Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 553 554 555 556 557 558 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kittyocean
Captain

PostPosted: Fri May 13, 2011 1:12 am

De hele dag VRIIIIIIJJJJJ!
PostPosted: Fri May 13, 2011 10:17 am

Expanders!

Piet Plutonium

6,250 Points
  • Gaian 50
  • Treasure Hunter 100
  • Member 100

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Fri May 13, 2011 1:43 pm

OMM: stage, ik moet van mezelf stoppen met mijn bijbaantje omdat ik het niet ga trekken om naast een 40 uur per week stage en dan ook nog te werken o.0 je kan me opveegen na die 2 periodes, ze zullen wel blij zijn kunnen ze een goedkoper iemand aannemen XD
PostPosted: Sat May 14, 2011 2:51 am

ik snap het niet. het ziet er heel pijnlijk uit... waarom voel ik niets? Okay, behalve dan wat je normaal al voelt...

*je mag raden wat sneller was. De deur of mijn teen*

kittyocean
Captain

pompoennetje

PostPosted: Sun May 15, 2011 3:25 am

Dat ik straks moet werken tot 23h00. talk2hand
PostPosted: Mon May 16, 2011 11:02 am

Wauw, alles nog steeds goed met mijn teen O.o ik reageer verbazend goed op nivea als het om wondjes gaat

kittyocean
Captain

Piet Plutonium

6,250 Points
  • Gaian 50
  • Treasure Hunter 100
  • Member 100
PostPosted: Mon May 16, 2011 12:49 pm

M'n oor doet zeeeer crying al doet je teen vast meer pijn Kitty.
Hij voelt ook raar.. misschien moet ik er ook wat nivea op smeren idea
PostPosted: Tue May 17, 2011 10:33 am

Piet, ik durf te wedden dat mijn teen MINDER zeer doet, omdat ik nog steeds niets voel O.o Behalve de normale dingen dan. En ik moet nu niet mijn teen gaan stoten, ik denk dat ik dan door de grond ga.

Nivea helpt bij mij bij te ver afgescheurde nagels. Ik weet niet wat er met je oor is gebeurd?

kittyocean
Captain

The Forbidden Angel

PostPosted: Fri May 20, 2011 2:54 am

Hallo allemaal biggrin Leuk om weer eens een kijkje te nemen na een paar maanden ;P

OMM: Druk met afstuderen, woensdag heb ik mijn afstudeergesprek en dan hoor ik dus direct daarna of ik geslaagd ben of moet herkansen biggrin
PostPosted: Fri May 20, 2011 12:42 pm

Forbidden!! Welkom terug!

En heel veel succes! Ik weet zeker dat je geslaagd bent!!

kittyocean
Captain

Piet Plutonium

6,250 Points
  • Gaian 50
  • Treasure Hunter 100
  • Member 100
PostPosted: Sun May 22, 2011 5:08 am

kittyocean
Piet, ik durf te wedden dat mijn teen MINDER zeer doet, omdat ik nog steeds niets voel O.o Behalve de normale dingen dan. En ik moet nu niet mijn teen gaan stoten, ik denk dat ik dan door de grond ga.

Nivea helpt bij mij bij te ver afgescheurde nagels. Ik weet niet wat er met je oor is gebeurd?

oei.. nee dan is teen en nagels toch een stuk pijnlijker
ik voelde een beetje pijn van het stretchen, maar kan dus zijn dat ik binnenkort ook wat meer ga voelen;
Ik wil van die tunnels in mn oren.. niet ENORM groot maar 8mm ofzo. Gisteravond van iemand gehoord dat je die dingen dus in je oor kan laten schieten met een soort appelboor (WTF) en dat dat best pijn kan doen, als je er bij na denkt (de jongen in questie was flauwgevallen) maar dan ben je wel in 1 keer klaar en hoef je niet langzaam op te rekken...
= what is on my mind xd
gelukkig heb ik al heel lang mn tenen niet meer gestoten.. ik mis het absoluut niet! stomme drempels & deuren xp
PostPosted: Sun May 22, 2011 2:16 pm

Piet Plutonium

ik voelde een beetje pijn van het stretchen, maar kan dus zijn dat ik binnenkort ook wat meer ga voelen;
Ik wil van die tunnels in mn oren.. niet ENORM groot maar 8mm ofzo. Gisteravond van iemand gehoord dat je die dingen dus in je oor kan laten schieten met een soort appelboor (WTF) en dat dat best pijn kan doen, als je er bij na denkt (de jongen in questie was flauwgevallen) maar dan ben je wel in 1 keer klaar en hoef je niet langzaam op te rekken...
= what is on my mind xd
gelukkig heb ik al heel lang mn tenen niet meer gestoten.. ik mis het absoluut niet! stomme drempels & deuren xp

mond valt open van het verhaal hierboven your serious appelboor
dat is echt niet goed o.0
en dan heb je wel een raar gat hoor XD lol

OMM: jappaners zijn raar , k was in volendam sta je gewoon gaat ie fotomaken loopt langs en zegt beautiful beautiful o.0 okay zal wel XD was wel grappig

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100

Piet Plutonium

6,250 Points
  • Gaian 50
  • Treasure Hunter 100
  • Member 100
PostPosted: Sun May 22, 2011 2:33 pm

loving~dolphins
Piet Plutonium

= what is on my mind xd

mond valt open van het verhaal hierboven your serious appelboor
dat is echt niet goed o.0
en dan heb je wel een raar gat hoor XD lol

OMM: jappaners zijn raar , k was in volendam sta je gewoon gaat ie fotomaken loopt langs en zegt beautiful beautiful o.0 okay zal wel XD was wel grappig

beautifurruuu! zei ie het ook met een typisch japans accent? L en R enz. xD
en ja dat verhaal leek mij ook een beetje raar! heb er nu 3mm in, woei!
PostPosted: Sun May 22, 2011 11:13 pm

OMM: haat... aan... school.... ..... .....

br3akape

Destructive Pawn

19,265 Points
  • Battle: Cleric 100
  • Jack-pot 100
  • Restorative Spirit 250

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon May 23, 2011 7:08 am

Piet Plutonium
kittyocean

= what is on my mind xd

Duurde even voor ik doorhad wat je zei.Excuse me, I must faint now O.o *kan niet tegen naalden en dingen door oren enzo*

OMM: W00t! Al 27 tracks + 1 track + 3 verborgen tracks of de Plus Disco dinges gevonden XD
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 553 554 555 556 557 558 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games