 am
loving~dolphins Lol ik ga deze vakantie ook naar Kroatie t is voor mij ook de eerste keer maar ik ga met een christelijke reisorgannisatie en zit in een apartement bij zee. maar ik hoor dat de plivice erg mooi is wink OMM: hoe ga ik nou dat nieuwe nummer instuderen met die riedeltjes ertussen crying zee??? FOTOOOOOO'SS!!!! Your Guild Owner demands it!! (ik zeg alleen niet waarvan wink ) OMM: hoe moet ik iemand ook al weer inviten als ik hun e-mailadres niet weet, maar ze wel op twitter spreek?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2011 12:44 pm
kittyocean loving~dolphins Lol ik ga deze vakantie ook naar Kroatie t is voor mij ook de eerste keer maar ik ga met een christelijke reisorgannisatie en zit in een apartement bij zee. maar ik hoor dat de plivice erg mooi is wink OMM: hoe ga ik nou dat nieuwe nummer instuderen met die riedeltjes ertussen crying zee??? FOTOOOOOO'SS!!!! Your Guild Owner demands it!! (ik zeg alleen niet waarvan wink ) OMM: hoe moet ik iemand ook al weer inviten als ik hun e-mailadres niet weet, maar ze wel op twitter spreek? Haha laten we een vakantie topic opzetten war iedereen over zijn vakantie kan posten wink maar miss laat ik wel wat zien razz En ik zou niet weten OMM: heerlijk rustig bij een vriendin thuis om haar gezelschap te houden smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|