|
|
|
|
Posted: Sun Oct 01, 2006 2:02 am
Fy fan vad bra människor det finns! Kan inte ens rabbla upp alla, men mest speciell är Daniel! + Åka till V-ås nästa helg, rejsa pra krejjer + Animatrix! + Patrik nära verkar tycka jag är helt mys, sepåfan! biggrin + Min dator nu! + Pimpväska + Versaces parfym + Pärlor och grejer + Uppconbiljett betald + Skype? <3 + Få folk att må bättre, och må bättre själv + HÖHÖ wink Jävlar vad stor den var! surprised ---- goes where? + Käka sushi + Sjunga kikkoman i Åhlensrestaurangen (skolmatsal) + GUBBFÖRENING! + Annika är sjukt bra biggrin + Retas med Andreas i cafégruppen om att han behöver ett ligg. xd + Mina och Annikas smeknamn på folk + Baka snart, gottigt! + Jag förstod inte att så många älskade mig, och att jag verkligen gör vadsomhelst för vissa människor. Skönt! + iPod iNod, asbra idé! + Längtar efter så mycket, det är skönt! + Juice + Massa mat + GLAD!
+/- Indraget barnbidrag, men nåja, får ju pengar så det räcker iallafall!
- Efter i skolan, förstår ingenting av matten. - Börjar bli kallt, mina händer är frusna jämt! - Jobbigt att behöva vänta i timmar på att få kramas! Jag vill kramas nu! *ropar hit lillasyster*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 01, 2006 3:58 am
+ Alphapet + Svulla FTW + Ska vara med simon idag + Uppcon biljett betalad + Skinny puppy det måste nästan vara bästa bandet som finns
+/- vill att det ska bli nästan vecka, det är inte nästa vecka men då har jag nått att se fram emot
- Jag mår illa - Hoppa av rollspelet - Min hjärna är mos
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 01, 2006 4:35 am
+ nattpromenad på drygt två timmar + motion utöver det + Djävulen tittade förbi. Vi sov. Spännande -.- XP + esperanto
- Esperantomusik är dyrt och sällsynt >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 01, 2006 9:57 am
+ KLAR!! FINALLY XD Mami får hjälpa med banden imorrn ^__^ + Tröjinköp imorrn :3 + Ska fortsätta liite med tröjan idag...miihihihi^_^ + LINSER den kommande veckan :'D + Syrran fyller år snart x3 + WOOT! ganska positiv trots den halvt sega och halvt irriterande dagen XD
- Inget skärp gonk - -__- BYXFAN *stabkill - jag har nålat, klippt, mördat fransar i timmar ;_; jag har tygstuffs under naglarna XD och nu gör fingrarna ont också. Klumpiga personer och nålar..nej>_< - NO KH2 >: *ledsen nasi*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 01, 2006 10:37 am
+ MIN POJKVÄN. mrgreen
- Hmm... hela dagen fram till ovanstående kom förbi och allt löste sig.
biggrin heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 01, 2006 12:12 pm
Gårdagens + + såg Totalt Jävlva mörker + gick på Platan(Pub i Ö-vik) och såg Bloody April
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 01, 2006 12:59 pm
+ ehe.. Nea. :3 heart + Alla tycker mitt hår är snyggt idag. *rodnar ner sig* + Är tydligen mysig på att kramas enligt Althea. + Fick tillbaka min mobil idag.
- Jag är lite skabb ^_^ lolol - Trötthet - .. saknardig
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 02, 2006 6:50 am
- dthrfghfgujfyuj hur får man bort den här munnen??!?!?!? ;__;
+ jag fick en klubba. den smakade lakrits och hallon.
edit: - två veckor till uppcon. paniiiiik - munnen går inte att får bort... ;_________;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 02, 2006 8:22 am
-------------DUBBEL MINUS:VI HAR FÅTT EN EXTRALÄRARE SOM ÄR JÄTTEDUM OCH JOBBIG! gonk (Hon har skägg också *giggle giggle*)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 02, 2006 10:56 am
+ Oväntat träffade Nea idag ^__^ <3 + Valgarv är en snäll typ + PONTUS! Jag har inte sett han på jättelänge ; 3;
- Folk som får för sig att jag dissar dem D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 03, 2006 12:23 am
+ Träffade Sephyre och Cyclonic igår + Gå i stan + Nytt schema + Slipper göra matteprovet idag :B + RAAAAAJNING BLÖÖÖÖÖÖÖÖD + Likheter mellan Pokémon och Politik
- Matteprov imorgon XD - Saker jag såg på SF igår. VILLHAGODDAMMIT!"#%#YU;¤T/#¤
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 03, 2006 2:25 am
Necrofix + Skinny puppy det måste nästan vara bästa bandet som finns GE MIG SNÄLLA T__T ugh, hittar ingenstans.. muh.. <33
- Finns inga plus. - Trött på allt. - Kankse ska flytta IGEN..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 03, 2006 3:24 am
- omg det är oktober D: -fick reda på idag- xD;;; - Typ, saker O 3o;;; - Lite tid, mycket att göra D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 03, 2006 9:56 am
- bråka med mamma... - regn - kom försent igen till skolan - 3 timmars hål tillbringat med att sitta på golvet - de stängde av värmen i skolan idag... jag trodde jag skulle frysa ihjäl... - värsta omotiverad hela dagen - jag hatar mina bildlektioner - Sammhällare som satt och dissa mig hela bilden bara för att jag går estet - Le inte och hällsa glatt om ni endå inte tycker om mig... för jag vet att ni inte gör det...
+ rostat bröd heart + Fable + jag var typ nästan söt idag surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 03, 2006 10:28 am
+ Skoj på formgivningen. Marknadsunersökning + glass på Willy's ;D JAG KAN RÄKNA, OLOLOL. KH2 imorrn? Wiiie! 8DD Panzerschreck på Garbos imorrn. Gå? Inte gå? Är ju så sent. D: Mer god dricka skapas ******** ljudsystem, jao. Känner mig lite... söt? Is that the word?
- Äckelvarmt. D: Fortfarande ingen snö. Ingen att gosa med. ; 3; Ouran fick inte plats på en skiva. D: Hata formateringsstuff. Prov imorrn.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|