|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 24, 2006 12:21 pm
+ födelsedagskalas/-lek hos Silja med Djävulen, Pontus, Melina, Konni, Jessica och Apan + småsaker som gör en glad: dragspelsmusik, att inte missa bussen, felskrivning på bussdisplayen ("Vikrafik"? xD) + Djävulen
- Man behöver typ sömn. Det är typ jobbigt. XP
Edit: "If you're five, five, five, then I'm six, six, six!"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 24, 2006 1:54 pm
+ städat mitt rum howay. nu kan jag snart sätta upp all s**t. + morgonprat mer erica i telefon. .w. vi ska så vara dryga imorgon! surprised + paradise kiss. heart + a la café kuriosa~ (yeah. min franska suger. >.>) + jag ska fan bli lågstadielärare. + sostrate är så sjukt bongosöt. ._.
- ey, tobias, jag ska skicka rysska maffian efter dig damn yoo. be afraid. - jag borde typ, sova. o: - ..oh fufufufu inte pluggat tyskan! "yo, jag hann inte plugga för jag satt och spelade Super Mario World!" surprised - jag kommer så vara körd.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 24, 2006 3:48 pm
AdramalechFTW + Digitalt skapande imorgon idag ^^ + Slutar elva + 666 g. xDD + I'm just a dreamer+ Fika imorgon.idag ^^ - Vill inte vara hemma atm. ._. - Otroligt dött överallt. >.> - Bleh, vissa personer. rolleyes - Fan ska man göra 4.5h? D: - Men gaah, kommer inte få någon sömn. Mitt fel också. gonk + PAPPILIOTT. X'''''DDDDD heart heart heart heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 24, 2006 4:00 pm
+ Min avatar ser så fett jävla emo ut, älska mig! + Ouran High School Host Club, jag är kär i alla där. <3 TAMAKI OUSAMA! <3 + UppCon snart, om typ, 18 dagar! whee + Träffa Wau och massa andra då! heart + Jag finns här fast jag märks inte.
- Typ ingen kommenterar mina bilder här. T__T Hatar ni mig? - Orka skola. .___.;; - Ååh ett helt lite mindre än ett halvår tills jag fyller 18 blö.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 25, 2006 12:10 am
+ David! (Necrofix) + ALEN! Oh jesus. + Sjukt bra mycket musik ja. + APOR POLAND! Cappuchino mot väggen och fängsla grannarna som snor ens tidning! + Ghanim, Elina & Andreas, <3! Älskar er! + Uppcon snart! + Patrik! Förlåt, men jag var tvungen. crying + Daniel! <3 Mijn oogen segen alles. "There's no dutch in that?" xd + Sushi! Mumsa yami. + Daniel OCH Patrik i GÄÄÄÄVLE. Wooooh, fy fasiken vad jag längtar. + BADGERBADGERBADGER och lite mushroom. <3
- Vill sova mer! - Fattig trött och jag vill jag vill jag vill ha massa!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 25, 2006 1:31 am
Sakana-sama + Daniel OCH Patrik i GÄÄÄÄVLE. Wooooh, fy fasiken vad jag längtar.
Är det några man känner kanske?! :O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 25, 2006 8:02 am
+ Sakana heart heart heart heart domokun domokun *hoppar upp och ner som en janpask skola flicka som just fått den senaste hellokitty väskan eller liknade* + Alen en vän som jag inte skulle ge upp för nått + Jag är glad på riktigt för första gången på jag vet inte hur länge som helst, hoppas bara det betydde nått för dig med + BADGER BADGER BADGER combined with some mushroom mushroom is wohoho just amazing
- Dom kom för åttonde gång och sa åt mig att jag skolkar för mycket - Helt osärker på mig själv, alltid fått intrycket att jag inte duger till - Fatta inte att jag panikade i helgen det var ju helt underbar, jävla f*** depprition - Kämpar som fan med wow berondet
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 25, 2006 11:14 pm
- Stort behov av hårsprej. D; - Seriöst, sluta. talk2hand - Varför får jag ta skit för något som mina "underbara och kära" klasskamrater gjort? neutral
+ Jag har fått mina så länge önskade korkskruvslockar!! heart heart + Framsteg i skolan, yay..? >_>
-/+ Älskling, du är allt för mig, men jag pallar verkligen inte det du håller på med.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 25, 2006 11:56 pm
+ Spela Dirge of Cerberus lääänge in på natten.
- Spelade för länge, kommer sent till skolan. .-.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 26, 2006 12:21 am
- Hatar de här jävla 'basgrupperna' och skolans 'policy'. neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 26, 2006 12:47 am
Blixtra Sakana-sama + Daniel OCH Patrik i GÄÄÄÄVLE. Wooooh, fy fasiken vad jag längtar.
Är det några man känner kanske?! :O Daniel känner du nog inte, han bor i NL, men Patrik heter Andersson i efternamn och är... 18 år. Tydligen vet Daenis vem han är. O_o Necrofix + Sakana heart heart heart heart domokun domokun *hoppar upp och ner som en janpask skola flicka som just fått den senaste hellokitty väskan eller liknade* + Jag är glad på riktigt för första gången på jag vet inte hur länge som helst, hoppas bara det betydde nått för dig med + BADGER BADGER BADGER combined with some mushroom mushroom is wohoho just amazing - Helt osärker på mig själv, alltid fått intrycket att jag inte duger till - Fatta inte att jag panikade i helgen det var ju helt underbar, jävla f*** depprition Waaaaaai! Du är bäst! Tro ALDRIG något annat! Du betyder massor! Badger wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 26, 2006 9:48 am
+ Lön! 9,5k ftw. :3 Radio KoL, så jävla mysig musik, makes me happy På rätt så bra humör, känner mig helt borta Patrik som spelade Silkroad med mig imorse Ledig imorgon, shoppa-shoppa-shoppa o/ Börjar komma över min emoness~
- Stuff Gör inte det jag borde göra Datorn fortfarande inne på reparation
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 26, 2006 10:27 am
+ I Krim's mage + Shin äger mina byxor + Hopey's pnakakor + Darky's first-to-claim-my-soul
- Huvudvärk >_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 12:11 am
+/- Känner mig säker på vissa saker, men osäker på andra.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 7:41 am
+ Myawww, läkartid om någon vecka!<3 HEJ DÅ SMÄRTA>_> + Ompyssling..tack pappa heart ^___^ + Blir klar med Oliver Twist ikväll <: + AAH Maaya Sakamoto;_; heart heart + Folk som jag tycker om ^^*ni vet vilka ni är så MRWOAR<3*
- MENSVÄRK T___T*ultradamp* det gör så förbannat ooonnnntttTTTTTTTTTTTTTTTT - Hej huvudvärk? - Men ja orka bli tjatad på om mat och shits =__=
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|