|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 11:48 am
Silence_P FrodoLouLou *hoppar in* tillbaka ninja surprised eek whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 11:49 am
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou *hoppar in* tillbaka ninja surprised eek whee Hejj! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 11:49 am
jiminijon FrodoLouLou *hoppar in* tillbaka ninja *knuffa ner* domokun iik >.o *hoppar på* hämnd evil
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 11:50 am
FrodoLouLou jiminijon FrodoLouLou *hoppar in* tillbaka ninja *knuffa ner* domokun iik >.o *hoppar på* hämnd evil *kasta ner* inte göra så scream blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 11:50 am
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou *hoppar in* tillbaka ninja surprised eek whee Hejj! whee lo whee vad gör du? ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 11:51 am
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou *hoppar in* tillbaka ninja surprised eek whee Hejj! whee lo whee vad gör du? ninja Kom precis hem från de här vackra vädret vi har! Just nu gör jag Inget! whee Du Då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 11:52 am
Sephyre Petsy Sephyre Sephyre Eh. Funderar på om jag ska dra mig ner till SF Bokhandeln och köpa lite manga. Vissa volymer jag har tänkt köpa :X ... Imorgon. xp Nästa gång jag går dit ska jag kolla efter CardCaptor Sakura Animen eller köpa NarutoJag ska se om det finns nån ny Rurouni Kenshin volym ute, och kolla efter Naruto jag med. Tur att man bor nära där ^^; Vad handlar Rurouni Kenshin om?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 11:52 am
jiminijon FrodoLouLou jiminijon FrodoLouLou *hoppar in* tillbaka ninja *knuffa ner* domokun iik >.o *hoppar på* hämnd evil *kasta ner* inte göra så scream blaugh *dra i din toffel* stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 11:53 am
FrodoLouLou jiminijon FrodoLouLou jiminijon FrodoLouLou *hoppar in* tillbaka ninja *knuffa ner* domokun iik >.o *hoppar på* hämnd evil *kasta ner* inte göra så scream blaugh *dra i din toffel* stare *dra i byxorna på*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 11:55 am
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou *hoppar in* tillbaka ninja surprised eek whee Hejj! whee lo whee vad gör du? ninja Kom precis hem från de här vackra vädret vi har! Just nu gör jag Inget! whee Du Då? um...lyssnar på lite musik...*tittar på jimijon*...och blir dragen i byxorna 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 11:55 am
jiminijon FrodoLouLou jiminijon FrodoLouLou jiminijon FrodoLouLou *hoppar in* tillbaka ninja *knuffa ner* domokun iik >.o *hoppar på* hämnd evil *kasta ner* inte göra så scream blaugh *dra i din toffel* stare *dra i byxorna på******!!!!!!!!! scream xd *putta bort*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 11:57 am
Petsy Sephyre Petsy Sephyre Sephyre Eh. Funderar på om jag ska dra mig ner till SF Bokhandeln och köpa lite manga. Vissa volymer jag har tänkt köpa :X ... Imorgon. xp Nästa gång jag går dit ska jag kolla efter CardCaptor Sakura Animen eller köpa NarutoJag ska se om det finns nån ny Rurouni Kenshin volym ute, och kolla efter Naruto jag med. Tur att man bor nära där ^^; Vad handlar Rurouni Kenshin om?En kille som heter Himura Kenshin. Han var yrkesmördare (Hitokiri Battousai) förut, men slutade efter tio år. Nu är han typ, vandrare (Rurouni), och stöter på en massa vänner och fiender och stuff. Jag har bara läst 4 volymer, så jag vet inte så mycket. Den är bra iaf.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 11:58 am
*går ut**och sätter sig i ett träd*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 11:59 am
Sephyre Petsy Sephyre Petsy Sephyre Sephyre Eh. Funderar på om jag ska dra mig ner till SF Bokhandeln och köpa lite manga. Vissa volymer jag har tänkt köpa :X ... Imorgon. xp Nästa gång jag går dit ska jag kolla efter CardCaptor Sakura Animen eller köpa NarutoJag ska se om det finns nån ny Rurouni Kenshin volym ute, och kolla efter Naruto jag med. Tur att man bor nära där ^^; Vad handlar Rurouni Kenshin om?En kille som heter Himura Kenshin. Han var yrkesmördare (Hitokiri Battousai) förut, men slutade efter tio år. Nu är han typ, vandrare (Rurouni), och stöter på en massa vänner och fiender och stuff. Jag har bara läst 4 volymer, så jag vet inte så mycket. Den är bra iaf. Okej razz Synd bara att manga är så dyrt..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|