|
|
|
|
Posted: Tue Oct 03, 2006 11:53 am
+ lolbox ska få låna Zeds skor ^^ +LOL yami skickade pm till moi xDDDDDDDD + Nästan klaaar KOM IGEN DETALJER XD + SFÖLÖT O_o ska byta ut ring mot plupperzz <: ska fixa en bättre ring när jag har mer pengar x'D
- Olololol jag är så duktig. Kommer försent, blir inte uppskriven a la närvaro, glömde datorn så jag inte kunde arbeta, blir tillsagd konstant x'D OLOL aja, ska vara duktig imorrn ^_^ heart - -_- gräl - Detaljer - ONT I FINGRARNA! Jävla nålar ;_; - Pengarna försvinner
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 03, 2006 11:58 am
+ kul dag med Djävulen och andra folkz
- Jag har ph3tt med stuffz att göra, och jag bara skjuter upp det hela tiden.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 03, 2006 2:19 pm
Niddler - Jag har ph3tt med stuffz att göra, och jag bara skjuter upp det hela tiden. Välkommen till gymnasiet. wink + Sandra. <3 + Erik. + Mayumi. ^-^ + JENNIFER! mad Glömmer ju hela tiden... + Delifreshburgare. smile + Ewa. heart + Sara. heart + Isabelle. heart + Det finns så många fina flickor här i världen... heart - No chokladbollar for me... Vad heter sånt på engelska?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 03, 2006 2:53 pm
Mivi + Det finns så många fina flickor här i världen... heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 03, 2006 2:55 pm
- Det finns så många störiga flickor här i världen talk2hand
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 04, 2006 6:09 am
+ Öööhh.... höööö... .. Althea <3
- Albin beter sig underligt. jag skolkde ifrån franska PALLA! Lång skoldag. GAHHH sista lektionen nu CP LÄRARE jag vill ha choklad ge mig... nu!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 04, 2006 8:59 am
+ Undersökning på Fredag O_O OMGGGGGGWEKÖWE x'D Linser då ocksåw?:3 mroewr + Kanelbulledagen heart + Klar med tidsplanen :3 Ska bara skriva klart Projektplanen så^^ + Syrran blev glad för presenten
- Ulf hann före med das DS D: x'D DAMN YOOEEW! - Trött som bara den..skulle ha sovit ut igår men då började åskan -.- - Lite halvsegt med min cosplay -_- den är fan snart klar och jag segar!! >: booh för mig..men men ^_^ handskar och skorna kvar egentligen..peruken ska stylas under helgen så :3 - Huvudvärken .__. - Ligger efter typ..lite T___t
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 04, 2006 12:39 pm
+ Fylla år ~ Presenter och en massa kärlek! Wuww, I've got friends! KÄÄÄRLEEEK TILL MARCUS <33
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 04, 2006 1:59 pm
+ Går typ vidare med ett av webbskaparjobben. Äntligen! + Jag har haft en bra dag.
- Fick/åt/skaffade/köpte/bakade/gav inga kanelbullar idag, TROTS ATT det har varit kanelbullens dag. - Dagar är för korta: morgon, skola, mat, tre timmar innan man borde sova.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 05, 2006 1:50 am
- Förlåt Green.. T__T Glömde.. SLÅ MIG ONEGAI~ Grattis.. heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 05, 2006 8:20 am
Mivi - No chokladbollar for me... Vad heter sånt på engelska? NO CHOCOLATE BALLS FOR ME. alternativt NO NEGRO BALLS FOR ME. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 05, 2006 8:41 am
+ modevisning på skoltid + imorgon kommer tiny! + ... tiny... <3
- öh typ allt annat! - doh, otacksam för skitbra kurs... förlåt... - men öh JAG i skitbra kurs. dålig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 05, 2006 11:54 am
+ Dubmood bästa amiga/commdore musik skaparen + Sepat mig med 4chan citat hela dan + Var med simon idag och kolla på lite robot chicken
- Jag tänker för mycket - Jag e usel i skolan - Jag e usel person över huve taget
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 05, 2006 1:56 pm
- Seg Dator. - Smärta. gonk
+ Jag älskar dig så mycket <333 du är bäst! + MapleStory + Min egna guild med snälla medlemmar = Lots of fun. whee + Mysigt med film. + Ser fram emot helgen. <3 + Jag är ovanligt glad.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 05, 2006 2:37 pm
+ Rhin er hema nooh. O: Random resa till gävle för att se på film. :3 Helg. Nu, plx? Klar med samhälls-guck. Har börjat klottra igen. O: Leka med hår imorrn? You never know how it'll end up~ ;DD Mobba Einstein och c : o. 8D I smell halloween, I smell halloween~ Favoritmånader nu. Okt-nov.
+/- Åka ensam på bussen från Bomhus till Gävle. :'3 Versta mys. Läskig chaffis, dock. Men, wtf, knark.
- Åka buss i en fscking timme. D: Tröök. Det kissar ute. Inget kul att moppa i regn+kyla. Hej, jag är en tvål? Kunde inte ha visiret nere heller, massa vatten i ansiktet. <.< OLOLOL IG Men för hlvte, sluta dö, sjuka människa! D: *pilla på med stylus*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|