|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 31, 2011 10:35 am
Okay, webstrip maken vanavond... moet lukken... moet... wakker blijven XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 31, 2011 10:53 am
Zondag was er familie over de vloer en nu is er alweer bezoek. Dit keer m'n tante, de opperheks *zucht*. Serieus, altijd komt dat maar onaangekondigd binnenvallen, om vervolgens overal kritiek op te leveren, zich met zaken te bemoeien die hen én niet aangaan én waar ze geen verstand van hebben. Kunnen ze niet gewoon een leven zoeken ofzo..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 01, 2011 12:00 am
OMM: Beetje chagerijnig door die nare 'droom' ... & spierpijn.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 01, 2011 12:27 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 01, 2011 2:43 pm
OMM: iedereen is geheimzinnig om mij heen sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 02, 2011 2:17 am
so much to do today!! gaat het me allemaal lukken???
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 02, 2011 1:21 pm
OMM: waarom ben ik toch zo moe vandaag >.> ben toch best op tijd naar bed gegaan...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 03, 2011 10:52 am
veel te heet om iets te doen.... en ik snap best dat sommige mensen denken gelijk te hebben, maar om gelijk mijn advies als onzin te verklaren...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 03, 2011 1:35 pm
OMM: t was echt heel rustig vandaag op mijn werk vraagt zich nu af of het morgen ochtend een gekkenhuis zal zijn hmmmm denk van wel het weer gezien gonk
to be continued
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 04, 2011 4:17 am
vanochtend twee baantjes gezwommen (als cadeauje voor mijn hardwerkende kids, normaliter ga ik er nooit in, en ze zwommen zelfs mee XD) maar nu wil ik naar beeeed XD de hitte maakt me nog lomer XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 04, 2011 5:56 am
okay op mijn werk was het rustig druk rustig rustig druk rustig druk druk druk maar geen gekkenhuis t viel allemaal weer lekker mee XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 05, 2011 3:17 am
eigenlijk te lang in bed gelegen... maar ja, kan ook niet wachten tot het zwemseizoen voorbij is... elke zaterdag VRIIIJ
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 05, 2011 5:11 am
OMM: morgen presentatie met mijn project groep over AAS.... en de samenwerking failed..... nu nog even verslag maken voor practicum... is practicum naar dinsdag verplaats omdat RET donderdag staakt en ik dan niet naar school kan
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 05, 2011 8:03 am
OMM: Dat mensen je vreemd aan kijken wanneer je antwoord dat je ze geen bestandje k**t sturen omdat het boek van papier zou zijn in plaats van digitaal. Ik kan het nog begrijpen dat een e-reader makkelijker en al is, maar om echte boeken van papier en al dan maar als ouderwets en al te zien...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 05, 2011 2:47 pm
OMM: ik wil nog niet slapen maar ik moet wel morgen vroeg op omdat madam waarbij ik op de kamer slaap vroeg op wil staan stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |