|
|
|
|
Posted: Thu Sep 28, 2006 7:28 am
+ Imorrn får Grim massa god dricka, hooyah~! Galet längesedan sist, nostalgi ftw. Hann klippa klart innan ösregnet kom. Det ösregnar. :'D Får pengar snart, woooh! O: Random resa till valbo snart. :B Fick Rumble Roses värsta billigt av Dennis. ;D Danke, danke. Fick tag i billigt we<3katamari. Tur att Shin såg det. :B Jonson och Pipen i helgen? ;D Ett prov klart. Kändes rätt bra. :3 EDIT: Myuuu, randigtröja + rödkortärmsskjorta is teh s**t. <3 Söt randig skjorta också. :3 Och värsta grymma rocken/kappan/GrimGrimgoespassasittnamn, Hooyeah!
+/- Fick ett tecken från den där 'Någon' om att jag ska börja övningsköra. :'D Så yeah, Grim är i farten igen. :B
- Att jag inte kan mer japanska. T.T Vill spela pokémon nuuuh. D: Ett prov kvar. <.< Typ... Massa skriva till samhäll. Massa läsa och skriva till svenskan. Långt kvar tills alla saker jag vill ha släpps. D: Kommer bli urfattig när det är dags... xD;;;; Mina ögon fular sig när det är för ljust. D: *släcka överallt och låsa in sig med tv+PS2* EDIT: Mwääh, ingen tissetattröja till Grim. D: FU ministorlekar. Massa trött nu. <.< Ryggen dog i valbo. 8D;;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 28, 2006 10:09 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 28, 2006 3:00 pm
+ kallt idag så jag kunde vara fin lolita i min nya kappa. + jag blev kallad barbie två gånger idag av radom personer 8D aw! + jag köpte en påse japanskt naturgodis å kollade inte så noga på påsen.. märkte sen att det fanns små torkade fiskar i den xD mums! xD
- donas shop hade stängt! fy! - jag är efter i allt i skolan efter att inte ha varit där i en vecka. men jag skaa jobba ikapp i helgen >3 - 330 kr för att laga ett par skor, 65 för kemtvätt av en himla tröja, 100 för hårblekning... etc... mina pengar bara försvinner ut i tomma intet ;_; - ingen kera maniax hos sunai. 'men vi kan köpa den åt dej för 152 kr och det tar två månader att få den =D!' jag tvingade stackars söta tjejen räkna ut allt det vid datorn och sen säga 'nej jag köper väl bara kera då' D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 29, 2006 12:40 am
- Utskällning, yay. talk2hand - Men.. Trögfattad man kan vara! JAG - VILL - INTE!! - IGSKY. N00bs till Admins, herregud.
+ Några plus? Njaeh, inte idag. neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 29, 2006 6:13 am
+ lvl 40..woohoo -_- + xD*asg* hittade en såndär liten trumma som man trummar med händerna..o__o; satt och dampade med den och sjöng Kazenone X'DDDD HÖH + Ey yo falafel yey xD Pappa köpte en falafelrulle till mig :3 + KH2 a la Europa xD
- Mensvärken är fortfarande kvar T__T - KALLT som bara den*gå och hämta mer te* - TRÅKIGT >-< jobbigt att vara hemma.. .___. - Min Zidane blir bortknuffad till skamvrån x'D *titta på andras cosplays*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 29, 2006 12:52 pm
+/- Jag ska på ett lesbiskt party imorgon, enda problemet är att jag inte är flicka
- inget att göra idag - Nova mår dåligt - Det blev ingen fest i Upplandsväsby
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 29, 2006 2:02 pm
- Vaknade på fel sida D: Sur och grinig D: Ville sova mig genom hela dagen. Men man måste vara i skolan också. FU! På alla lite allmänt bara för att jag är sur och grinig.
+ Pusssaaass ~ Du försöker hela tiden, jag uppskattar det ;D Jag har pengar ~ Kanske ska köpa manga? Jag fyller år på Onsdag. lololo!!11one!!11eleven11!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 29, 2006 4:40 pm
+ omgomgomg rastman är här <333333 + L Word är så underbart bra <333333
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 29, 2006 4:52 pm
+ mp3-spelare \o/ + kramar --o-- + Djävulen 'o'
- Jag får inte nattpromenera med Djävulen neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 30, 2006 3:07 am
(igår) - Jag HATAR Eva och sköldpaddan /KILL + Bio med kärleksflickan<3<3<3 I love you darling!
