|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 11:32 am
jiminijon FrodoLouLou jo...men hon kommer nog ska du se 3nodding kanske det sweatdrop jopp..men men...nu ska jag dra å läsa.. ha det bra allihopa.... ._. hej svej
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 11:33 am
Chibi Strawberry Petsy Ne, Bara negativa saker. >_< Som att skolan börjar snart och att jag inte vet var jag kan köpa fler Shaman King böcker.. Du börjar väl iaf nästa vecka. gonk Jag börjar på torsdag. Skulle egentligen börjat imorgon men rektorn ändrade det. :\ Shaman King?! NYAAHH!! gonk crying Synd om oss gonk Jaa crying Köpte två volymer idag, dom var jätte bra!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FrodoLouLou jiminijon FrodoLouLou jo...men hon kommer nog ska du se 3nodding kanske det sweatdrop jopp..men men...nu ska jag dra å läsa.. ha det bra allihopa.... ._. hej svej okey
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Enya e Ente Rejv, De e Techno! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 11:34 am
Silence_P Enya e Ente Rejv, De e Techno! xd *springa in i* xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 11:35 am
jiminijon Silence_P Enya e Ente Rejv, De e Techno! xd *springa in i* xd *ramla ner på golvet* Se dig för! sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 11:35 am
Petsy Synd om oss gonk Jaa crying Köpte två volymer idag, dom var jätte bra! Otroligt. gonk Längtar så till nästa termin då jag slipper skolan i en månad. crying <.< >.> Sådana mangor är väl svåra att få tag på.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 11:36 am
Silence_P jiminijon Silence_P Enya e Ente Rejv, De e Techno! xd *springa in i* xd *ramla ner på golvet* Se dig för! sweatdrop okey då..haft det bra då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 11:37 am
jiminijon Silence_P jiminijon Silence_P Enya e Ente Rejv, De e Techno! xd *springa in i* xd *ramla ner på golvet* Se dig för! sweatdrop okey då..haft det bra då? Jodå! *Pekar på huvet* Kolla vad jag köpt!! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 11:38 am
Silence_P jiminijon Silence_P jiminijon Silence_P Enya e Ente Rejv, De e Techno! xd *springa in i* xd *ramla ner på golvet* Se dig för! sweatdrop okey då..haft det bra då? Jodå! *Pekar på huvet* Kolla vad jag köpt!! whee jag vill också ha en sad hur får du allt g? gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 11:38 am
Chibi Strawberry Petsy Synd om oss gonk Jaa crying Köpte två volymer idag, dom var jätte bra! Otroligt. gonk Längtar så till nästa termin då jag slipper skolan i en månad. crying <.< >.> Sådana mangor är väl svåra att få tag på. Jag längtar till nästa sommarlov ._. Inte i Stockholm xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 11:39 am
jiminijon Silence_P jiminijon Silence_P jiminijon Silence_P Enya e Ente Rejv, De e Techno! xd *springa in i* xd *ramla ner på golvet* Se dig för! sweatdrop okey då..haft det bra då? Jodå! *Pekar på huvet* Kolla vad jag köpt!! whee jag vill också ha en sad hur får du allt g? gonk Hmm! Jag satt i MarketPlace några dagar sen sålde jag allt jag hade nästan o Köpte en AFK för 102K! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 11:40 am
Petsy Chibi Strawberry Petsy Synd om oss gonk Jaa crying Köpte två volymer idag, dom var jätte bra! Otroligt. gonk Längtar så till nästa termin då jag slipper skolan i en månad. crying <.< >.> Sådana mangor är väl svåra att få tag på. Jag längtar till nästa sommarlov ._. Inte i Stockholm xp Indeed. :> Åker alltid till SF när jag vill köpa manga/anime
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 11:40 am
Silence_P jiminijon Silence_P jiminijon Silence_P jiminijon Silence_P Enya e Ente Rejv, De e Techno! xd *springa in i* xd *ramla ner på golvet* Se dig för! sweatdrop okey då..haft det bra då? Jodå! *Pekar på huvet* Kolla vad jag köpt!! whee jag vill också ha en sad hur får du allt g? gonk Hmm! Jag satt i MarketPlace några dagar sen sålde jag allt jag hade nästan o Köpte en AFK för 102K! xd men jag tjänar inget på market :S sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 11:41 am
Petsy Jag längtar till nästa sommarlov ._. Inte i Stockholm xp Jag ska vara ledig halva maj och när vi slutar i skolan och allt sådant. Så det är väl som att jag längtar till sommarlovet med. :\ Nyah. Inte på SF Bokhandeln iaf. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|