Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 555 556 557 558 559 560 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Jan 30, 2007 12:40 pm

Ik ben er weer!!!
PostPosted: Tue Jan 30, 2007 1:15 pm

kittyocean
Ik ben er weer!!!

welkom terug xD

User Image

Gw3nn0w

Hilarious Member

700 Points
  • Signature Look 250
  • Dressed Up 200
  • Member 100

x.Deathrose

PostPosted: Tue Jan 30, 2007 1:52 pm

*staat in de deur opening, MET een fles rum natuurlijk* Goh. Ik dacht; laat ik me gezicht weer is zien. *ploft ergens neer*
PostPosted: Tue Jan 30, 2007 10:44 pm

Met een nieuw kapsel; klopt dat?

kittyocean
Captain

][Boude][

PostPosted: Wed Jan 31, 2007 12:10 am

Die nieuwe kapsels zijn wel grappig 3nodding

Alleen ik betwijfel of veel avi's er mee rond zullen lopen sweatdrop

Misschien dat ik er een kies als mijn dream avi klaar is, ik kan namelijk geen kaal hoofd nemen crying
PostPosted: Wed Jan 31, 2007 12:51 am

][Boude][
Die nieuwe kapsels zijn wel grappig 3nodding

Alleen ik betwijfel of veel avi's er mee rond zullen lopen sweatdrop

Misschien dat ik er een kies als mijn dream avi klaar is, ik kan namelijk geen kaal hoofd nemen crying

mieschien moed je dat eens voor stellen .... k bedoel alle kapsels hebbben een grote bos haar .... het zou een swat anders zijn als je b.v. een cesar kapsel k**t nemen ... lijkt me wel lolig whee

QYDrop

Gw3nn0w

Hilarious Member

700 Points
  • Signature Look 250
  • Dressed Up 200
  • Member 100
PostPosted: Wed Jan 31, 2007 2:02 am

Ik denk dat de haren die ik heb het populairste blijven terwijl dat haar wat DeathRose heeft ook super vet is biggrin
User Image
PostPosted: Wed Jan 31, 2007 11:47 am

Laat gaia me weer posten XD?

kittyocean
Captain

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Wed Jan 31, 2007 12:31 pm

kon je dan niet posten?

Ik vind de upsweep superschattig dat is denk ik de beste.
ik hoop nog steeds opeen, iets langer dan de silk met meer losse pony en toch de zij haar plukjes. vreemt dat is toch een beetje "normaal" kapsel maar gaia heeft het niet.
PostPosted: Wed Jan 31, 2007 12:31 pm

Ik vind de nieuwe hairtstyles eigenlijk wel leuk, maar ik wacht toch nog steeds op de wigs. Ik vind het toch zonde om iedere keer te betalen voor iets wat je niet eens voor altijd kan dragen. Met wigs is dat wel zo smile .

ButtonFly

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Wed Jan 31, 2007 12:34 pm

Wigs zouden toch nooit komen? alleen klein zoals de sasha pruik en de elemental hair en de parisian wigs. maar niet van de normale kapsels.
PostPosted: Wed Jan 31, 2007 12:39 pm

Darlaa
Wigs zouden toch nooit komen? alleen klein zoals de sasha pruik en de elemental hair en de parisian wigs. maar niet van de normale kapsels.
sweatdrop ... crying ... Daar ben ik niet van op de hoogte. Maar hoop doet leven sweatdrop

ButtonFly

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Wed Jan 31, 2007 12:41 pm

ButtonFly
Darlaa
D sweatdrop ... crying ... Daar ben ik niet van op de hoogte. Maar hoop doet leven sweatdrop

Tja het is gezegt door de admins dat de er van de normale kapsel nooit wigs zullen komen,
mm maar het zou niet de eerste keer zijn dat ze iets compleet anders doen dan ooit gezegt is wink
PostPosted: Wed Jan 31, 2007 12:43 pm

Darlaa
ButtonFly
Darlaa
D sweatdrop ... crying ... Daar ben ik niet van op de hoogte. Maar hoop doet leven sweatdrop

Tja het is gezegt door de admins dat de er van de normale kapsel nooit wigs zullen komen,
mm maar het zou niet de eerste keer zijn dat ze iets compleet anders doen dan ooit gezegt is wink
Er zijn veel mensen vóór wigs, dus vroeg of laat zullen ze er denk ik wel aan moeten geloven. Dat hoop ik althans razz

ButtonFly

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Jan 31, 2007 1:10 pm

Ze zouden speciale wigs maken dacht ik XD Andere stijlen enzo, maar niet wat er nu al is XD
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 555 556 557 558 559 560 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games