|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 11:41 am
jiminijon men jag tjänar inget på market :S sweatdrop EHHH! Jag har tjänat typ 60K på några dagar! sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 11:42 am
Silence_P EHHH! Jag har tjänat typ 60K på några dagar! sweatdrop mwää vill också tjäna så mycket crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Eh. Funderar på om jag ska dra mig ner till SF Bokhandeln och köpa lite manga. Vissa volymer jag har tänkt köpa :X
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
jiminijon Silence_P EHHH! Jag har tjänat typ 60K på några dagar! sweatdrop mwää vill också tjäna så mycket crying Ajaa! Nu ska jag till MarketPlace iaf.. Ses sen nångång! Hej då!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 11:44 am
Sephyre Eh. Funderar på om jag ska dra mig ner till SF Bokhandeln och köpa lite manga. Vissa volymer jag har tänkt köpa :X ... Imorgon. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 11:44 am
Silence_P jiminijon Silence_P EHHH! Jag har tjänat typ 60K på några dagar! sweatdrop mwää vill också tjäna så mycket crying Ajaa! Nu ska jag till MarketPlace iaf.. Ses sen nångång! Hej då! Kan bero på att du sålde all dina items. Jag köper det billiga och säljer det dyrare. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 11:45 am
Chibi Strawberry Petsy Jag längtar till nästa sommarlov ._. Inte i Stockholm xp Jag ska vara ledig halva maj och när vi slutar i skolan och allt sådant. Så det är väl som att jag längtar till sommarlovet med. :\ Nyah. Inte på SF Bokhandeln iaf. ninja Uhm.. Okay sweatdrop Var där jag handlade xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 11:46 am
Filthy Silence_P jiminijon Silence_P EHHH! Jag har tjänat typ 60K på några dagar! sweatdrop mwää vill också tjäna så mycket crying Ajaa! Nu ska jag till MarketPlace iaf.. Ses sen nångång! Hej då! Kan bero på att du sålde all dina items. Jag köper det billiga och säljer det dyrare. xp det har jag fattat stressed xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 11:46 am
Sephyre Sephyre Eh. Funderar på om jag ska dra mig ner till SF Bokhandeln och köpa lite manga. Vissa volymer jag har tänkt köpa :X ... Imorgon. xp Nästa gång jag går dit ska jag kolla efter CardCaptor Sakura Animen eller köpa Naruto
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 11:47 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*hoppar in* tillbaka ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Sephyre Sephyre Eh. Funderar på om jag ska dra mig ner till SF Bokhandeln och köpa lite manga. Vissa volymer jag har tänkt köpa :X ... Imorgon. xp Nästa gång jag går dit ska jag kolla efter CardCaptor Sakura Animen eller köpa NarutoJag ska se om det finns nån ny Rurouni Kenshin volym ute, och kolla efter Naruto jag med. Tur att man bor nära där ^^;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|