|
|
|
|
Posted: Tue Jan 30, 2007 12:40 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 30, 2007 1:15 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 30, 2007 1:52 pm
*staat in de deur opening, MET een fles rum natuurlijk* Goh. Ik dacht; laat ik me gezicht weer is zien. *ploft ergens neer*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 30, 2007 10:44 pm
Met een nieuw kapsel; klopt dat?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 31, 2007 12:10 am
Die nieuwe kapsels zijn wel grappig 3nodding
Alleen ik betwijfel of veel avi's er mee rond zullen lopen sweatdrop
Misschien dat ik er een kies als mijn dream avi klaar is, ik kan namelijk geen kaal hoofd nemen crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 31, 2007 12:51 am
][Boude][ Die nieuwe kapsels zijn wel grappig 3nodding Alleen ik betwijfel of veel avi's er mee rond zullen lopen sweatdrop Misschien dat ik er een kies als mijn dream avi klaar is, ik kan namelijk geen kaal hoofd nemen crying mieschien moed je dat eens voor stellen .... k bedoel alle kapsels hebbben een grote bos haar .... het zou een swat anders zijn als je b.v. een cesar kapsel k**t nemen ... lijkt me wel lolig whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 31, 2007 2:02 am
Ik denk dat de haren die ik heb het populairste blijven terwijl dat haar wat DeathRose heeft ook super vet is biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 31, 2007 11:47 am
Laat gaia me weer posten XD?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 31, 2007 12:31 pm
•♥• kon je dan niet posten?
Ik vind de upsweep superschattig dat is denk ik de beste. ik hoop nog steeds opeen, iets langer dan de silk met meer losse pony en toch de zij haar plukjes. vreemt dat is toch een beetje "normaal" kapsel maar gaia heeft het niet. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 31, 2007 12:31 pm
Ik vind de nieuwe hairtstyles eigenlijk wel leuk, maar ik wacht toch nog steeds op de wigs. Ik vind het toch zonde om iedere keer te betalen voor iets wat je niet eens voor altijd kan dragen. Met wigs is dat wel zo smile .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 31, 2007 12:34 pm
•♥• Wigs zouden toch nooit komen? alleen klein zoals de sasha pruik en de elemental hair en de parisian wigs. maar niet van de normale kapsels. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 31, 2007 12:39 pm
Darlaa •♥• Wigs zouden toch nooit komen? alleen klein zoals de sasha pruik en de elemental hair en de parisian wigs. maar niet van de normale kapsels. •♥• sweatdrop ... crying ... Daar ben ik niet van op de hoogte. Maar hoop doet leven sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 31, 2007 12:41 pm
ButtonFly Darlaa •♥• Wigs zouden toch nooit komen? alleen klein zoals de sasha pruik en de elemental hair en de parisian wigs. maar niet van de normale kapsels. •♥• D sweatdrop ... crying ... Daar ben ik niet van op de hoogte. Maar hoop doet leven sweatdrop •♥• Tja het is gezegt door de admins dat de er van de normale kapsel nooit wigs zullen komen, mm maar het zou niet de eerste keer zijn dat ze iets compleet anders doen dan ooit gezegt is wink •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 31, 2007 12:43 pm
Darlaa ButtonFly Darlaa •♥• Wigs zouden toch nooit komen? alleen klein zoals de sasha pruik en de elemental hair en de parisian wigs. maar niet van de normale kapsels. •♥• D sweatdrop ... crying ... Daar ben ik niet van op de hoogte. Maar hoop doet leven sweatdrop •♥• Tja het is gezegt door de admins dat de er van de normale kapsel nooit wigs zullen komen, mm maar het zou niet de eerste keer zijn dat ze iets compleet anders doen dan ooit gezegt is wink •♥•Er zijn veel mensen vóór wigs, dus vroeg of laat zullen ze er denk ik wel aan moeten geloven. Dat hoop ik althans razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 31, 2007 1:10 pm
Ze zouden speciale wigs maken dacht ik XD Andere stijlen enzo, maar niet wat er nu al is XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|