|
|
|
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 11:18 am
+ Fika med Marcus <33 Såg David från förra klassen. *vinka*
- Jag ville inte att det skulle bli så här.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 3:40 pm
+ Många läxor är färdiga nu. + Jag mår så bra.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 4:36 pm
+ Mitt hår är nästan helsvart. (blonda typ slingor whatever you call it)
- JAG HAR TRÖTTNAT!!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 11:05 pm
+ Piercat läppen Färgat och klippt håret, tack Nina <3 Köpt min Storage Central
- Inte gjort uppgiften till datorkommunikationen än xD Måste vänta tills den har läkt innan jag får ha ring crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 11:42 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 28, 2006 1:13 am
Aranea Måste vänta tills den har läkt innan jag får ha ring crying Fick du inte välja? Man brukar kunna få välja mellan en plupp eller en simpel silverring o.o; + Klar med boken! + Mer tid för att sy <: - Mensvärken är fortfarande kvar ;_; BOOORT - Mami är allmänt jobbig o.o;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 28, 2006 1:30 am
+jag har min kanin tröja biggrin albin är bäst <3 leka med mimmi i stan idag biggrin
- jag er la fuel
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 28, 2006 1:57 am
Sos: Läppen brukar svälla upp rejält de första dagarna så det är säkrast att ha en läkstav. :3
+ Icas bröd is teh s**t. ^^ + Leka idag? :0 + Ta 'sovmorgon' domokun
- Palla matte. :B - Vissa personer. talk2hand - Slutar halv fem.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 28, 2006 3:26 am
+ Fick sova längelängelänge + Dirge of Cerberus, klarat det redan men det är fortfarande kul =DD + THOR BEAR + Badminton med syster + Helgen som kommer? Supalolwtfyesplx
- Somna runt fem på dagen och vakna halv tre mitt i natten, sen somna om. Wtf. XD - Målsökande golvplattor. *Hytta med näven mot* - Stuffness
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 28, 2006 3:58 am
AdramalechFTW Sos: Läppen brukar svälla upp rejält de första dagarna så det är säkrast att ha en läkstav. :3 Hai hai! ^___^ Läste att det är mindre risk för problem också :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 28, 2006 4:19 am
AdramalechFTW Sos: Läppen brukar svälla upp rejält de första dagarna så det är säkrast att ha en läkstav. :3 Ah noe, men det är ju ett alternativ och de brukar fråga om vilket man vill ha o.o Men rwoar som sagt xD bättre med stav.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 28, 2006 5:12 am
+ Älsklingen .__. <3 + Filmkvällarna/övernattningarna xD + Nya klassen, dock inte cs-nördarna. + Blivit bättre på att whore:a guld. :D + Spamma runt på min mule i chatterbox~
- Är inte inne på detta account lika mycket, lyk wtf? D: - Sömnbrist is not the s**t. 3 - Jag som whinar så jävla mycket över ingenting.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 28, 2006 5:26 am
Sostrate AdramalechFTW Sos: Läppen brukar svälla upp rejält de första dagarna så det är säkrast att ha en läkstav. :3 Ah noe, men det är ju ett alternativ och de brukar fråga om vilket man vill ha o.o Men rwoar som sagt xD bättre med stav. Stället jag gjorde på sätter inte in ring från början surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 28, 2006 6:19 am
+ Sluta skolan tidigt. X3 + Mina ritskillz blir sakta men säkert bättre och bättre. ;D + Kajsa som kittlade/petade på mig. o__O; + Folk som ser mina bilder och ger beröm/kritik/feedback. whee + Magnus och hans klass, lewl! XD + Solstråle-chan, blev typ glad så fort jag såg att du var online. XD ^o^ + Sakana-sama, kittla lagom din busunge. ;P + Känner mig glad och på bra humör. Wow... that's rare.
+/- Fick lite fika på skolan, och då menar jag LITE. <__< +/- Emiliaaa~! Saknar diiig~! ToT <3 +/- Kanske får pengar imorgon, hoppas det. >___<` +/- Tror inte att det håller så länge, men... vi får se.
- Trött. Kyeeh... u_u
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 28, 2006 7:13 am
+My video games heart ~I luv j00 all~ heart +Jag har börjat gilla en ny musikstil! Jag vet inte vad den heter ;_;
-R2 släpps inte förrän nästa vecka! T-T -R2 betan buggar...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|