(idag) +/- Confusion. +/- Ska se JEERK. Kärlek men är så trött.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 30, 2006 9:20 am
+ min dator ger mig furuba och Stephen Fry som läser Harry Potter för mig när jag städar, SUCCESS!! + adlibris gav mig deathnote och skolboken, ÄNTLIGEN + tiny gav mig trosor och godis, ÄNTLIGEN (eller eh vah? yay trosor!!)
- varit sjuk hela halva veckan - måste plugga kinesiska... kan inte vara sjuk... - måste lämna in kinesiskaövningen idag HAHAHAHAHAHAH - måste jag vara så jävla ******** I HUVET. DD:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 30, 2006 11:25 am
halcyon. revolver + min dator ger mig furuba och Stephen Fry som läser Harry Potter för mig när jag städar, SUCCESS!! + adlibris gav mig deathnote och skolboken, ÄNTLIGEN + tiny gav mig trosor och godis, ÄNTLIGEN (eller eh vah? yay trosor!!)
- varit sjuk hela halva veckan - måste plugga kinesiska... kan inte vara sjuk... - måste lämna in kinesiskaövningen idag HAHAHAHAHAHAH - måste jag vara så jävla ******** I HUVET. DD: + HA HA HA HA HAAAAAH!!! jag har lämnat in kinesiskaövningen. <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 30, 2006 1:02 pm
+ Jävlar vad röj det var hos Torbjörn!~ + Alla som var där. Omigosh. + JÄGERMEISTERRAWR. o/ + Tårtan jag gjorde, viva lá greatness tydligen. + Bakispannkakor XDD + Omg, min mamma vet vad man behöver när man är bakis ;.; *Munchmunchchocolate~* + Få betalt för att jobbat. Gamla Starzinger-filmer, Akira, konsertfilmer, öl OCH PORR. Rawr.
- Att behöva jobba idag, när man är lagom bakis :'x - FLYTTA MÖBLER. *Svära på finska* - Trött nu - Stuffnesserestest
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 30, 2006 1:35 pm
Duktig Halcyon!!!x3
och son..du ska ge mig Starzinger <: *ultrafan*T____T
+ WOSH!!! n__n köpt i princip allt jag behöver <: + RAAWR, byxorna är nästan klara x333 WIUUH, ska sy in banden lite, sätta fast remmarna och VOILA O_O + Tröjan är också klar snart ^______^ Ärmarna och luvan ska fast..sen ska dragkedjan och kanterna sys in :3 WOOT!<3 + Frun som hjälpte mig en massa på Knapp-Carlsson..hon hade ett väldigt bra tålamod för en virrig människa som jag är^__^ tack tack heart + Ska få prova linser x'D HÖH och Mamma ska kanske betala hälften ^^ heart + Köpt en av Aminas presenter som hon får tills jag skaffat the big hit yo!^__~ + Ska till Kapten krok nu under den kommande veckan!!Ihihi, ska man försöka få till sig ett par snes-spel och gb etc etc för le billigt pris ya? + MELTA!!XD Min nya favoritaffär. Furedo-pandas hemliga present finns där ^^ Nu ska jag bara försöka spara pengar för det. + XD Dampa loss med trumman igen till FF-låtar*I know how to have much fun mmyes*
- 201 kronor!!!??!?!?! för tre dragkedjor, två små knappar och 2 m för band(som inte kostade mer än 20kr metern)...jag GISSAR på att det var dragkedjornas fel ;_; - Mensvääärrkkslskföls - Stressigt? YES - Inte råd för syrrans andra present..(även om jag hade hela studiebidraget >_< blir nästa månad iaf) - Ska hinna göra handskar och skomojs innan nästa vecka är slut - NATIONELLA T___T HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP *panik* måste prata med Ulla..det var som hon sade, väldigt svårt xDDD - Spännena är slut =__= bollocks! - Irriterad över småsaker..woohoo <.< - Problem med att styla om peruken? YES XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 30, 2006 1:41 pm
+ chips - depp - tråk - chips - Jag saknar folk... Djävulen... Fröken Nöjd... klasskamrater... - Det är som Djävulen sade: Helger är tråkiga.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|