|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 30, 2007 6:37 am
kittyocean Fantasy RPG en zeker niet moeilijk XD gewoon gezellig 2 dingen tegelijk doen XD RPGs zijn meestal wel leuk jah razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 30, 2007 6:38 am
Het is mogenlijk, de drang om niet meer te stoppen, ik heb een verslavingwekkend computer spel dat je ook kan saven. Kan je God spelen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 30, 2007 6:39 am
kassiopeia Het is mogenlijk, de drang om niet meer te stoppen, ik heb een verslavingwekkend computer spel dat je ook kan saven. Kan je God spelen. Ik heb dat met BFME2
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 30, 2007 6:41 am
In het begin was ik wel lichtelijk verslaafd, maar nu niet meer XD Omdat ik door kan gaan wanneer ik wil, en elk voorbereidende level 3 maal heb gespeeld XD Ik ben nu op het hoogste level XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 30, 2007 6:42 am
kittyocean In het begin was ik wel lichtelijk verslaafd, maar nu niet meer XD Omdat ik door kan gaan wanneer ik wil, en elk voorbereidende level 3 maal heb gespeeld XD Ik ben nu op het hoogste level XD dat scheelt ook wel.. als het nieuw is wil je nooit echt stoppen xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 30, 2007 6:43 am
Maar ik zal toch echt over 15 min moeten XD Anders kom ik te laat op mijn werk XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 30, 2007 6:46 am
kittyocean Maar ik zal toch echt over 15 min moeten XD Anders kom ik te laat op mijn werk XD als je moet dan moet je xD.. das het vervelend
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 30, 2007 6:48 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 30, 2007 6:49 am
Whaha.. maar moet je dan niet laat naar je werk?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 30, 2007 6:55 am
Ik heb avonddienst
Gelukkig maar 1x in de week XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 30, 2007 6:57 am
kittyocean Ik heb avonddienst Gelukkig maar 1x in de week XD ow zo.. jah dan moet je laat beginnen xD 1x in de week is meer dan zat xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 30, 2007 7:01 am
Ja, en meestal verveel ik me dan ook nog XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 30, 2007 7:01 am
kittyocean Ja, en meestal verveel ik me dan ook nog XD ow leuk.. gaat lekker dan xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|